Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

1.No joillekin sopii kalju joillekin pitkät hiukset,mut yleiseti ottaen kalju on seksikäämpi ;)
2.ihan sama tietenkin, mutta lähes kaikki ihatukseni ovat olleet blondeja...
3.kaupunkiloma.tykkään nähä ihmisiä,rakennuksia,menoa ja meininkiä,shoppailua ja sellasta.rantaloma tosin käy just talvella kun suomes on kaamos ja elämäs ei muuta kuin koulu tai työ...
4.Basisti!No doubt about that!
5.taiteilija.itsekin kun olen.urheilua inhoon joten urhelija ihmisen kaa tuskin löytyy paljon yhteistä ainakaan harrastusten parista...
6.saksa.kumpaakin lukeneena,tosin ranskaa paljon enemmän,saksa on vaan niin samalla romanttinen ja kylmä
7.murre.ehottomasti kun vaihtoehtona on stadin slangi.etelä-pohjanmaan murre on paras ja mulle tietty läheisin kun sieltäpäin oon.Mut turun murre on aiva hirviää!
8.plastik
9.yöihmisenä näen tietty enemmän auringonlaskuja ja ne on kivoja, mut auringon nousun oon nähny harvoin ja silloin kun oon sen ollut kyllä jotain niin kaunista ja jotenkin toivoa antavaa...

Samantyyppinen seuraavalle (joka voi vastata myös noihin edellisiin jos vielä ei oo)

lävistys-tatuointi
pinkki-sininen
koulu-työ
maanantai-sunnuntai
farkku-sametti
tv-mankka
bisse-hetero
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

lävistys-tatuointi: Molemmat!
Pinkki-sininen: Näistäkin molemmat.
koulu-työ: koulu
maanantai-sunnuntai: Sunnuntai
farkku-sametti: Sametti
tv-mankka: molemmat
bisse-hetero: ööm, tarkotetaaks tässä nyt kaljaa ja hetero ihmistä?.. No se hetero tietenkin.

Ja tämäkin vaikka seuraavalle
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

lävistys-tatuointi Lävistys..kun sellasen omistan ja tatskaa en.   :P
pinkki-sininen Noista väreistä kummastakaan en oikein tykkää, mutta jos täytyy valita niin..::) Äh, menee liian vaikeeks..
koulu-työ Ehkä koulu, kun vielä siellä olen..
maanantai-sunnuntai Sunnuntai
farkku-sametti Sametti tottakai!
tv-mankka Olen molemmista aika riippuvaisii
bisse-hetero Miekään en oikein tajunnu tuota...Mutta sanotaan hetero.

Laitetaan vielä seuraavalle.  

[tuuli]

lävistys-tatuointi
pinkki-sininen
koulu-työ
maanantai-sunnuntai
farkku-sametti
tv-mankka
bisse-hetero

-tatuointi! siinä on asennetta! lävistyksessä nyt ei niinkään... tosin itse en kyllä voisi ottaa tatuointia, mutta lävistyksen kylläkin. osaampa olla hankala kun vastustan omia mielipiteitäni.  :D
-sininen! farkun sininen, ah! rakastanrakastanrakastan!
-työ, koska siitä saa rahaa. siis jos siitä ei saa rahaa, niin silloin tietenki koulu.
-sunnuntai, koska silloin voi vielä olla kavereitten kanssa. maanantaina alkaa elämä..
-farkkufarkkufarkkufarkku! rakastanrakastanrakastan! ja nimen omaan ihan OIKEA FARKKU eikä mikään saatanan strez!
-tv jos mankaksi ei hyväksytä stereoita.
-homot! :D

sama.. minä kun en nyt oikein noita kysymyksiä osaa keksiä..
allekirjoittanut

punainen

lävitsys.tatuoinnit on vaan niin perkeleen rumia,mutta lävistykset sen sijaan siistejä,vaikkei tietenkään kaikille sovi.
pinkki.vaik periaatteessa sininen on kaunis väri se vaan ei oo muhun iskeny.taitaa olla tällä hetkellä ainoo väri jonka värisii vaatteita en omista yhtään...
koulu.paitsi silloin tietty työ jos se on sitä mitä sä haluat elämässäs tehä, mut harvemmin se sitä on..koulu on vaihtelevampaa yleensä eikä sul oo vastuutta niinkuin työssä sillai liiaksi
maanantai.sunnuntait on maailman ahistavimpia päiviä.
sametti.inhoon farkkuja.voiko epämukavampaa kangasta olla!okei mustast farkut on kyllä ihan siistejä mut ei mukavia siis.
mankka.olen elänyt pari viikkoo ilman telkkarii ja kaks tuntii huoneessani ilman poppikonetta ja arvatkaa kumpi näistä oli sitä oikeeta tuskaa?

Ha en keksi minäkään mitään korkealentosta joten sama...
bisse.kaikkihan sitä on enemmän ati vähemmän ja suurimpia homoja ne jotka sitä ei uskalla myöntää yleensä..

Lerppa

1. Sekä että!
2. Sininen.  
3. Paha sanoa kun ei ole työelämässä turhan paljoa ollut. :D  
4. Lauantai-sunnuntai yö.
5. Sametti.  
6. Mankka ehdottomasti! - Mankka soi kokoajan ja telkkari taas on päällä korkeintaan kerran viikossa. :P
7. Se minkä kukin omakseen kokee. Mutta bisse siis näin jos pakko on sanoa.

No jos jatketaan vielä samaan tyyliin sitten. :P

Porvari - kommari
Eeppinen musiikki - epäeeppinen musiikki
Tähtitiede - matikka
Digipack - kovakantinen
Pistooli - miekka
1000 eKr. - 1700-luku
Neliö - kolmio
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

kommari
epäeeppinen musiikki
Tähtitiede
kovakantinen
Pistooli
1700-luku
Neliö

Oletko rasisti?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

En todellakaan.Mutta ennakkoluulinen kylläkin, en mä sitä voi kieltää.Varmaan se on ihan luonnollista että on ennakkoluuloja kaikkea uutta,vierasta ja tuntematonta kohtaan.

Sano kolme vuosilukua ennen vuotta 1990 jolloin tapahtui jotain historiankin kirjoihin kirjoitettua...(ja siis myös että mitä silloin tapahtui,nippelitiedosta pisteitä ;))

Yame

hmm...

1963 - JFK:n murha
1918 - Suomen sisällissota
1994 - Kurt Cobain teki itsemurhan  ;D

Kuinka usein halaat ihmisiä/kerrot jollekin rakastavasi häntä?  ;)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

punainen

Liian harvoin :-[

hei sorge mun piti laittaa tohon mun edelliseen kyssään vuos 1900 eikä 1990, ettei menis liian helpoks. ja kurt cobain teki itsarin viimevuosikýmmenellä...Eli siis sama kysymys mihin Bijou jo vastas mut nyt siis ennen vuotta 1900 :)

Noidanmetsästäjä

1492 - Kolumbuksen laivat rantautuivat Karibianmeren saaristoon
1506 - Leonardo da Vincin Mona Lisa valmistui
1789 - Ranskan vallankumous alkoi

Monessako valtiossa olet käynyt?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

pasi

Monessako valtiossa olet käynyt?[/quote]

suomen lisäksi yhdessä :) ei ole oikein rahaa matkustella ympäri maailmaa..

jos tulisi kilpailu, jossa voittaja pääsisi laulamaan tonin kanssa tulevalle levylle biisin ja sinä voittaisit, lähtisitkö laulamaan? ja kestäisimmekö kuunnella lopputulosta :)

puska

Lähtisin, tuohan olisi ihan unelma! Ja lauluääneni on ihan kunnossa, kun Wirtanen -ammattimise- olisi vielä mukana tekemässä biisiä, niin hyvä kyllä tulisi:)

Onko aikuistuminen pelottavaa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

On. Ei vanhenemisessa oo mitään vikaa mutta se että musta tulee joku päivä aikuinen pelottaa.Aikuiset ovat ikävystyttäviä sellaisia kaavoihin kannistuneita tylsimyksiä. Tietysti voi olla että sitten kun mul on oma perhe ja leipää pitää hankkia pöytään niin ymmärrän heitä paremmin,mutta silti mä en halu että musta kasvaa aikuista.

ärsyttävin julkkis?Ja miksi?

[tuuli]

ruben stiller! ( yhäkin!!! )
IRSTAS VANHA UKKO JOKA LÄSSYTTÄÄ!!!!!
vihaan..

oletko suorittanut millään soittimella mitään tutkintoja= 1/3, 2/3???
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.