Euroviisut

Aloittaja Painkiller, tammikuu 19, 2006, 12:42:35

« edellinen - seuraava »

Tokya

jeah! Lordi meni jatkoon! mahtavaa! ei ainakaan mikään tomi metsäketo +__+

Painkiller

Jes se oli niin mahtavaa!! Mua jänskätti ihan sairaasti kun tilanne oli tasan! Mut sit kyl aattelin et kun tekstarit oli jäljellä, et ei ne mummot oo mtn tekstareita lähetelly. Ja Lordi tosiaan voitti, se oli mahtava fiilis!! Mut täytyy sanoo et oli toi äänestyssyteemi niiiiiiiiiiin perseestä. Eka äänestettiin ja sit selvis että kuusi menee siitä finaaliin ja äänestys NOLLATAAN ja äänestetään alusta taas. Huh et meinasin räjähtää siinä vaiheessa! Sairasta rahastamista! (jo toka kerta tänä vuonna kun meitä rahastettiin euroviisuissa, kusipäät!) Mut ei menny rahat hukkaan ;) Lordi on miun rakas :-* Mielenkiintosta kerrankin seurata euroviisuja!

[tuuli]

Oi anteeks en äänestänyt, kun en katsonut gaalaa. En selaillut tätä foorumia, kun en ollut Kuopiossa.
Mut EI SE MITÄÄN!  :D Lordi meni jatkoon ja näin on hyvä. Oliko niillä sellaiset suomisilinterit?  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaOi anteeks en äänestänyt, kun en katsonut gaalaa. En selaillut tätä foorumia, kun en ollut Kuopiossa.
Mut EI SE MITÄÄN!  :D Lordi meni jatkoon ja näin on hyvä. Oliko niillä sellaiset suomisilinterit?  ;D

Hehah ei ollu suomisilintereitä ;D

[tuuli]

Siinä mainoksessa oli.  :)
Lordiheppu sanoi Savon Sanomien haastattelussa, että heillä on hyvä mahdollisuus saada kaikkien aikojen paras suomalaissijoitus, koska Lordilla on paljon faneja maailmalla.
Voittoa tuskin heavymetal bändille tulee.. Riippuu biisistä.
allekirjoittanut

jouhu

Eikö se ole se sama viisu mikä oli nyt tuossa finaalissa vai mikä tuossa nyt käytiin?

Painkiller

Juu kylläkyllä tietysti. Hard Rock Hallelujah.

[tuuli]

Jep. Sillä samallahan ne menee läpi kaikki karsinnat. Ärsyä kun nää pitää olla jo näin aikaisin kun itse viisut on vasta joskus toukokuussa.  :P
allekirjoittanut

Painkiller

Torstaina tv2:sella klo 22-00.15 Euroviisujen semifinaali!! Jännitämme siis pääseekö Lordi finaaliin, joka kisataan lauantaina, tv2 klo 22-0.55!! Mitenhän sitä torstaina jaksaa valvoa..pakko kuitenkii :D

[tuuli]

Mutta mikä menee päällekäin leijonien kanssa?
allekirjoittanut

blind_eye

Siis eikös nuo euroviisut ja jäkikset tuu samaan aikaan?
No, mulle on ihan selvä et jäkistä katon kun ei nuo euroviisut oikeen jaksa kiinnostaa :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Kolmas erä menee päällekkäin.

[tuuli]

Jasso. Siis semifinaalit.. Siis tänään?
allekirjoittanut

Painkiller

Oli kyllä magee esitys Lordilla eilen, se oli upeeta katsottavaa!!! Huomenna jänskätään finaalia!! Mummoille jauhot suuhun! (tais jo mennä  ;))

Tokya

jep :) ihanaa että kerranki kunnon edustaja. Jotenkin kyllä rupes naurattamaan ku kaikki muut oli jtn hempeitä rakkaus lauluja ja sitten lordi tuli :'DD

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.