Mustin hevosella tapahtuu

Aloittaja [tuuli], syyskuu 14, 2004, 03:28:18

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin... Sitä on vaikee selittää, kun yks ei ole kuulut koskaan ja toinen pitää sitä melkein jo itsestäänselvänä, niin siinä tullee miulle pikkasen onkelmia.... ::) Ei ossaa selittää. Joten jätän selitämisen muille. :)
Juu, ti myrkkyleppakerttu on kyllä iniksen... Miusta toi noitten eka levy on oikein mukava! Pitäis vaan saada se ja toinen pitkäsoitto itelleen...

[tuuli]

minun täytyy etsiä tota inistä kirjastosta. ois pakko saada kuulla.
allekirjoittanut

jouhu

Juu, ehdottomasti! Luulen, että sen pitäis löytyy helposti, kun ei se kauheen huippusuosittu bändi ole. :)

puska

Toisaalta, jos se ei kovin suosittu bändi ole, niin saattaa valitettavasti olal niin että kirjastossa ei ollenkaan levyä ole :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

ei ei ei, mä katoin jo päiviä sitten että onko meijän kirjastossa ja onha siellä vaikka mitä. lainasin ton muulin, mutta en mä tiiä onko se ihan mun musaa. mä tykkään vähän menevämmästä rockista, toi on vähän liian laahaavaa.. tommosta aikuisten rockia.  ;)
allekirjoittanut

Aapsu

Lainaaei ei ei, mä katoin jo päiviä sitten että onko meijän kirjastossa ja onha siellä vaikka mitä. lainasin ton muulin, mutta en mä tiiä onko se ihan mun musaa. mä tykkään vähän menevämmästä rockista, toi on vähän liian laahaavaa.. tommosta aikuisten rockia.  ;)

Eikö edes Keskusvaltimo iskeny? Se on kyllä hittibiisi! Tai Palaa? Se on ainakin vähän nopeampi... Onhan siinä levyllä aikalailla sisäpiirin läppää... Ainakin toi Vastatuulessa kertoo jostain Tampereen Nekalan (Y-P:n asuinpaikka) pulsuista... Kannattaa lainata se levy vaikka kolmen vuoden päästä uudestaan... ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

joo mä luulen että seniori tuuliin saattas iskee vähän paremmin kuin juniori tuuliin... mutta mä oon kyllä kauheen nirso musiikin suhteen!

keskusvaltimo kieltämättä oli sellanen mikä jäi mieleen. ja se muuli biisi oli kans kiva! ja marsunpoika oli ok... mutta en mä välttämättä tota levyä vois itelleni ostaa.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.