Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

emmi

sielä näkyy epämääränen kasa johtoja  :P

mitä tapahtuu puolen tunnin päästä?
älä tunnusta jos sattuu

pasi

puolentunnin päästä aijon käydä vuokraamassa jonkun elokuvan.

tulet kotiin rattoisan koulu/työpäivän jälkeen. menet huoneeseesi ja huomaat sen olevan täynnä torakoita, käärmeitä, skorpioneja ja hämähäkkejä.. huoneessasi on sinulle tärkeä tavara josta et koskaan luopuisi ja jonka lähdet hakemaan pelostasi huolimatta.. mikä se on??

[tuuli]

peppi! siis ehdottomasti peppi!  :-*
mä sain sen tosi pienenä iskältä ja sillä on mahdottoman suuri tunnearvo. kyseessä on siis ihan perinteinen peppi pitkätossi nukke. en heitä sitä koskaan roskiin. kyl nää kaiken maailman cd:t ja kännykätki on aika tärkeitä, mut ne voin ostaa vakuutusrahoilla takaisin.

sama..
allekirjoittanut

mustapiste

Öyh, kamalan vaikea. :C
Ihan semmosen kauhun vallassa nappaisin ekana varmaan mun ihaan. :>

sama seuraavallekkin.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Mie oon melko usein ajatellut tätä ja vastaampa tällä kertaa sen mukaan. Kaikki maholliset cd:t, cd-soittimet ja jos olis mitenkään mahollista, niin ehottomasti sänky.  :)

Laitetaan vielä seuraavalle.

Lerppa

Kamerat tarvikkeineen heti ensimmäisenä, mutta myös Kitaran ja vahvarit yrittäisin pelastaa...

Milloin viimeksi esiinnyit lavalla? Mitä teit siellä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

koulun joulukonsertti oli kuopion musiikkikeskuksella... olisko ollut 19. päivä joulukuuta.. lauloin.

harrastuksesi, joka on säilynyt sinulla pisimpään?
allekirjoittanut

mustapiste

Koripalla, ehdottomasti. ^--^,

Mitä harrastat tällä hetkellä?

adalmiina

laulu,kitara,lautailu....aina vähän kaikkea,24 h/vrk..no ei ny ihan,kyl mä välillä nukunki  :D
mitä luet sanomalehdestä?

Lerppa

Periaatteessa kaiken paitsi urheilun, talouden ja mahdollisen autoliitteen. ;)

Kuolisitko kenenkään/minkään (ystävä, yhteiskunta.. tms?)puolesta?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

hitsi toi on paha! mä ( vaikka saatanki olla usein aika itsekäs ) yritän vakavemmissa asioissa kuitenkin ensin ajatella läheisieni parasta. ( miten toi taas mihinkään liitty.. ::) ) ja jos rehellisesti sanotaan, niin jos mä vaikka kuolisin itse jossain onnettomuudessa, niin mun sukulaiset ja omaiset saattas ottaa sen aika raskaasti.
mutta.. sitten jos tulis sellainen tilanne et oikeesti pitäis kuolla jonku puolesta.. se ei olis kauheen kiltisti tehty niille ihmisille, jotka musta välittää, eikä halua mun kuolevan.. ei tuo ole niin yksi selitteinen kysymys, et voisin siihen vastat tosta noin, kyllä tai ei.. SE RIIPPUU!!!  :D

.. lemppari keksi?
allekirjoittanut

mustapiste

Keksi. Mmmm. Varmaan ne dooris keksit ja dominot ja sit suklaarae mitä ne nyt on, niin ne.

Paras herkku?

jouhu

Melkein kaikki makee. :) Karkit...erityisesti hedelmä sellaset, lakritsi..suuri intohimoni, leivokset.... mmmmhhh...::)

Mikä on kauhein maku elämyksesi? (<onko toi yhteen?  8))

[tuuli]

battery energia juomaa ja minttu jäätelöä!
tykkään tosi paljon molemmista, mutta yhdessä... YÄK! hirveää! kokeilkaa vaikka ja vahvistakaa sanani! (:

miten aijot juhlia/ juhlit sitä että täytät (/täytit ) 20?
allekirjoittanut

Yame

parhaan kaverin kanssa juhlimaan, melkein samana päivänä kun täytetään niin mikään ei voi estää.  ;D

nukutko päiväunet?  :D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.