raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

puska

Olen Juhken kanssa samaa mieltä. Ja Juhke muuten, tervetuloa messiin:)!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

juhke...

kiitos puska!!  ;D

muuten, mikähän näissä kirjaston koneissa on kun ne ei anna mun kirjautua...?

hande^

meepä kattoo tuonne ongelmat ja vastaukset osioon ja sielt sit ongelmia kirjautumisen kanssa...'sen pitäis auttaa.. :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

Lainaa
muuten, mikähän näissä kirjaston koneissa on kun ne ei anna mun kirjautua...?

mullakin on aina toi sama ongelma kirjastossa, mut siellä ei pääse muuteleen niitä turvatasoja ym...
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mullakin on noita ongelmii koulun koneella. Pitää keksii aina joku mun nimee muistuttava nimi, kun en jaksa ruveta riehumaan sen kaa kummemmin.

Juhke, tervetuloo...
Toivotan toistamiseen...  ::) :P

vik

Pitää nyt tulla toteamaan se että Ripsipiirakan Rafaelin enkeli, Protonin Satulinna ja Maija Vilkkumaan se "ei saa surettaa, leikittäiskö prinsessaa" ovat ne Suomi-biisit jotka ovat viime aikoina aiheuttaneet verisuonien katkeilua päässä vaikka niitä ei tarvitsisi kuunnellakaan.

Hyhhyh.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

puska

Minä diggailen Vilkkumaan meininkiä. Vaikka hänen äänensä ei kummoinen olekaan, hän osaa tehdä itselleen sopivia biisejä ja käyttää ääntään loistavasti. Sanoitukset ovat erilaisia kuin muilla ja jotenkin kiehtovia minun mielestäni :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Ei muakaan toi Maija ole aiemmin häirinnyt vaikken sen musiikista nyt niin hirveästi olekaan perustanut (paitsi kyllähän joku Satumaa-tango on hitsin hyvä biisi) eikä mulla ole "henkilökohtaisella" tasolla mitään sitä vastaan mutta tuo biisi yksinkertaisesti on jotain kamalaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Klaara-Mielikki

Kammottavimpia "suomihittejä" löytyy varmaan pilvin pimein,mutta täytyy sanoa,että maamme "loistokkaat" Euroviisukappaleet kääntää kyllä vatsan nurinpäin. Kuten se Sillanpään ...."It takes two to tango..." (lauletaan ensinnäkin nuotin vierestä ja sävelkin päin helvettiä). APUA! Niin...ja ..."Pylly vasten pyllyä,pump,pump,siinä sitä jotakin on..." AAAAARRRRRGGGHHH!!!!  :o

Muutamia tuoreempia inhokkeita mun listallani on ehdottomasti nuo kaikenmaailman Gimmelit,Hanna Pakariset yms... järkkyä   :( Kyllä suomalaiset osaa pääsääntöisesti tehdä musiikkia,mutta valitettavasti ne hyvät ei ole koskaan "in".

Voisi myöskin perustaa gallupin paskimman ulkomaisen kappaleen löytämiseksi. Sanon vaikka tähän alkuun,että Justin Timberlaket,Britneyt ja Aquilerat....YYYÄÄÄÄKKKK! (*pyytää anteeksi heiltä,jotka mahdollisesti ovat faneja*)

jouhu

Miekään en oikein perusta ulkomaalaisista...Cristina Aguilera, Britney, Justin, oikeestaan kaikki poikabändit...ynnämuutsellaiset yököt.

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KatjaRock

poikkean aiheesta aivan vitusti mutta onpas klaara-mielikillä jännä tuo lauahdus että väkivalta lopettaa vittuilun.
Time goes on, I wont.

taika^^

no melkei kaikki! Paitti apisksen ja ismo alangon piisit.. sit o jotai poikkeuksii mut melkei kaikki o paskoja
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

jouhu

Lainaapoikkean aiheesta aivan vitusti mutta onpas klaara-mielikillä jännä tuo lauahdus että väkivalta lopettaa vittuilun.

Ai onko se sellanen paidassa lukeva teksti? Miekin oon nähny sellasen jollakin.
Oon nähny myös sellasen jossa lukee "koska kaikki pitävät kusipäistä".

KatjaRock

tuommoset vitsit kyllä käsitän jotenki vaikka tyhmiähän ne on, mutta väkivalta ei lopeta mitään. :|
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.