vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

emmi

no vittu ei oo!!  >:(  :'(
En saanukkaan räpästyä rahaa mistään niin en päässy ostaan. Ja mutsi sano että pyydä serkuilta synttärilahjaks(mulla on huomena synttärit] ni toivottavasti saan sen huomena. Jos en saa ni meikä repii taatusti pelihousut!!
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Ei ole käsissä, kassissa tai soittmessa. Se on miun sängyllä oottamassa, että menisin kohta taas kuuntelee sitä. :)

Onnee muuten emmille. (paljon tulee täyteen?)

Noh, sama vielä seuraavalle..

Painkiller

Ei ole. Prkle. Varasin sen nettikaupasta ja tulee varmaan sitten toivottavasti huomenna. En tosin edes ehti sitä vielä sitten kuuntelemaan, mutta ehkä joskus.

Oletko järki- vai tunneihminen?

punainen

Tunne ehdottomasti. Ja monta kertaa on tullut sitten jälkeenpäin itkettyä että miksi miksi niin ja niin tuli tehtyä eikä voinut aatella silloin järkevästi... :PNo toisaalta tunteita seuraamalla voi päästä myös aika huikeisiin kokemuksiin vaikke ne aina kivoja olisikaan.

Sama!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Ehdottomasti myös tunne. Ja olen vielä niiden osalta niin ailahtelevainen tyyppi, että sen takia mun ihmissuhteet on aina erittäin monimutkasia ja sekavia, kuten myös elämä muultakin osin.

Hame vai housut?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Hame.Vaikka housut varmaan sopii mulle paremmin kun en osaa käyttäytyä sivistyneesti hameen kanssa...Mut minihame on paras!

Top10 nettisaitit joilla käyt useimmin?

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

pasi

www.apulanta.fi
www.apulanta.net
www.levy-yhtio.com
www.rakkausrunot.fi
www.suomi24.fi
en millään saa 10kappaletta :) noilla käyn joka päivä, muilla sitten satunnaisesti.

sama seuraavallekin.

[tuuli]

laitan kans listan ku en oikein osaa sanoo mitää tärkeysjärjestystä..

www.apulanta.net, www.apulanta.fi, www.levy-yhtio.com, www.levy-yhtio.com/phpBB, www.irc-galleria.com, www.freebok.net, www.geocities.com, www.apulanta.zzn.com, www.hotmail.com, www.neitikoo.cjb.net

jotain tollasia aika perinteisiä. mä en pahemmin seikkaile netissä.  ;D
allekirjoittanut

^pirun morsian^

www.apulanta.fi  www.apulanta.net  www.technicolour.net www.uniklubi.net  www.gbfam.com/negative/  www.irc-galleria.net   www.levy-yhtio.com  www.nightwish.com  www.heartagram.com

öö no sama..

Lerppa

imperiumi.net
mbnet.fi
audioscrobbler.com
finntroll.net
apulanta.net
irc-galleria.net
meteli.net

Mistä saat tietää päivän uutiset? (lehti, telkkari, radio...)
- Vai seuraatko uutisia ollenkaan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

No mä en oikeestaan seuraa edes uutisia. Meille tulee hämeen sanomat mut mä en lue sitä, mä vaan selaan sen läpi ja jos sattuu silmään joku mielenkiintonen juttu niin sen luen mut en muuten, radiookin kuuntelen aika satunnaisesti ja sielä nyt tulee välillä jtn uutisia ja telsusta katon uutiset sillon kun oon telkan ääressä sillon kun ne tulee mut en muuten seuraa uutisia.

Ja kiitos jouhu. Mulla tuli 18 vuotta täyteen!!

Mikä on mielestäsi Kiila levyn paras biisi?
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Sain levyn vasta eilen enkä oo edes ehtinyt kuunnella kun muutaman biisin vasta. Pala siitä on ainaskin aika kova. Toivottavasti tänään ehtis kuunnella loputkin biiseistä :)

Sama!

punkku..

Usko ja Routa tällä hetkellä..Armon sanat saa kans melki kyyneliin...

Sama

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.