Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

punainen

En enkä tuu ikinä suorittaan vaik viis vuotta oon soittanu pianoo...mitään helvetin tutkintoja mihinkä tarvita.Musiikki on luomista ei mitään kaavoja mikä on oikeeta soittoa ja sävellystä.

välikom* Ruben on taas mun mielestä ehottomasti parhaita julkisuuden henkilöitä ;)itseironiaa puuttuu niin valitettavan monelta muulta.

olet tavannut erittäin mielenkiintoisen ja mukavan tyypin ja alkanut ystävystyä tämän kanssa.haluat kutsua häntä ekaa kertaa kylään luoksesi.Rehellisesti miten suhtautumisesi muuttuu jos saat tuolloin kuulla ekaa kertaa että:

a) Hän on venäläistä syntyperää ja vanhemmat ovat siis venäläisiä.
b) homo/lesbo
c) käyttää sännöllisesti jotain huumetta
d) lestadilolainen ja kiihkouskovainen

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaEn enkä tuu ikinä suorittaan vaik viis vuotta oon soittanu pianoo...mitään helvetin tutkintoja mihinkä tarvita.Musiikki on luomista ei mitään kaavoja mikä on oikeeta soittoa ja sävellystä.

en väitä nyt vastaan, mutta lisään tuohon sinun musiikkikommenttiisi, että, JOS haluaa tähdätä musiikillisiin yliopistoihin tai jouhinkin luovuutta vaativiin jatko-opintopaikkoihin, niin musiikkiopistojen päästötodistuksista on hyötyä! ( tämä elämä kun on tämmöistä saatananmoista todistusta!!! ) ja niitä päästötodistuksia ei voi saada ellei suorita 1/3, 2/3, 3/3 sekä soittimella, että teoriassa.. ja sitten on kai viel joku musiikkitieto.. ja ONHAN NIITÄ! typerää sinänsä. ei noita oikein jaksaisi opiskella mutta pakko!
allekirjoittanut

[tuuli]

--> lähinnä ehkä huvittaa, etenki kaveripiirissä jos tulee ilmi et mä deittailen jotain ryssä-jussia!  :D

b) homo/lesbo
--> mä tykkään homoista, ja oon tosi ylpee niistä! tai siis.. no ylpee ja ylpee, mut homot on tosi söpöjä ja haluaisin homon kanssa naimisiin! niin no.. homo ei kyl varmaan haluais.. no biin kanssa sitte.  :D
mut jos se ois lesbo niin tietty olisin vähän varautuneempi, koska ei se nyt ole kivaa jos nainen alkaa hyppiä päälle. mä en nimittäin itse ole lesbo!

--> haluaisin ehkä puhua hänen kanssaan aiheesta, koska eihän se ole kivaa jos toinen on joka päivä ihan ilmi aineissa. olisin silloin myö hiukan varautuneempi!

--> mä en tiedä oikein mitään noista, muuta ku et lestadiolaisilla on hirveesti lapsia ku ne ei hyväksy ehkäisyä.. eri tavalla suhtautuisin kuin johonki normaaliin luterilaiseen, mut en mä nyt välttämättä koko kaveri suhdetta lukkoon löis. ( mun yks tuttu on lestadiolainen, enkä mä nää siinä mitään muuta outoo, ku et sil on 7 lasta! tyyliin.. )

SAMA..
allekirjoittanut

Lerppa

- Se nyt ei mitenkään vaikuta. Tunnen monta hyvää tyyppiä, kenen sukua on Venäjältä.
b) homo/lesbo
- Eipä tämäkään hetkauta ollenkaan.
- Mie en pysty luottamaan huumeenkäyttäjiin ja ystäviin on pakko pystyä edes vähän luottamaan. Joten se vaikuttais paljonkin.
- Hah. Myö varmaan väiteltäs aamusta iltaan ja illasta aamuun. :D Se alkais haitata siinä kohdassa, jos tuo yrittäis koko ajan käännyttää mua. Väittely ei ole pahasta, mutta alituinen samasta asiasta jauhaminen on. Voi olla ettei tällänen kaverisuhde toimisi. :P

Sama vielä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

piupau_muovia

muut menee, paitsi huumeiden käyttäjän yrittäisin saada hoitoon ja kiihkouskovainen ei todennäköisesti pitäisi minusta.. mutta ei mulla niitä vastaan mitään oo..vahingon ilo paras ilo ja tyhmuudestä sakotetaan... anteeksi jeesuksen lapset..

Wirtabiuha

a ja b ei vaikuttaisi.
Vituttais se touhu. Koska nistit on saamattomia paskoja jotka kusettaa kaikkia, eikä vähiten itteään.
Se kyllä haittais! Ensinäkin lestadiolaisella olis kuitenkin levoton lauma kakaroita ympärillä ja minähän en pidä lapsista. Mun kanssa samalla luokalla on koulussa pari kaveria jotka luulevat pitävänsä jeesuksesta, se on katastrofi kun ne ei puhu muusta.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Yame

punainen - joo, sori katoin vuosiluvun väärin...  :-/
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Lerppa

Kaikki on tainnu jo vastata tohon.. joten jos heitetään uus kysymys peliin. :)

Tilastojen mukaan suurin osa nuorisosta tahtoisi "tulla isona kuuluisaksi". Joten.. Minkä alan julkimo sie tahtoisit olla joskus?
( Näyttelijä, tv-kasvo, kitaristi, rumpali, laulaja... )

adalmiina

laulaja(joka vois sillon tällön soittaakki kitaraa tai koskettimia)
ootko kuullut ylex:n tämän viikon tehobiisin:ruoska:käärmeenpesä(tai joku sellanen)?

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

en, hähhähhää!  :D jos joku on kuullut, niin saa toki vastata, mut minäpä laitan nyt uuden kysymyksen.

paras tällä hetkellä säännöllisesti tv:ssä pyörivä mainos?
allekirjoittanut

jouhu

Mie tykkään siitä pöllöstä mikä on joskus kolmosella. Se on jotenkin niin sulonen...:) Ja sit se joku känny..mainos, jossa on se itsetuhonen musta tyyppi.

Mitkä ovat tällä hetkellä sinun läheisimmät bändi(t)?

Maikki.

Apulanta, nightwish ja weezer<3 olen ihan ihastunu weezeriin, just nyt seon huipuin melkein:D!

Samaa..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

Apulanta, ja etenki Don Huonot. Oon nyt pikku hiljaa alkanut enemmän ja enemmän tykkäämään Donkkareista. Ekaks lainasin kirjastosta muutaman levyn, sit muutaman levyn lisää, ja sit marssin kauppaan ja ostin yhen levyn.  :D Harmi et vasta nyt tajusin miten mahtava bändi olikaan, kun ne ehti lopettaa.  :P

en keksi kysymystä joten sama..
allekirjoittanut

Lerppa

Finntroll, Ayreon ja Moonsorrow. ( Näitä lähimpiä löytys kyllä enemmänkin. Vaikea sanoa vaan kolmea.. )

Sama.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.