raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

jouhu

Onko?! :o :-/
Aika paha... Munkin mielestä se on vähän jotenkin...outo tai jotain. Ja muutenkin se jotenkin sössöttää, kun puhuu...

Katie

PMMP: rusketusraidat, Nylon Beat: 12 Apinaa, The Rasmus: In the Shadows >:(  Tässä ainakin noi mitkä tuli mulla mieleen ja taisin olla samaa mieltä muidenkin kanssa. Ai niin ja kaikki Fintelligensin biisit on musta myös raivostuttavia :-/

jouhu

Jep, mullakin on noi aikas raivostavia...

PahaPahaAsia

no mun mielestä kaikki ne nylon beatin biisit on ihan hirveitä,tosi ärsyttäviä! >:(

blind_eye

mustakin ne on huonoja, paitsi 'musta joulu' :) se on ihan hyvä :) mutta raivostuttavin on joku gimmelin 'roviolla'  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

salza01

kyllä 'musta joulu' on meikästä iha jees.

mutta nyt mua on alkanu tosissaa ärsyttää joku laura voutilainen!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

joo, mä tiiän sen... tosi ärsyttävä... eiks siit joskus tullu joku TV-ohjelma tai jotain...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

en mä sitä tiiä, mut mua vituttaa sen akan vaatteet ja olemus ku se on nii olevinaa joku 15 vuotias...  >:( ja sitte ne sen biisit! *argh* ja ääni.. kaikkea ne radiossa soittelee..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

mun veli oli sitten päättänyt mennä tuhlaamaan kakskymmentä euroa nylon beatin levyyn. pikkasenko huusin sille! jatkä on kohta 20 ja kuuntelee semmosta paskaa:P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi*

Lainaakyllä 'musta joulu' on meikästä iha jees.
quote]

mäki tykkään naikkareitten mustasta joulusta.
mun piti netistä imuttaa se biisi mut ei sitä löytyny  :(

salza01

Lainaamun veli oli sitten päättänyt mennä tuhlaamaan kakskymmentä euroa nylon beatin levyyn. pikkasenko huusin sille! jatkä on kohta 20 ja kuuntelee semmosta paskaa:P

mun veli kuuntelee kans nylon beattia.. se onki 23w. ;D ei kai siinä.

jouhu

Ookkei, aikas mielenkiintosta.  ;D Reilut 20 ja kuuntelee nyloeon<--? beatia... ::) No, ei siinä mittään. Jokaisella oma makunsa.
Mä muistan kuulleeni tuon mustan joulun, mutta en muista miten se menee.

hande^

must nylon beat on muutenki tosi ärsyttävä "bändi"... (jos niit nyt bändiks voi sanoo, ku ei ne tee omii biisei, ne ei soita mitään...) ne haukkuu apiksen poikii... yhes haastattelus ne sano näin: "ei apulannan musas mitään vikaa ole, mutta meitä ällöttää kattoo ku kaikki niitten liikkeet on niin harkittuja ja feikkejä. miten ne voi kutsuu itseään rock-bändiksi." must ainakaan jonnalla ja erinillä ei oo mitään varaa sanoo siitä et apiksen pojjaat ois jotenki feikkejä ja harkittuja. kattois vaa itteään...

PahaPahaAsia

kuinka ne kehtaa?ite ei varmaan voi tulla lavalle jos ei oo koreografia kunnossa,mielummin myöhästyy vaikka tunnin!kuinka ne kehtaa sanoo itseensä artistiksi?

hande^

sitä minäkin...! mä olin iha järkyttyny ku olin tota haastista. sillee et Apulanta on vähiten feikki bändi, mitä mä tiedän... Bändi soittaa ite(HUOM! ei keikoilla playpäkkii) ja tekee(Toni enimmäkseen)biisinsä itse... lisäks ne ei oo tullu kuuluisaks samanlailla ku jotku gimmelit vaan itse omal työllään kuuluisuutensa ansainnut... et millään v*tun nylon beatilla ei pitäis olla mitään sanottavaa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.