anarkia

Aloittaja nancy spungen, heinäkuu 20, 2004, 01:39:38

« edellinen - seuraava »

puska

En minäkään ihan noin tarkoittanut jos joku niin luuli:D. Mutta no joo... Toivottavasti joku edes ymmärsi täällä pointtini.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Sattuuhan sitä yleistyksiä. Oikeastaan ei ole mitenkään ihme, että voisitte ajatellakin noin kaiken sen jälkeen mitä olen sanonut kirkosta, sielun eksistenssin puuttumisesta ja materialismista. Tiedän kuitenkin, että monissa ihmisissä on monia eri puolia riippuen siitä, mikä hänen funktionsa on kussakin tilanteessa. (ei, en puhu politiikasta treffeillä!  ;))

Silti_Onnellisella taitaa olla anarkian käsite hakosessa. Kyllähän sitä voi olla pikku anarkisti, joka ilmentää omaa käsitystään kapinallisuudesta piirtämällä tussilla takkiinsa A-kirjainta ympyrän sisään, pukeutumalla nahkaan ja rei'ittämällä korvansa täyteen renkaita. Eri asia on sitten olla osa jotain organisaatiota, joka villitsee kansaa flaijereiden avulla "riistosta". Sitten joku täti ottaa flaijerin vastaan, ei ymmärrä siitä sanaakaan ja alkaa miettimään, miksi nuoret eivät käy koulussa.

piupau_muovia

haluan sanoa, että kyllä minua ketuttaa aika paljon, kun asiat eivät toimi kunnissa ja yhteiskunta on todellakin monelta kantilta mätä laitos. olisi hienoa, jos john lennonin  aate olisi toteutunut imagine olisi koko maailman kansallis hymni. jeah, mutta raha on keksitty, sille et voi tehdä enää mitään, ja raha pyörittää koko yhteiskuntaa. jos olet kunnanvaltuutettu tai joku vastaava, sinun on ajateltava rahaa. siksi jostain on joustettava ja ihmiset ei vaan voi mennä makoilemaan keskelle tetä pilveä poltellen ja antaa auran näyttää suuntaa, onko hyvät vibat?jeah...anarkialla ei oikein saa enää mitään aikaan. jag tycker om sex pistols ja anarchy in the UK, män! asiat ei vaan voi olla enää niin..siis sekoilen tyylisuunniltani hippiajassa ja anarkistisissä merkeissä, mutta vain aktiivisilla asiallisilla kannanotoilla on nykymaailmassa sijaa..jos haluaa vaikuttaa asioihin, kannattaa yrittää pyrkiä edukuntaan tai valita sinne joku, joka omaa samat mielipiteet kun sinä.

mustapiste

Tuli semmonen tunne että jos kuuntelee sex pistolsia niin on sitten kauhea teinitytteli joka uhoo ja niin... O___o
Nyt nyt nyt...
Tuolla aiemmin kun joku kirjoitti että :

"Se vaan on melko helppo varsinkin varhaisessa teini-iässä (vaikken ikääsi tiedäkään) piirtää anarkiamerkki penaaliin tussilla, kuunnella Sex Pistolsia ja uhota"
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Tiijuli

noh mää en oo omasta mielestäni mikää kauhee anarkisti, mutta on noi muut vähän eri mieltä... :P No kyllä mua vituttaa niin maan perkeleesti kaikki sellanen epä oikeuden mukasuus miks kaikki pitää tehä niin vitun hankalasti vaikka se ei itteensäkkäään yhtään auttais... äläkää porukat ihmetelkö mun näit kirjotus virheit kun täälä huoneessa on niin piru npimee ettei näppäimiä nää ;)
Turvallista matkaa helvettiin.

hakaneula(Guest)

niin. mitä anarkia ihan oikeasti on?. millon sitä voi sanoa olevansa anarkisti? minun mielestä se ei ole sitä että lintsataan koulusta vaan enemmänkin se että uskaltaa astua esiin ja kertoa omat mielipiteensä. ei niinkään tuhoamalla mutta kaipa sekin tulee siinä aika tärkeänä tekijänä. enpä tiedä. ja se miltä näytän ei tee minusta anarkistia eihän. mä koen olevani anarkisti ja mulle siitä sanotaankin että oonko kiinnostunu anarkiasta vai vaan pukeudunko vaan ja olenko "muotipunkkari".

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.