raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

puska

se vaan ottaa päähän, kun jotkut lähtee sinne festareille vaan ryyppäämään, eikä se todellakaan ole tarkoituksena. onneksi kaikki pullot kerätään portilla pois. paitsi että kyllä siitäkin niitä helposti läpi pääsee, ne järkkärit kattoo aika huolimattomasti.
mä oon yleensä ollut hirveän tyytyväinen järkkäreihin siellä. mutta tänä vuonna nekin auko päätä ja oli erittäin epäkohteliaita.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Höh!  >:( Mihin tämä maailma on menossa, kun ihmiset eivät tee muuta kuin aukovat muille päätään?!

puska

'' mä haluun rakastaa enkä ketään vihata, jos ei kelpaa niin antakaa mun olla'':)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

;D
Toi oli osuva..., paikka tuolle kappaleelle, puska!  :D ;D

Ronjaronjanen

Mä kyllä vihaan moniakin ihmisiä. Tai oikeastaan monet ihmiset ärsyttää mua. enkä voi sille yhtään mitään.

jouhu

salza01

joo. ja mä tunnen yhen ihmisen jolla oli 7-luokalla tosi paljo kavereita [minä mukaanlukien] ja sit kasilla se ite sai jo vihallaan puolet karsittua näistä kavereista. ysillä lähti loput. nyt se on lukion ykosellä ja sillä ei ole ketää muuta kaveria ku sen jätkäkaveri. hyvin hoiti seki hommansa, täytyy kai sillä olla oikeesti tosi paska elämä ku ite on saanut kaverit menetettyä..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

niin, en minä tiedä kyllä yhtään ihmistä, josta kaikki pitäisivät, enkä valitettavasti siihen yllä itsekään ::)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

No, ei kai kukaan meistä...  ::)

Kyllähän nuo antaa muovipullojasinne viedä---> ikävä kokemus "cokiksesta" joka olikin salmiakki kossua... ei siinä muuten mutta kun vedin puol pulloa ykkösellä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mä en itseasiassa vihaa ketään oikeastaan, mun mielestä mulla ei ole "oikeutta" vihata ketään jos se ei ole läpensä paha, ja kun yleensä kaikista löytyy aina jotain aika hyvää :)
Mutta on tosi monia joista en pidä, ja joitain ihmisiä/eläimiä ( ;) ) tietysti hetkittäin vihaa... mutta... hmm.. tulipa se jätkämäinen teksti ;D

Wirtis, ei se ollu salmiakkikossua vaan kossukolaa :P Vääähän ehkä laimeempaa..  ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

mäkin oikeastaan tiedän vain yhden ihmisen jota suoranaisesti vihaan, josta en ole löytänyt koskaan mitään hyvää. ei niitä loppujen lopuksi sitten niin paljon olekaan kun rupeaa enemmän ajattelemaan.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

No, poltti se kurkkua silti ikävästi...

Mäkään en katso hyväksi vihata ketään, onhan niitä ihmisiä joista en pahemmin pidä mutta ei niiden lähellä sitten tarvitse olla...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

kyllä. eilen mulla napsahti. paleface. ONKO VÄHÄN HUONO?!? -on.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

eikö se ole kärähtanyt huumeista? minusta ne sen miehen mielipiteet ja periaatteet ovat aika... syvältä...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.