soitakko kitaraa?

Aloittaja adalmiina, marraskuu 21, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

matonen

[tuuli]

LainaaMä soitan myös kitaraa...tai no se on vähän kausiluontoista. Ja mä oon vähän jämähtäny paikoilleen, en oikeen pääse enää eteenpäin, en opi enää. Ja aikas vähän mä osaan soittaa.. Apulannan Jumalaa on mukava soittaa...joo ja 0010 on kans hyvä..ja tuhka ja veri.. Sit sellasia helppoja on esim. rakkauden haudalla ja when you say nothing at all. Minoon niin huono soittamaan et helpot biisit loppuu.. :) Ja sit vielä kun mun sormi ei yksinkertasesti taivu noihin "barré-otteisiin".. :-[

mulla taipuis! jos vaan treenaisin enemmän ja enemmän.. joka ois tietty helpompaa jos ois oma kitara eikä tartteis aina salaa käyttää noita veljien... ::) kaikki on vaan harjottelusta kii.. ostan kuitenki ehkä kesän jälkee oman kitaran jos meen kesätöihin tai jotain..
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaa

kaikki on vaan harjottelusta kii..

Kyl minoon yrittäny ja yrittäny, mut mul on sellaset hirveet nakkisormet ::) No joo, ehkä sitä vois vielä enemmänkin treenailla..liian helposti luovutan usein..

Lerppa

Lainaa

Kyl minoon yrittäny ja yrittäny, mut mul on sellaset hirveet nakkisormet ::) No joo, ehkä sitä vois vielä enemmänkin treenailla..liian helposti luovutan usein..
Ootko sähkökitaralla kokeillu? (barreja siis)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Lainaa
Ootko sähkökitaralla kokeillu? (barreja siis)

En ole en. Kuin? Broidilla on kyllä sellanen romu sähkökitara :)

hetki

miekin olen soitellut jo noin kaksi vuotta, kävin tunneillakin, mutta se oli sellaista läpän heittoa koko aika, ei se oikein johtanut mihinkään, eli periaatteessa olen itse opetellut.:)
tykkään ehkä eniten soitella apiksen 008, kun opin sen ekana ja sit valas on aika kymppi.:D

Lerppa

Lainaa
En ole en. Kuin? Broidilla on kyllä sellanen romu sähkökitara :)
Sen takia kysyin, koska ainakin mun käsillä on helpompi ottaa barre sähkökitaralla ko akustislla. En sitten muista kyllä tiedä..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

dai_19xx

Soittaisin jos osaisin ja jos osaisin soittaa en välttämättä soittaisi juuri skittaa.
You are fuckin emo!

Tokya

juuh, soittelen, enpä ole kauaa vielä soittanut, 1½vuotta suurinpiirtein, eli en hyvä ole :P

Tiijuli

mä oon kanski soitellu omaks huviks noin pual vuatta ja osaan JO ukkonooan alun :D enempää ei luonnistu. sormet ei vaan liiku. mutta ku saan sähkiksen täsä joskus lähiaikoina nii ehkä se sitte innostaa taas opettelemaan lisää. :P musta tuntuu että sähkiksellä on helpompi soittaa ku siinä tulee sellanen erelainen ääni sellanen helpompi :D
Turvallista matkaa helvettiin.

Tepi84

Kitaraa soittelen nykyään. Oon soittanu rumpui ja bassoo. Soittelu alko joskus vuonna 1997 ;) Et on sitä tullu soiteltuu. Sillon bassolla soittelin ja sit kyllästyin siihen ku on niin yksinkertasta. Ni ostin kamulta kitaran ja nyt kolmas kitara :) Ja ollaan soiteltuu Apista, Klamydiaa, Zenii jne... mut en mä mikää hyvä o soittaa. Mut jotain Kiilan biisien riffejä koittanu harjotella täs :) Meil on kamun kans äänitys kamatki jne. Paitsi et nyt ei o enää konetta mille äänittää ku kamun porukat myi sen pois. Et ei saa materiaalii aikaseks :( Pitäs ite täs ostaa jossain vaihees uus kone ja viedä tää vanha sinne :) Mut jeps.. tuli vähään asiaan kuulumatonta juttuu. Mut ei se haittaa  :D ;)
Haza haza

zoot

Soittelen aika huonosti, mut yritys on kova.  :D Parempaa on näkyvissä.
don't worry, just do it

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.