raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Eikös se 'väkivalta lopettaa vittuilun' ole Rautiaisen ja Niskalaukauksen paitojen teksti ? Vai olenkos nyt ihan hakoteillä ? Jonkun bändin se ainakin on :)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

On se joo Niskalaukauksen paidoista.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Kiitos, näin muistelinkin. Jos en vallan väärin muista niin olen nähnyt saman yhtyeen paitoja joissa lukee jotain "ladon takana on vielä tilaa" -tyyppistä. Taitaa olla kaikki vähän tollasia.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

vetäsin tuosta kilon pakastevihanneksia vissiin hengitysteihin mutta eikö se timo ole opettaja?
Time goes on, I wont.

Wirtabiuha

Juu, eiks se joku erityisluokan ope ole...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Kyllä, näin on.
Ihan pakko päästä sanomaan, että kerran Rautiainen perheineen oli ollut minun veljeni kanssa yhtäaikaa Vaasan eräässä leirintäkeskuksessa. Rautiainen oli ollut meidän ToOmUcHin kanssa yhtäaikaa suihkussa. Veikeää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Tuosta MIKÄ ON RAIVOSTUTTAVIN SUOMALAINEN BIISI

-> Love is like a song!

huhhuh! Siinä on kaikki perus ''virheet'' mitä vaan pop-balladissa ( onks se muka sellanen! ) voi olla. Kaikki modulaatiot ja jouset ja ''hiljanen alku'' ja vaikka mitä... huhhuh!
allekirjoittanut

KatjaRock

LainaaTuosta MIKÄ ON RAIVOSTUTTAVIN SUOMALAINEN BIISI

-> Love is like a song!

huhhuh! Siinä on kaikki perus ''virheet'' mitä vaan pop-balladissa ( onks se muka sellanen! ) voi olla. Kaikki modulaatiot ja jouset ja ''hiljanen alku'' ja vaikka mitä... huhhuh!

Sulla tuntuu olevan kauheat angstit Hanna Pakarista kohtaan ko joka aiheessa sitä purat :)
Time goes on, I wont.

salza01

kyllä se tuiskun vingutus on pahempi..... :P millonhan gimmeliltä tulee uusia piisejä ni saa nekin taas haukkua lyttyyn.. :D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

Joo, onhan se hyvä puoli siinäkin että tuota paskaa tehdään, että pääsee johonkin purkamaan tuntojaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ja toisaalta joku Antti Tuisku tapasii artiseteja/bändejä tarvitaan, sillä hyvää musiikkia ei varmaan olisikaan. Tai siis jokaiselle tietysti henk.koht. inhoama bändi/artisti, jotta voi sitä voi verrata hyvän musiikin kanssa.

medelin

niinkuin tuossa jo kerran mainittiin,
Hanna Pakarisen love is like a song.
aaaaaaaaaaaaivan kamala. en tykkää yhtään en  >:(
Minä tahdon paikkaan auringossa

hande^

Hanna Pakarisella on ihan hyvä ääni, mutta ku se ton musatyyli on aikas huono. Ja mä muutenki oon tommosta Popstars ja Idols meinikiä vastaan. Se ei vaan oo aitoa. >:(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

LainaaHanna Pakarisella on ihan hyvä ääni, mutta ku se ton musatyyli on aikas huono. Ja mä muutenki oon tommosta Popstars ja Idols meinikiä vastaan. Se ei vaan oo aitoa. >:(

Veit jalat suustani.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niinhän se on... En jostain syystä pysty kauheesti kunnioittamaan popstars/idols kautta tulleita julkimoita. Miun kunnioituksen saa, bändit, kun kiipee itse niillä pienillä ja hennoilla kynsillä sinne puun latvaan, eikä viedä hissillä sinne... ::)
Eihän kyllähän nuo varmaan hyvää musaa tekee, jos sattuu tykkäämään tuommosesta, mutta...
En tiiä liittyikö tää mitenkään tähän aiheeseen, mutta en voinut itselleni mitään. Suokaa anteeksi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.