Uus albumi ja sen tyyli

Aloittaja KarmS, tammikuu 06, 2004, 06:07:41

« edellinen - seuraava »

KarmS

Tuleeko meillä ens vuonna uus albumi...??? Tuli vaan tämmöne intuitio kun Hiekasta on jo aikaa...kun oli vielä pettymys levyllisesti...
Puutarhan hoita on elämässä tärkeintä ja eihän sekään nii tärkeätä ole...

Wirtabiuha

Kyllä tulee, musta toni puhui jotakin huhtikuusta, mutta en ole ollenkaan varma...Eikun se taisi sanoa että se ei sano mitään aikoja, kun jos se levy ei sitten tulekkaan niin porukka pettyy..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

taika

jep. mä oon kuullut että keväällä pitäs levy tulla.. toivottavasti tulee hyvä! Kyllä mä niin ainakin uskon mutta sais tulla jo äkkiä, vähän piristystä tähän kylmyyteen.  :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

pikku_piru

tulis vaa sit nopeesti se levy ni pääsis fiilistelee.... ::)  vaik eihä noissa vanhoissakaa mitää vikaa oo.....
Eiköhän sielt oo tulossa ihan hyvää tavaraa, ihan niinku apikselta ees vois tulla huonoo levyy!

Lerppa

Nih :) Mutta mielummin mä venailen puolisen vuotta... Jos Apis kiirehtii ni ei tu kovin laadullista välttämättä... ::)
*Odottaa innolla seuraavaa sinkkua, joka varmaan ilmestyy joskus...* :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

taika

niin, totta, mielummin venaan puoli vuotta ja sitten kuuntelen hyvää matskuu ku että levy tulee ulos nyt ja sitten laatu ei vältsiin oo maailman parast. Vaikka en nyt usko että apulanta mitään lantaa julkaise. :) Mutta, hyvää kannattaa odottaa.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

punainen

Ei Apulanta mitään shittii koskaan oo, vaan hyvää ravinteikasta matskuu aina.Ja hyvää kandee oottaa, mutta uskallan kyllä toivoo sinkkuu ja kiertuetta ens kevääks, mut ei se haittaa vaikka sais oottaakin. On Apulanta kyllä ollu äärimmäisen ahkera kaikki nää vuodet, ei oo turhia jääty laakereilleen lepäämään, mistä oon kiitollinen! :D

salza01

oijoijoi. tulispa! mutta ei mitää kiirettä. vastahan tuo sinkkukokoelma tuli ni sillä ja nuilla muilla levyillä voi tässä fiilistellä. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

niin kyllä sitä hyvää kannattaa odottaa.
ja mä veikkaisin että jos se nyt ilmestyis vaikka huhtikuussa ni pitäähän se sinkkukin eka tulla ulos ja siitä kyllä olis jo ilmotettu ihan varmana jossain joten mä veikkaan että noin puolen vuoden päästä saadaan kuunnella taas uutta apulantaa  :D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Mä luulin, että syksyllä vasta olis jotain tulossa?

Sitä hyvää todellakin kannattaa odottaa, kuten kävin AKKM levyn kanssa. Piti tulla keväällä, mutta ei saatu biisejä kokoon, niin lykättiin sitten loppuvuoteen. Hyvä niin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

puska

jossain lukemassani haastattelussa toni sanoi, että uusi levy on tulossa syksyllä, suunniteltu että koulun alkamisen aikoihin. ja nyt keväällä varmaan kuulemma julkaistaan single.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin mäkin oon kuullu, että se levy tulis joskus koulujen alkamisen aikoihin ja single tulis jossain vaiheessa kevättä.

jouhu

Mäkin oon saanu sellasta iformaatiota, että levy tulee joskus koulujen alkamisen aikoihin ja sinkku tai ep tulee nytten keväällä.  :) *odottaa jo innolla*

Silti_Onnellinen

millastakohan materiaalia on tulossa...?  ;D
hauskaa ootella ja kattella mihin suuntaan poijaat on menossa  :)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Muakin vähän jännittää.  :D
Hyvää kannattaa odottaa! :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.