Kirpputorit

Aloittaja [tuuli], huhtikuu 22, 2006, 12:27:45

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Harrastaako kukaan?
Mä itse ravaan kirpputoreilla suhteellisen usein, koska sieltä saa kaiken halvemmalla.  ;D Vastustan myös hieman sitä, että teollisuus syyntää koko ajan tavaraa kauppoihin, eikä kaikkea saada edes myydyksi. Kierrätys kunniaan!  :)
allekirjoittanut

jouhu

Kyllähän noita on tullut kierreltyä, mutta mie en hirveesti löydä sieltä mitään. Toisaalta joskus nuorempana, kun kävin kiertelee joitain kirppareita, niin sillon löysin vielä vähemmän kun löysin vaan jotain mummon vaatteita. Kirpparit kyllä on tosi hyviä paikkoja, kun sieltä voipi löytää vaikka mitä aarteita.. Onhan tuo myös silleen hyvä systeemi, kun pystyypi viemään myytäväks tavaroitaan millä ei enää tee mitään. Kerran oon vieny ja ihan kohtalaisesti tavara kelpasikin.
Kirpparit kunniaan!

puska

Mua ketuttaa, ku minä oon taas semmonen että en löydä niiltä koskaan mitään hyödyllistä. Mun kaveri löysi kerran EUROLLA ihan tosi hienot farkut. Vähänkö olin kateellinen. Mutta mulle nuo kirpparit on nyt tulleet vähän sellaisiksi kirjojen bongailupaikoiksi. Semmosta, että summassa ostaa eurolla jonku kirjan ja lukasee sen. Ihan kivaa hommaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Mä löysin kans kirpparilta aivan ihanat, ja vielä suhteellisen uudet, farkut, EUROLLA. Kulutin parissa vuodessa puhki mun lempi farkut, mutta löysin eurolla lähes samanlaiset. Onnellinen omistaja!  :)
Mä ostan myös aika paljon kaikkia lahjoja kirppareilta. Mulla on pari kaveria, jotka ei edes oleta saavansa multa UUTTA tavaraa synttärilahjaksi, vaan aina kirpparilta.  ;D Itselleni olen löytänyt sieltä mm. paljon hienoja mukeja (kokoelmaan  ::)) nahkatakin ja farkut. Mulla ei ole liiemmin tapana pyöriskellä kaupoissa ostamisen ilosta, mutta jos tarviin jotain, niin suuntaan kirpparille.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Mä kyllä tykkään kans kierrellä kirppareita. Tässä ei vaan oo lähellä mtn hyviä. Tai siis täs pikkukylässä on pari kirpparia mut niissä on ihan kauheeta tavaraa.

[tuuli]

Nojoo, on täällä meidänkin kirppareilla aika paljon sellaista ns. pummikamaa, melkeinpä suurin osa on. Mutta löytyy myös kaikkee hyvääkin.  ::) Etenkin elektroniikan osalta mä suosin kirppareita! Ostettiin kaverille synttärilahjaksi kahvinkeitin, kun makso 2,5 euroo!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Nuo kirpparit on vähän sellasii, että siellä täytyy olla vähäsen se ettimisen kipinä tai jotain. Täällä on ainakin sen tyyppistä, että kun osaa ettii niin löytääkin sitten jotain helmiäkin. Ite en kylläkää ole löytäny oikein mitään järkevää, mitä nyt vaatteita käyny..

[tuuli]

Tänään kävin taas shoppaamassa kirpparilla. Ostin 5 mukia kokoelmaani, jossa on jo varmaan 50 mukia!  :)
allekirjoittanut

jouhu

Miekin oon ruvennu vähän kattelee erilaisi mukeja, mutta ei ole erityisemmin tullut ostettua. Minkälaisii mukeja Tuulilla on?

[tuuli]

Vaikka minkälaisia.  ;D Mutta jokainen on yksilö. En omista kahta samanlaista. Suurin osa on posliinia tai lasia, mutta on mulla kaiketi yksi muovinen. Erikoisempia esimerkiksi 1) missä kuva musta, mun serkusta ja mun veljestä 2) sellainen pirate-muki, jossa on merirosvo kahvana,  3) sellainen jolla on kasvot ja seisoo kahdella jalalla.  ;D Pakko vielä mainita että mun suurin muki on halkaisijaltaan 11cm ja pienin 2cm. ;) Myös jonkin verran käsinmaalattuja, ja jonkin verran ulkomailta ostettuja mukeja, ainakin yhden mukin olen saanut läheisimmiltä ystäviltäni ja perheenjäseniltäni. Apis mukia on hahkaillut kokoelmaani, mutten taida koskaan saada. Semmosta.  :) Kirppareilta löytää tosi hienoja mukeja, ja halvalla! Mutta on mulla muutama ihan design mukikin, haha.  :D
allekirjoittanut

jouhu

Voi, vitshit...Kuulostaa aikas hienolle tuo muki kokoelma. :)
Tänään tuli muuten käytyä kirpparilla ja sieltä löysin sellasen melko lyhyen punasen skottiruudullisen vekkihameen. Näytti kyllä tosi kivalle yms., mutta en sitten tiiä sen pituuden kanssa, kun tuntuu etten kuitenkaan osaisi pitää sitä. Pitänee mietiiä huomiseen ja päättää ostaisko vai ei ja toivoo sen olevan vielä siellä jos päätän käyä ostaa...

[tuuli]

Liian pitkään ei kannata miettiä. Sen olen huomannut.  :P
Skottiruutuhameita näkee yllättävän paljon ja usein kirppareilla.  ::)
Nyt on tosiaan ollut todellinen mukiviikko. Ostin taas tänään lisää mukeja.  ;D
allekirjoittanut

Halvaus

Aina kun pääsen kirppikselle, niin menen ja yleensä löydänkin kaikkea mukavaa.
Täällä, missä itse asun, ei oikein ole mitään kirpputoria. Paitsi onhan tuolla nyt ehkä yksi, mutta en pidä siitä paikasta. Mutta tässä lähi paikkakunnilla kyllä käyn kirppikset läpi.  ;)

[tuuli]

Kuopion kirppikset on ok. Ongelmana on ehkä lähinnä se, ettei täältä löydä ikinä mitään arvokasta ja ... no mitään sellaista WOW kamaa. Yleensä. Tosin nyt vilahti Kansantorilla Beatlesin vinyyli. Hintana oli kuitenkin 18 euroa, ja en taida raaskia ostaa.  ::)
allekirjoittanut

puska

Täällä Raahessa nuo kirpputorit tahtoo olla sellaista "käytetyt pikkuhousut ja villapaidat" -osastoa. Tosi harvoin löytyy vaatepuolelta ainakaan mitään mitä viitsisi ostaa. Vinyyleitäkään ei oikein ole kuin vin jotain c-kasetteja.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.