MM LÄTKÄ

Aloittaja [tuuli], toukokuu 06, 2006, 08:57:59

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Wuhuu, kuka katsoo?  ::)
allekirjoittanut

blind_eye

Minä.
Kannustan Suomea ja Ruotsia. ^^ :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Minä! Kannustan SUOMEA.  ;)
Siellä on ihan outo jengi pelaamassa. Karalahdet sun muut kivat puuttuu..
allekirjoittanut

Lerppa

Minen katso, mutta toki suomijellonien puolella olen.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Katson jos vaan olen kotona! Tänään on peli Latviaa vastaan.

[tuuli]

Jep. 3. erä menossa ja suomi teki juuri kolmannen maalin, ja Latvia ei ole vielä tehnyt yhtäkään. Ei epäilystäkään kumpi sen voittaa, koska Latvija ei hyökkää.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Tuota eilistä pelii ei tullu katottuu loppuun asti, joten miten meni? Pelityöskentely ainakin näytti sillon hyvältä, kun mie vielä katoin.

[tuuli]

Joo no 3-0 vaiheessa mäkin lopetin, koska Latvijalla ei oikein mennyt hyvin, niin voitto oli aikas varmaa Suomelle.  ::) Päättyi sitten lopulta 5-0 Suomelle.  ;)
allekirjoittanut

Tokya

juu mua ei kiinnosta :'DD jotenkin en kyllä yhtään urheilu ihmisiä ole.

[tuuli]

allekirjoittanut

Painkiller

Mäkin katoin tosta Latvia-pelistä vaan kaks erää. Tänään illalla Tsekkiä vastaan. Tuskin jaksaa sitäkään loppuun kattoa kun niin aikasin herätty ja huomenna taas aikanen herätys.

[tuuli]

Loppu oli paras! Suomi kavensi viime hetkellä! 3-3 päättyi. Kiitos Nummelinin.  :)
allekirjoittanut

jouhu

En minäkään erityisemmin urheilua seuraa, paitsi just nää tämmösen MM ja olympiailaiset.

[tuuli]

Aika vähän tulee munkin seurattua.. Muutamilta urheilulajeilta nämä maailmanmestaruus jutut ja talviolympialaiset tietty. Mutta esim uintia, koripalloa ja näitä tämmösiä en katso ikinä. Kivempaa toimia, kuin katsoa.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Mut se tuomari oli jotain ihan älytöntä oikeesti! Se ei tuu kyllä enää koskaan ton jälkeen viheltämään pilliinsä! Eka kaks erää ei muuta teekään ku ime sitä vitun pilliä ja kolmannessa erässä ei mitään! Paitsi Suomelle puol minuuttia ennen pelin päättymistä!! AAARRRGGH! Olin ihan varma et Tsekit tekee viel lopussa maalin mut onneks ei :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.