Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Lainaakirjotatko yleistä päiväkirjaa, siis niinkun esmes livejournaliin tai vastaavaan?

mä en just ite kirjoita, mut minusta ainakin katjarock kirjoittaa tai jotain sellasta lukee tuolla hänen kotisivullaan.

LainaaOnko huoneessasi esillä omia kuviasi? Entä omatekemää taidetta? (maalauksia, piirroksia tms..)

mun huoneessa on esillä esim toi
http://irc-galleria.net/view.php?nick=tuuli---&image_id=6138169
joka on mun tekemä väriliiduilla kirjasta tyttö ja helmikorvakoru. tuol on hyvin paljon kaikkea mun piirtämää ja maalaamaa.
sit tuol komeilee myös mun 5 luokan kaveri kuva. ja jotain 3 luokan naamiaiskuvia minusta ja veljestäni.

minkälaiset verhot sinulla on? vai sälekaihtimet?
allekirjoittanut

Maikki.

[aika tosi hieno toi kuva tuuli!]

Miullon sellaset vähäntummanpunaset verhot, aika lyhyet.

Mitä et osaa? ihan oikeasti?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punkku

En osaa laittaa hiuksiani mitenkään, siksi ne onkin sellaset löysät hamput all the time.
Toinen asia mitä en ainakaan osaa on ruoanlaitto. Miksroa osaan käyttää ja riisiä hyvällä tsägällä keittää...

Sama...

pasi

multa taas toi kokkaus sujuu koulutuksen takia ;)  mä en osaa kutoa!! tai ala-asteella pakotettiin,silloin osasin nyt en enää osaa.

mitkä 10 biisiä soisi apulannankeikalla jos sä saisit päättää biisilistan?

punkku

Toi on paha! Varmaan niitä omia lempibiisejään olisi hienoimpaa kuulla, mutta kun ei oikein tiedä mitkä biisit toimii livenä ja mitkä ei...Usein kuitenkin myös levyllä ei niin kuunneltavat biisit on loistavii liveralleja. ::) Varmaankin Aamen, Ihmemaa, Avaruuden syklissä, 001, 009, Ei tänään...Itseasiassa melkein mikä tahansa harvemmin tai ei koskaan soitettu kelpaa.

Sama..

[tuuli]

toi oli tosi hyvä kysymys! kysyispä al:n pojatki aina ennen keikkaa saman. :/ niin ei tuli aina niitä pakollisia hittejä.
nää on jossakin järjestyksessä..

ihmemaa
ruhtinaat
ss kerho  ;D ( vähän kato kevennystä!! )
odotus
ei yhtään todistajaa
006
paska meininki ( ässä hihassa )
kilpikonna
teit meistä kauniin
tulva
muistijäljet
avaruuden syklissä
0010

ja loppuun irroitetaan käsi! :D

sama kysymys
allekirjoittanut

puska

Avaruuden syklissä
Irroitetaan käsi
Kaksoishuiput
Tyhjää ikkunassa
Hallaa
Odotus
Tulva
Ahdistaa
Elli
Ilona?

Huonoin keikka (minkä tahansa bändin) jonka keikalla olet ollut?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

tulenkantajat.. mä en tykkää räpistä ja se on kaiken lisäks melko löysää räppiä, oli melko nihkee keikka.

mieleenjäävin ala-asteen kuvistyö? siis joku kuvistyö joka on jäänyt mieleen?

allekirjoittanut

emmi

mmm, mulla tuli ensimmäisenä mieleen semmonen työ, missä piti sellaselle jollekkin laatalle kaivertaa joku kuva, mä kaiversin silmän ja sit siittä päältä jotenkin painettiin hassusti en muista miten niin se kuva paperille. muistan että se meni ihan pilalle ja siitä tuli ruma. mä kun en oo ikinä osanut kunnolla piirtää.

oletko koskaan ajanut autoa?
älä tunnusta jos sattuu

adalmiina

[tuuli]

jääkiekko kattoo televisiosta, ja jääpallo pelata ite.

plääh en keksi kysymyksiä.. paljonko kello on?
allekirjoittanut

pasi

kello on 20.54.

hei hei mitä kuuluu? :)

jouhu

Miulle kuuluupi hyvvee. :) Tulin joku aika sitten kaverin luota ja kohta sitä kai pitäis mennä nukkuu, kun väsyttää niin helvetisti.

Ahdistaako?

Lerppa

Hiukkase. Noita kokeita taas niin maan perkeleesti, mutta kun on mitä odottaa (paljon keikkoja ja sellasta), niin ei niin paljoa ahista kun normaalisti ahistais tässä tilanteessa. ;)

Kerro kaikki, mitä tiedät Aristoteleestä.
(Jos et tiedä, niin vastaa sitten vaikka siihen, että montako Hyvää levyä omistat?)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Olen just tässä kauhistellu, että mie en tiedä yhtään mistään yhtään mitään :o..
Joten niitä levyjä.. oisko semmoset 25 hyvää levyä ehkä :]

Onko ihmiset useammin pelottavia vai eipelottavia? ..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.