keikoilla ahistaa mitä tehdä?

Aloittaja Riitu, toukokuu 06, 2003, 10:26:39

« edellinen - seuraava »

Riitu

elikkä mun ongelma on se, että olen ollut joskus aikoja sitten yhden bändin keikalla.. ja nyt haluaisin apulannan keikalle,mutta  sillä yhden bändin keikalla mua alkoi ahistaa suuressa väki joukossa.. tönittiin ja kaljaa läikkyi takille ja muuta sellasta.. en sen jälkeen ole edes ajatellut keikalle menoa! eli mitä mun pitäisi tehdä? ???
turvallista matkaa helvettiin..

vik

mua ahdistaa suurissa väkijoukoissa myös.
Apulannan keikalla ei ongelmia ole itseasiassa ollut, mitä nyt en mene keskelle vaan aina tulee hilluttua Tuukan puolella siinä melko edessä ja keskityn bändiin niin ei muita ihmisiä edes huomaa.
ulkokeikoilla auttaa kun vilkasee taivasta välillä.  :)
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

puska

jos ei ole pakko päästä niin lähelle niin jää taemmas. sitten keikan jälkeen juttulet pojille lähempää:) äläkä ajattele niitä muita ihmisiä. keskity vain poikiin:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Kyllä mäkin meinaan aina välillä pökrätä, mutta ainakin mulla se ahditus on vaan, jos olen siellä ihan edes, että heti kun saa ilmaa ja/tai vettä ja menee kauemmas niin heti helpottaa :) Ei siellä ihan edessä (jossain tokassa rivissä) kovin kivaa edes ole kun pitää keskittyä siihen että pysyy hengissä, eikä niinkään kerkeä nauttia musasta täysillä...  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Viimeeksi Nosturissa ei kyllä kauemmas lavasta meneminen auttanut, kun vielä puolessavälissä salia meinasi litistyä, ja varpaat oli ihan muussia.
Mulla auttaa, kun pari kertaa hengitän tosi syvään ja hoen "kyllä mä selviän tästä" tjtn.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

mulla tuntu eilen koko ajan siltä että jalat pettää alta, ku olin seissy koko päivän semmosissa korkkareissa.. sit oli niin kuuma ja me mentii sinne taakse ja ku puolessa väkin keikkaa vilkaisin taaksepäin ni meiän takana oli hirveenä porukkaa..
mutta hengissä vielä.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

niin, onhan se tietysti tälläisilla pienemminllä paikkakunnilla helpompi olla niillä keikoillakin, kun ei ole sellainen tungos ::)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika

Mee vähän taaemmaks tai sit ota joku iso uros mukaan keikalle ni voit istuu olkapäillä. vaikka se on vittumaista niille jotka on sun takana. Mutta.. no can do.  
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

PahaPahaAsia;)

kannatta ottaa joku kaveri mukaan jota voi ottaa kädestä kiinni,niin se auttaa! ;D
oon kokeillu,mut en tietenkään voi puhua muiden puolesta...
täytyy vaan ajatella kaikkee kivaa kuten apista,ja sillä pitäis selvitä!

blind_eye :)

PahaPahaAsia

sori, et eikä se ollu apiksen keikalla... siellä ei voi keskittyä muuta kun apikseen vaikka välillä on vähän ahdasta varsinkin siellä aidalla...

PahaPahaAsia

niinpä... ja ainahan sinne eteen on pakko päästä eli luulisin että enemmän siellä keskellä sitä väkijoukkoa ahdistaa, kun sen huomaa varmaan paremmin...

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

mut harmi vaan niille jota ahistaa eikä pääse sinne eteen... :'(

blind_eye

nii, mun kaveri (mustaherukka  :) ) ei ees voi tulla mihinkään kun sitä ahdistaa jo pelkkä ajatus... tylsää  :(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.