Kesäkesä

Aloittaja Lerppa, toukokuu 06, 2005, 07:12:43

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

mulla menee kesä suurimmaksi osaksi leireillä, mutta siltikin Qstockiin käy minun tie <3 ja kalajoen juhannus ois tarkotus käyä tsekkaamassa jos rahaa riittää..
sit pitää muuten vaa heilua vähän ympäri suomea.

Lerppa

Lainaa
ootko PUHELINMYYJÄ?!!  :D
Juuri se. ;D

Ainakin kaks täältä on näemmä menemässä Qstockiin... Itsekin lähden sinne Tuskan lisäks, mikäli rahaa on. Tulee aika kalliiksi matkustuksen takia, mutta mutta..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Mahtavaa, siellä ehkä törmätään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Lerputus! Onhan mulle kassissa tilaa? - sääli että koirana olo tulee kalliimmaksi niin sitä ei kannata enää kokeilla. ota minut mukaan, ota minut mukaan!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

täällä ei kyllä ole vielä kesä! sanotaanko et kesän raja menee siinä että laitan vuorettoman takin päälle, ja ihan mielelläni kuljen vielä pitkään tossa nahkarotsissa!
prkl kesä kun ei suostu tulemaan!!!  :P
allekirjoittanut

punkku..

Vitsi. Mulla on kesä jo ihan täynnä.Tottakai kiva kun on paljon kivoja asioita mitä oottaa mut joskus oli hauska viettää ihan sellanen kesä jossa ei oo mitään suunnitelmia vaan tehä tällasia ekstemporee keikkoja minne tykkää.

Kesäkuu töissä ja univelkoja ei ainakaan kesäkuussa pysty nukkuu pois...Juhannus menee perinteisen porukan kaa, Provinssiin kolmeksi päivää,eka viikonloppu ylppärijuhlissa,heinäkuun  alussa kahdeksi viikoksi Amerikkaan...Ja sitten alkaa vanhempienkin loma heinökuus ja joudun varmaan menee mummille. Apulantaa on tietty nähtävä ja otin tavoitteksi neljä festarikeikkaa.Jos lannan festarisetti on hyvä ja aikaa riittää niin ehkä useammallekin keikalle olis kiva päästä..

Tulispa jo kesä! Tosin olen mielummin koulus kuin kesäduunis...

Wirtabiuha

mä ainakin oon mielummin duunissa kun koulussa. Onhan se ainakin vaihtelua. Ja mulla on ihan huippuduuni. ja lomaa porukoista :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Just hokasin että pitäähän sitä Rotuaaripicknikkiinkin mennä! Sielläkin on Apulauta ja BLASTER MASTER! Jeah.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Blaster Master! ;D Se jos joku on mielenkiintosta ääntelyä... :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

jeah, ensi viikoksi kyprokselle leirikouluun.  :P
allekirjoittanut

Painkiller

Yippii!! Tilasin tänään kolmen päivän liput Raumanmeren juhannukseen! Jes :) Siellä oli viime vuonna ihan tajuttoman kivaa, parhaat festarit. Onko täältä ketään tulossa? Se tosin on k-18. (paitsi kyllä sinne alaikäsiä pääsee..)

[salzaa]

RMJ:n ois mahtava päästä, mutta enköhän siltikin lähe sinne kalajoelle.. onhan sielläkin sentään apulanta :)
ja ku sain tässä kesätöitäkin niin ei ole mitään ongelmaa etteikö rahat riittäisi. :) kuhan ei vaan kesken lopu.

[salzaa]

ainiin! mulla alkoi tänää kesäloma! (: (: <3

dai_19xx

En tiedä mitä aion koska kesästä on tulossa rajallinen. No ainakin aion nähdä frendei ja käydä uimas.
You are fuckin emo!

Wirtabiuha

Tänään oli jo niin kesä ettei mitään rajaa! Kunnon meininki päällä, istuttiin monta tuntia ruttopuistossa. Helvetin hyvä, kun siinä on se kirkko vieressä ja siinä sitten meni ihmistä naimisiin, mahtaa olla nautinto, kun tulee ulos kirkosta ja saa riisiä niskaan ja näkee kymmenittäin nuoria bissepullot kädessä :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.