Tosi-TV

Aloittaja Lerppa, helmikuu 04, 2006, 12:55:46

« edellinen - seuraava »

Painkiller

LainaaVoiskohan sille perustaa oman aiheen...  ::) Siitä ois ihan kiva jutella.  ;D

::) Voi varmaan? ..kuka estää ;)

[tuuli]

Enkai mä nyt katkassu tositv keskustelua?
allekirjoittanut

Painkiller

Et :) Tänään alkaa Huippumalli haussa!!

Tokya

mä en ole jaksanut katsoa yhtään huippumalli haussa juttua :D
Nuo tollaset ei oikein kiinnosta. Sen suomen mallikoulu ykkösen katoin, kakkosta tuskin tulen kattomaan.

Painkiller

Lainaamä en ole jaksanut katsoa yhtään huippumalli haussa juttua :D

No höh, ne on ihan huippuja :D

[tuuli]

Niin... Eihän voi ketään pakottaa katsomaan mitään, mutta mä oon kattonu Huippumallia ja Suomen mallikoulua (jälkimmäisen lähes kokonaan) ja onhan toi Huippumalli haussa (jolla on surkea suomenkielinen nimi) ihan omaa luokkaansa, jos Mallikouluun verrataan! Tai vaikka ei verrattaisikaan! N saa siellä aikaan tosi upeita kuvia, ja se arvostelu on tosi tarkkaa. Pitkään ajattelin, ettei mua sellainen kiinnosta, mutta kyllä ne aika vaikuttavia on. Mallikoulu oli ihan onneton sen rinnalla.  :D
allekirjoittanut

Painkiller

Subin Baari-ohjelma on todella surkea :P

aino-a

Ei oo! Oon ihan koukussa siihen! (Vaiks ei se sitä tarkoita, ettei se silti vois olla surkee... :P) Mut voi elämä... Tästä pitikin tulla tänne avautuun, et mä oon repinyt tukkaa päästä kyllä ton ohjelman kanssa. Mä en voi käsittää miten Aikuinen Mies itkee jotain viikon siellä, kun sen paras kaveri (ohjelman sisällä) pudotettiin ja sit Luovuttaa, koska sil on niin ikävä sitä! (Tai en oo varma oliko muitakin syitä...) Haloooo? En voi käsittää mitenkään. Ja eilisessä jaksossa näytettiin, kun se oli sitten suoraan putoamisen jälkeen lentänyt Kajaaniin sekoilemaan sen kaverinsa kanssa. Sil ei vissiin sit ollu muuta elämää... Ja sitte ne esitti sitä surkeeta esitystään, joka on niin vanha vitsi, etten ymmärrä miten kukaan enää nauraa sellaselle. Siis että kaks jätkää humalat ja stetsonit päässään soittavat huonosti jotain. Ja kaikki hurraa. En voi ymmärtää...

No niin, päivän avautuminen oli tässä.  :D
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Oliks nää sit ne Makkonen ja Tumppi? Mä oon seuraillut muutamia jaksoja. Eilen katoin vikat 15min. Ne kaikki ihmiset on ihan ääliöitä. Varsinkin se Frank.

[tuuli]

Mä katon TODELLA vähän subbaria.  :-? Sieltä vois tullakin ihan hyviä ohjelmia, mutta kun ei vaan tule katsottua.
Nojoo.. hehe..
allekirjoittanut

aino-a

LainaaOliks nää sit ne Makkonen ja Tumppi?
Jep, just ne. Ja ne on vieläpä vissiin lähetelleet ihan urakalla jotain ala-arvoisia haukkumaviestejä sille Olivialle. Aika jännää sinäsä, kun nillä oli Tumpin kans jotain säpinääkin sillon aluks... Hohhoijaa, mitä tyyppejä. Toivottavasti ei tarttee niitä kattoo enää. :)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.