Kesäkesä

Aloittaja Lerppa, toukokuu 06, 2005, 07:12:43

« edellinen - seuraava »

Vilkku [duuni]

Mulla ei sen kummempia suunnitelmia, töitä ihan normaalisti nyt ainakin juhannukseen asti. Kesälomaa on kertynyt parin viikon verran, aattelin pitää ne joskus heinäkuun lopussa/elokuun alussa, kattoo nyt pidänkö putkeen vai lyhyemmissä pätkissä.

Sit aattelin katella jos edellinen duunipaikka tahtois mut tekemään vaikka pari viikonloppua kesän aikana, rahalle olis hyvin käyttöä kun nyt pohdiskelen tota muuttoa.

Ainaki isommat festarit jää hyvällä todennäköisyydellä kokonaan käymättä, rmj olis ainoa vaihtoehto kun sinne olis kavereitakin lähdössä mut luulen et jää meikäläiseltä väliin kuitenkin. Tänään kattelin just lehdestä et Heinola jyrää olis taas [olikohan siinä että Apulanta ja Kotiteollisuus], sinne vois suunnata. Tahtooko joku kyytiin ? Niin ja Konemetsään tulee varmaan suunnattua.

Mut aurinko on kyl yks aika vahva suunnitelma mulla. Eilen illalla nautiskelin nurmikosta varpaiden välissä ja istuin rantakalliolla kattelemassa merta, elämän pieniä nautintoja. Meressä pystyy jo uimaankin ihan mukavasti, nyt se ei ole enää kivuliasta kuten muutamia viikkoja takaperin :P

Niin ja tänään ekaa kertaa tänä kesänä terassille ;)

emmi

ai vitsi kun munkin tekis mieli mennä istuun terassille ja ottaa vaikka muutama lonkku siinä samalla. ;P Mutta tällä flunssalla ei kuitenkaan niin kovin tee mieli mennä tuskaileen mihkään terassille. Kesällä sitten. :) ekaa kertaa vielä.
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Uuh haluaisimpa siemailla ananasmehua, en terassilla vaan ehkä kaverieden kanssa jossain piknikillä tai jotain!Mul oli tänään lomapäivä ja laitoin ihan minihameen ja topin päälle et menisin ulos vaik lukee kokeisiin mut siellä tuuleekin niin et eihän siellä tarkene.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

nojoo tiistaina kun menin harkkoihin, niin ku olin just tullu rannikolta, niin ajattelin että suomessa on kylmää. laitoin sit pitkähihasen paidan ja housut, ja tuli tosi kuuma! nyt ku tänään laitoin hameen, niin johan on kylmä!
allekirjoittanut

Painkiller

Kesä joo..yritin tänään ottaa aurinkoa..jotain kolme tuntia loikoilin tuol auringossa kuunnellen Maija Vilkkumaan uutta levyä. Ärsyttää kun ei muhun tunnu enää tarttuvan. Ennen tulin tosi nopeesti tosi ruskeeks..on masu nyt aika ruskee, mut esim. naamaan ei tunnu millään tarttuvan :-/ Ja nyt on just tulossa hyvät ilmat kun miulla alkaa yheksän päivän työputki..tää tyttö tuu siis näkee arskaa ollenkaan, prkl. Olis jo se juhannus et pääsis (toivottavasti) nauttii kunnolla siit auringosta ja hyvistä bändeistä ja hyvästä seurasta ja kaikesta muustakin hyvästä!! Kaks viikkoa vielä!! VIELÄ..aarghs..minen kestä :o Mun tuurilla tietenkin sataa koko juhannuksen..no..toivottavasti ei..tekis mieli sanoo et ei se mitään haittaa, mut kyl se vähän haittaa.. :)

[tuuli]

mä taas rusketun naamasta, mutten selästä. pöhöttävää, kun kyproksella otin mahdollisimman paljon aurinkoa selälle, mutta lähinnä jalat ja naama ruskettuivat..  :P
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Mä oon täällä taas! Kas kas, nyt on kesän ilmeisesti ainoa lomaviikko ohi. Töihin huomenna. Ei kannattais. Tulin protulta äsken ja vähän liikaa tuli valvottua. Ihan mahtavaa oli, joten siis kesän täytyy olla onnistunut. Mutta ehkä mä skippaan heinäkuun lopun työt.. ei voi tietää.. Kuinkas teidän loma on lähtenyt lipsumaan?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Eihän tässä mitään...:) Kotona löhöten ja sillontällön kaupungilla on tullu pörrättyy, kun kotona ei jaksa aina istuu. Todensanoen tähän mennessä ainakin kohtalaisen tylsää. Mutta kyllähän kesää on vielä jäljellä...mitä vain voi tapahtua. ;)
Ai, sie oli protulla! :D Miun kaveri oli siellä ja joku sen kaveriki ja sen kaveri oli valinnu tuon protun. Kaikki tuli sieltä takasin ihan niinko uusina ihmisinä. Ehkä minunkin olisi pitänyt valita protu riparin sijasta...::)

[tuuli]

lähinnä oon ollu mökillä, ja tehny siellä töitä. luokan kanssa käytiin syömässä ja... en oo oikein vielä ehtinyt tehdä mitään. pessy ikkunoita.  ::)
allekirjoittanut

emmi

Siinähän se eka viikko meni joo. Sain jopa aikaseksi siivota huoneeni. OHo Oho.  :P Ei sitä muuta sit oo tehty muutakun ollut. Tylsää luonnollisesti. Ja oon yrittänyt metsästää kuumeisesti jotain töitä. Huonolla menestyksellä :/
viikonloppuna sitten provinssiin rellestään. Jei!  :D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Jussi on taas! ja suomalaisilla ei ole kun viina ja kokko. Tää on tää juhla mikä pitäs kieltää, jengiä kuolee ja maanantain morkkista kestä kukaan. Mitäs meinasitte? Tää on mulle niin juhlaa kun on kolme päivää vapaata duunista, tekis mieli vaan nukkua mutta äijä väittää että pitäs olla sosiaalinen. Siitä nyt ole muutenkaan muuta kun haittaa, sai paska mut lopettamaan polttamisenkin. Ei huvittais lähteä kattomaan kun suomalaiset juhlii. Eli ehkä jään oikeesti vaan himaan, ei se poikaystävän talutusnuora niin pitkä ole, että yltäs Espoosta stadiin ni ei tartte olla yksin kuitenkaan. Bileet. Kehtaisitko muuten tuoda ulkomaalaisen kaverisi Suomeen juhannuksena?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

En kyllä helvetissä kehtais tuoda ulkomaalaisia Suomeen jussina! ;D
Ellei sitten menis Seurasaareen kattomaan isoa kokkoa lapsiperheiden sekaan. ;)
Ite lojun yksin kotosalla juhannuksen..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

En kyllä minäkää viittis ketään kutsuu/tuoda ketään tänne jussiks. Kun on paljon hienompii ja kauniimpiakin tilaisuusksia. E
Juhannus ei mitenkään muuta miun elämää...normaalia eloa vain.

puska

Jussi meni huutavaa poikalaumaa kuskatessa ja grillaillessa. Ihan kivaa oli :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Mä toin Raumalta tuliaisena kauheen flunssan. Palelin ja tärisin niin älyttömästi aattona et jäi Negative näkemättä (damn, jätkät oli kuulemma vetäneet hyvän keikan ja näyttäneet perseetkin juhlakansalle ;)), oli vaan pakko lähtee telttaan ja kääriytyä makuupussiin. Tyypit meni suurinpiirtein ilman paitaa siellä ja mun oli pakko lähtee nukkuu kun palelin niin kovin. Ja nyt olen kuumeessa, jee jee :'( Muutenkin juhannus oli vähän..noh..Raumalla oli ihan liikaa väkeä ja lauantaina oli kans niin pirun kylmä et ei oikeen voinu nauttia mistään. Noi festarit on paisunu ihan liikaa..ei sillon oo oikeen kivaa kun on oikeesti liikaa ihmisiä ja joudut jonottamaan joka paikkaan iäisyyden verran. Jonotettiin muuten sillon torstai-päivänä NELJÄ tuntia sellasessa parin kilsan pitusessa autojonossa..ei ollu kauheen hyvä juhlafiilis sen jälkeen, mut 69eyes pelasti sen illan, vetivät ihan huippukeikan. Saa nähdä mitä ens jussina..kuitenkin tulee taas sinne lähettyä ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.