Lordi menetti kasvonsa - ADRESSI

Aloittaja [tuuli], toukokuu 25, 2006, 01:23:12

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Ensinnäkään mä en o sanonu niin että Him tai Negative on parempaa. Vaikka se onki totta... vaan Apis on paljon paljon parempaa ku joku Lordi ala teinihumppa bändi  ;D ;D
Ei suomi mitää euroviisuja voittanu... edelleen siel arvostellaan sitä musaa.. ei se o mikää sellanen kilpailu mis arvotaan se kuka ei uskalla näyttää naamaansa  ;D ;D Eli suomi ei todellakaan voittanu.. edelleen se että kaikille sama biisi opeteltavaks ni sit se on oikeeta euroviisuu. Sit jopa mäki voisin kattoo ;) Ehkä..
Enkä mä o edelleenkä teini.. eikös [tuuli] ole enemmän teini ku mä? ;)  ;D
Haza haza

Painkiller

Se teiniys onkin vähän korvien välissä eikä ikävuosissa, näköjään.

Ja toi idea että kaikki vetäis saman biisin, on täysin naurettava.

Niin, ei siellä mitään arvottu. Bändit ja artistit edustavat siellä maataan ja ihmiset äänestivät eri puolilta eurooppaa Lordin, eli Suomen, voittoon. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta.

[tuuli]

LainaaEnsinnäkään mä en o sanonu niin että Him tai Negative on parempaa. Vaikka se onki totta... vaan Apis on paljon paljon parempaa ku joku Lordi ala teinihumppa bändi  ;D ;D
Enkä minä ole viesteissäni sanonut, että SINÄ väittäisit Negativen ja Himin olevan parempaa. Ehei.  ;) Puhuin yleisellä tasolla.

Enkä myöskään ole sanonut sinua teiniksi. Siksi se Tepi olikin siellä suluissa. ::) Se on Painkiller joka sinua teiniksi sanoo.  ;) Mä en vaan tajua miksi TEINIEN pitää äksyillä joka asiasta. Ei kelpaa Euroviisut, ei kelpaa Tangomarkkinat eikä heleveta kelpaa yhtään mikään muu kuin Negative ja Him. Ja edelleen olen hyvin ylpeä siitä, että Euroviisuissa persoonallisuus ja show merkitsee nykyään paljon.  :)

Ja tuo on muuten aivan totta:  ;D
Lainaaeikös [tuuli] ole enemmän teini ku mä? ;)  ;D
allekirjoittanut

Tepi84

[tuuli] Sit ymmärsin väärin  ;D Sorge...
Mut siis mun mielest pitäs kaikkien mielipiteitä kunnioittaa :)
Haza haza

[tuuli]

No pitää ja ei pidä.. Se vähän riippuu miten hyvät perusteet on jonkin asian vastustamiseen.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Joo, kaikilla on mielipiteensä ja hyvä niin, mutta sitä vois joskus miettiä miten niitä mielipiteitään ilmaisee.

[tuuli]

Aivan niin.

Saanko pyytää teiltä nimeä myös tähän adressiin:

http://www.adressit.com/savelradio
allekirjoittanut

[tuuli]

Pakko vielä tarttua tuohon Lordi aiheeseen, ja mikäs siinä jos keskustellaan.  :) Kun Tepi nimittelit sitä teinihumpaksi ja muutenkin vähän negatiiviseen sävyyn.. En sinun musiikillisia kykyjäsi tunne, muta ite oon ainakin huomannut tuosta kappaleesta monia pieniä ja suuriakin musiikillisia kikkoja. Pelkästään se, ettei Hard rock hallelujaa huudeta iskulle, on jo aika suuren ammatillisen osaamisen osoitus. Tuo siis esimerkkinä. Sieltähän voi poimia vaikka mitä muuta.  ;) Ja kyllähän tuosta kuulee ettei mitkä tahansa teinit ole asialla.
Ja huomattavaa on myös, että kappale miellyttää tosi monen ikäisiä. Jopa meidän äiti ja iskä, joille hevi on yhtä meteliä, kehuvat sitä!  ;D
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.