Wappuhulinaa!! :)

Aloittaja Painkiller, huhtikuu 28, 2005, 12:13:33

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Onkos ihmisillä mitä vappusuunnitelmia? Aikamoinen ryyppäysviikonloppuhan tuo taitaa olla. Siis niinko yleisesti. Mä oon ihan fiiliksissä, olispa jo lauantai :) Honey tulee intistä viimein lomille (oli viime vkl:n kiinni) ja on varmasti ihana viikonloppu tiedossa :D Kai sitä täytyypi vähän lähteä tonne kaupungille kattelemaan..kolme viikkoa ollut taukoa baareista ja alkoholista niin mukava päästä vähän tuulettumaan :) Happyhappyjoyjoy. Jeees..no, mitäs teillä on suunnitelmissa? Saiskohan täällä jtn keskustelua aikaan :P Tuskin, mut kysytään kuitenkin ;D

pasi

vappu viikonloppuhan menee meikäläisellä apulannan merkeissä!
 lauantaina voisi avata terassikauden ja käydä kylmällä huurteisella ennen alavuden keikkaa. sunnuntai taas menee apulannan keikalla seinäjoella, joten aivan unelma viikonloppu on tulossa :) näitä kun olis joka viikonloppu!!

Wirtabiuha

Ollaan vissiin ulkoilmassa vappuilemassa. Mutta meillä menee alkoholittomana koko viikoloppu. Bisseähän ei siis lasketa. Todennäkösesti espalla ollaan ainakin alkuilta, pakkohan siellä on aina käydä. Semmottii.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Helva

Mä oon aina inhonnu vappua! Aina on muka pakko lähtee jonnekki.. Nytki pitäis varmaan taas tunkee johonki täpötäyteen baariin mukamas pitään hauskaa.. No, mutta onneks kaikki muuttuu ainakin hetkellisesti hauskemmaks kun vähän juo..  ;)

puska

Haha, Ouluun American car showhun. Alunperin oli tarkotus mennä Zen Cafén keikalle Raahen jäähallille, mutta suunnitelmat muuttu  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Koska on vappu, pitää olla hauskaa? Koska on hauskaa, täytyy sillä tekosyyllä ryypätä? Koska ryypätään, tulee vapusta hauska?

Kummallinen käsitys hauskanpidosta joillakin.

jouhu

Miulla taitaa mennä ihan kotona nukkumiseks. Olishan yhellä tyypillä lauantaina naamiaiset, mutta ihmiset jotka menee sinne ei ole miulle mitenkään läheisiä niin ei sinne varmaan jaksa mennä ns. kolmanneks pyöräks. Simaa hörppien ja jotain hyvää/epäterveellistä syöden. Tekishän sitä lähtee johonkin, mutta ei ole ketään kenen kanssa ja yksin on jotenkin ahistavaa mennä mihinkään.  

Painkiller

LainaaKoska on vappu, pitää olla hauskaa? Koska on hauskaa, täytyy sillä tekosyyllä ryypätä? Koska ryypätään, tulee vapusta hauska?

Kummallinen käsitys hauskanpidosta joillakin.

Niin, vappu on hyvä syy lähteä pitämään hauskaa, lähteä vähän juhlimaan. Tai en tiedä onko hyvä syy, mutta syy kuitenkin :) Niinko kaikki juhannukset sun muut. On mukava lähtee vähän maistelemaan vaikkapa siideriä ja tapaamaan ihmisiä, kun niitä ihmisiä luultavasti on aika paljon liikenteessä. Kiva ns. irtautua arjesta välillä. Ei siihen tietenkään vappua tarvita mutta sillon on paljon ihmisiä liikkeellä ja yleisesti hyvä meininki :P

*muoks
Niin, tuosta ryyppäämisestä vielä. Onhan se totta, kuten Helva sanoi että kun vähän juopi niin saattapi olla vähän hauskempaa..mutta ei se siitä vapusta hauskaa tee. Kuten tiedämme, hauskaa voi pitää myös ilman alkoholia. En halua aloittaa täälläkin mitään tappelua alkoholista, vaikka Se Jätkä yrittääkin vähän provosoida ;) Mut yritä säkin pitää hauskaa. Se on paljon kivempaa kun esim. murjotus :D Eikä sun tarvi juoda ;)

Wirtabiuha

Tosin mä huomaan olevani kuumeessa ni taitaa jäädä vapun juhlistus vähemmälle.

Maiju muuten, kannattaa varoa mitä sanoo juomisestaan. Katsos joillakin täällä on käsitys että kaikki jotka ovat joskus söpöstelleet alkomahoolin kera ovat nistejä. :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Eipä kummompia. Kaipa tuo menee muutaman maissikaljan ja kaverin kanssa. Ei päästy kenenkään luokse, joten jossakin ulkoillaan sitten. Ehkä Lintsille.
Sunnuntaina luonnollisesti brunssille Kaivariin ihan vaan vittuillakseen niille kaikille tapabrunssittajille. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Sä olet se pahin tapabrunssittaja.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Painkiller

LainaaTosin mä huomaan olevani kuumeessa ni taitaa jäädä vapun juhlistus vähemmälle.

Maiju muuten, kannattaa varoa mitä sanoo juomisestaan. Katsos joillakin täällä on käsitys että kaikki jotka ovat joskus söpöstelleet alkomahoolin kera ovat nistejä. :P

Höh, harmi että olet kuumeessa :( Hähää, mä mitään varo, se on sitten niiden ongelma :P I like to drink alkomahooli sometimes, lallallaa.. :P

Elkää välittäkö, minoon vaan niin happy nyt..siks sekoilen..? :P

blind_eye

Hm. Noh, ainakin pitää tietenkin Koskenrannassa käydä.  ;D
Mitäs. No, kyllä siinä aina jottai tulee eteen ;) Ehkä jossain päin maailmaa on jollakin jonkimoiset partyt.. ;)

Piti ensin mennä tuonne Alavudelle Apista katsomaan mutta se jäi kun kaveri ei pääse. :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KatjaRock

Kavereitten kanssa kuohariisiideriii ja haalarit ja ylppislakit. vappu on <3
Time goes on, I wont.

punkku..

Ton Wirtabiuhan ja Handen kaa olis tarkotus tehä jotain :) Ja Wirtabiuhako kuumeessa?Voih!

Mä en hirveesti perusta näistä ryyppyjuhlista kuten juhannuksesta ja vapusta  :P Siis no juhannus on kyl muuten paras juhla kun saan viettää sen aina tutun porukan kaa, mut noin niinkuin yleensä...Viime vappu oli ihan sika ahistava kun kaikki vaan kysy multa minne mä oon menos ryyppää ja kenen kaa?Sanoin et sori en kumpaakaan.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.