Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

joo!  :o pidin ikkunaa auki ja on lyhyt hihane päällä.. mutta kyllä tämä tästä.

minkälaiset tapetit on huoneessasi?
allekirjoittanut

emmi

se on jotain lasikuitutapettia tai jtn sellasta et siihen päälle on tarkotus pistää maali ja mulla on siinä päällä vaal.sininen maali.

minkälainen järjestys huoneessasi on? siis huonekalujen paikat jne.
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

Noo täällä outokummun huoneessa on semmonen järjestys että.. sielon yhen seinän vieressä sänky ja stereot, yhellä seinustalla pöytä ja yhessä sitten nurkassa semmonen meikkipöytä ja sitten yhellä seinustalla kitara jne. aika sekavasti selitetty :D. Nurmeksen huone on tyhmä nykyään.

Tykkäätkö tortilloista? mitä laitat täytteeksi?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

oi tykkään! kanaa, paprikaa, salaattia, taco kastiketta.. [ ei sillä et muka oisin kasvissyöjä ( vihaan kasvissyöntiä..! ), mut viimeks kokeiltiin jauhelihalla, ja kyl tohon kaikkein parhaiten sopii kana. ]

mitä laitat pizzaasi? mitä taas et?
allekirjoittanut

Maikki.

laitan pizzaan tonnikalaa, anasta, tomaattimurskaa ja juustoa. en mitään muuta :)

Mitä ohjelmaa et voi jättää kattomatta?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Voin jättää kattomatta minkä tahansa... :P
Mutta Kymmenen uutisten, Sillä Silmällä, 4D:n ja keikkataltiointien missaus häiritsee ehkä eniten.

Kuinka monen eri bändin levyjä löytyy Hyvistä levyistäsi? ( Eli niitä vanhoja Spice Girls ja Back Street Boys -levyjä ei lasketa. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Olikohan niitä jotain kuuskymmentä tai vähän päälle ::) ja noin kymmenen ei enää kuuntelussa olevaa..

Varhaisin lapsuusmuistosi? Siis eka hetki jona muistat olleesi olemassa? (Tajuaakohan tästä nyt mitään... ;Dmutta mulla se on ainakin ollut kun yksi vuotiaana 51 viikkosena odotin synnytyssaairaalassa mummin kaa, kun pikkusisko oli syntymässä, muistan kompuroineeni portaita alas ja ylös laulaen Katri Helenaa. Tota hetkee ennen en muista mitään elämästäni.En usko että oon voinu olla vauva joskus...)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

LainaaOlikohan niitä jotain kuuskymmentä tai vähän päälle ::) ja noin kymmenen ei enää kuuntelussa olevaa..
Tarkotin siis bändien määrää, joilta omistat levyjä, enkä levyjen määrää.

Varhasin on kai se kun heräsin aamulla pahaan oloon tosi pienenä ja näin äidin tulevan olohuoneeseen kun kurkkasin makuukopasta. Olin alle 1 sillon..
Muistan myös kun mut laitettiin pakastimen päälle sellaseen istuimeen broidin synttäreillä enkä tykännyt yhtään. :P Sillonkin olin alle 1.

Kuinka monen eri bändin levyjä löytyy Hyvistä levyistäsi?
Ja vastaa samalla tuohon Punkunkin kysymykseen. Son hyvä kysymys. ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

24 eri bändin levyjä löytyy miulta :)

punaisen kysymys onkin vähän vaikeempi, pitää oikeen kunnolla miettii..  ::)
no, mulle ei tuu nyt mieleen muutakun semmonen kun ihan pikkusena, en sit tiä minkä ikänen olin niin keinuin sellasessa hyppykeinussa joka oli meillä sisällä katossa kiinni, siinä sai hyppiä. semmonen jännä :)

osaatko muokata kuvia ns hyvin? :)
älä tunnusta jos sattuu

adalmiina

en osaa (ollenkaan)
osaatko piirtää kvinttiympyrän?

jouhu

En...kai. Mikä se on?  :-[

Maistatko nyt jotain?

mustapiste

Yeh, joo, maistan suussani marjapuuron maun. :>

Mitä söit viimeksi?
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

hendu

söin viimeks pizzaa!

Koska oksensit viimeksi :o??
Temosen pomppubasso

[tuuli]

siitä on tosi kauan! ja ihan hyvä vaan et on (: joskus junnuna olin yrjötaudissa.

mikä on paras; teippi, rei'itin vai nitoja?  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Rei'itin kai... Se kai osaa hommansa parhaiten. ::)

Jos katsot viistoon alavasemmalle, niin mitäs siellä näkyy?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.