Jotain uutta, vanhaa, sinistä ja lainattua

Aloittaja juGe, marraskuu 27, 2005, 09:13:31

« edellinen - seuraava »

Tokya

keltaset ois upeet, ois upeeta ees päästä eroon vaan yhestä tähestä, tahtoo ainakin kaks :D mutta en mie tollasta viesti kalastusta viitti harrastaa.

jouhu

Oonko mie ainut, joka sitten fanittaa (eikö olekkin ihana sana?) noita sinisiä/harmaita tähtiä? Vähemmistön kannattaja OY...heh, just..

[tuuli]

Siniset tähdet on liian ruipelot ja haluun niistä eroon. Harmaat tähdet sopeutuu liiaksi taustaan, ja ei erotu niin hyvin. Kyllä noi alkuperäiset tähdet on kauniit, ja muut vois heivata hevon kuuseen.  ::)
allekirjoittanut

[tuuli]

Valittaisin jälleen Jugelle. Tällä kertaa tuon oman kuvan epätarkkuudesta (lähinnä isommilla kuvilla). Eikö siihen olis mahollista saada sellaista toimintoa, että voisi itse päättää sen koon. Monilla foorumeilla on sillä lailla, että saa määrätä korkeuden ja leveyden itse asettamaansa kuvaan.  :P
allekirjoittanut

SaintJimmy

Siis, mul ei o mitään hajuu kuuluuks tää nyt tähän mut joo...

Esittelsisin itseni lyhyesti:
Saint Jimmy that is. Jep, oon tyttö, mut frendit kutsuu mua jimmyks, mut se on vähän liian pitkä tarina. oon saksasta kotoisin, asunut tääl vasta 1,5 vuotta, joten sori kun en oikein puhu täydellistä suomea ;)

asun helsingissä mun parhaan kaverin kaa. meil on tääl muutama kotieläintä ;)  (niin joo, 5 gerbiiliä ja kaks kissaa).

jos joku haluu meses vähän jutella, niin ois kiva =))

En kai keksi muuta sanottavaa  :)

-Jimmy-
- There'll be no angels gracing the lines -

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.