raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

Silti_Onnellinen

Robie Williamsin "Feel" ja Mamban "vielä on kesää jäljellä"..
hyi helvetti.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini^*

no mariska ja se jonna mua wituttaa jo aivan täysin.. :( ja amispoppi!!! HYI S^*TANA!! ja tämä gimmel enkun kielisenä!!!!!!!!!! YÄK^*^ :(

~Niina-Maria~

Mitäh? Ei kai gimmel oo tehny jo enkun kielistä matskuu!? Voiko enää pahempaa olla?!  :(

-taru

Mamban: Vielä on kesää jäljellä.. hirmu ärsy hoilotus ,varsinkin ennen joulua ku radiosta kuulin..
AARGH!!

KatjaRock

Mulle ei tule oikeastaan mitään ärsyttävää mieleen. Se Den glider in on aika kamala, onneksi sitä ei kuulu enää.

Nylon Beat on loistava ja haluaisin myös sen Gimmelin levyn.
Time goes on, I wont.

salzaliini*

sitten taas yks artisti jota en voi sietää on kaija koo. kamala.. :( mä en pidä sen ulkonäöstä, lauluäänestä tai lauluista. YäK!

niina-maria, kyllä gimmelille ON TEHTY enkkumateriaalia..kuulin radiosta ennen ku lähin saksaan..suomipopilta tuli... yäk.. :P

rautalintu

Joo, Kaikja Koo on hirvee. Kaikki sen biisit on ihan samanlaisia. Ja kaikki Daruden biisit ovat rasittavia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

-taru

The rasmus tökkii kans aika pahasti.. :(
Entiiä mix?
No kaikkee ei tarvii sietää,mut kaikki täytyy hyväksyy :)

Aapsu

Mua on nyt viime aikoina alkanut ärsyttää Maija Vilkkumaan "Ei". Mutta on niitä pahempiakin, ei vaan nyt tule mieleen.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Riitu

turvallista matkaa helvettiin..

JenniThaApisFAni

juu...tota huonoi biisei löytyy kyl aika paljonki!!
just noi kaikki gimmelit ja äääh....päähän siinä räjähtää kun niitä kuulee!! ja ismo alanko & kumppanit on aivan prseestä!!
 :-/ yäk yäk yääääk!!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

emmy

gimmel on aivan järkyttävä ja sama se Nyloneitten 12 apinaa!!! aina jos soi radiossa vaihdan kanavaa, mä en vaan kestä! JÄRKYTTÄVÄÄ! Jotkut kappaleet on aluks hyviä, kunnes ne tulee radiosta ihan kokoajan! hyvä esimerkki on Zen Caféen Aamuisin!
kaikki hyvät asiat ovat muovia

Panksu

Niina-Maria, oliskohan Käsityöläisten laulu.. Mutta son oikeasti aivan järkky.. Mamba omistaa monta huonoa laulua.
älä sano aina mitä tiedät mutta tiedä aina mitä sanot.

tea

The rasmus, Disco, Darude, Kaija Koo... kaikki niiden biisit on järkyttäviä!! ai niin , ja se mikä ihmeen FIREVISIONin Stars. no huh huh... ei kestä tommosta eeei...  kyl viel ennemmin nylon beatit ja gimmelit ja tämmöset menis. ..!!! joo-o.

amniinba

maija vilkkumaan ei. se tulee aina radiosta kun mä sitä kuuntelen!!!!!!! ahdistaaa....

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.