vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

emmi

Jaa niinkun mitä?! eli en.  :D

Mitä mieltä olet itsemurhista?
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Mitä se on? ;) En kai sit osaa :D

Osaatko viittomakieltä? Mä haluisisin.

Lerppa

En...

Pidätkö minkäänlaisesta räpistä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Kyllä mä jonkinlaisesta...Semmosesta mielenkiintosesta...Niin kaikki varmaan tietenkin ymmärtää mitä tarkoitan ;D Rapissahan sanat on olennaisessa osassa ja minä ainakin tykkään aina kuunnella oivallisia lyriikoita kun kerta oon itse verbaalisessa ilmaisussa aika huono. Biisit missä on sisältöä niin musiikillisesti kuin sanomaltaan ovat genrestä riippumatta hyviä. Räppiä en yleisesti kyllä kuuntele, kun se on nykyään niin usein sitä omaa kehua ja bling bling menoo sisältävää :P

Sama.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

En pidä rapista. Noh, onhan mulla yks Eminemin levy ja onhan sillä jotain ihan viihdyttäviä rap-juttuja, mutta se taitaakin olla ainoa jota jotenkuten pystyy kuuntelemaan. Niin ja Fintelligenssin se "tahdon voittaa, tahdon voimaa..", se Leijona-kisabiisi, oi, se oli hauska biisi. Lätkähulluna nostatti aina tunnelmaa.. :) Mut muuten en rapista pidä sitten yhtään. Ärsyttää vaan kun se tunkee joka paikasta, telkkarista ja radiosta lähinnä.

Mikä on parasta talvessa?

[tuuli]

mäkihyppy ja lumilautailu!

lumilautailu, siksi koska pääsee itse lautailemaan ja paljon! se on parasta mitä elämäni sisältää talvisin!
mäkihyppy, siksi koska sitä on kiva katella, kun joka viikonloppu tulee kisoja tv:stä, ja matti hautamäki on hot.  ;D

ohohoo, huomasin että painkiller skippasi emmin kysymyksen ( hyi hyi hyi  ;) ), joten laitan sen nyt tähän..

mitä mieltä olet itsemurhista?
allekirjoittanut

Painkiller

Ai kauhee, anteeksi :) Olen ollut sokea tai sitten sitä viestiä ei vaan ole näkynyt kun on temppuillut tää foorumi..seliseli :) Mut vastataan nyt sitten.

Koskaan ei asioiden pitäis olla niin huonosti että riistää iteltänsä hengen. Ihminen on sillon todella itsekäs, mutta ei tietenkään pysty ajattelemaan muita ihmisiä kun on sellasessa tilanteessa. Tuttavani poikaystävä tappoi itsensä ja voin vaan kuvitella mitä tää tyttö joutui kokemaan, varsinkin kun itse löysi miehensä.. Mitä mieltä itsemurhista nyt voi olla. On järkyttävän surullista että tommosta tapahtuu.

Sama kysymys..

adalmiina

ne on tosi väärin.piste.
mitäs seuraava?

puska

Olen sitä mieltä, että jokaisella ihmisellä on oikeus riistää henki itseltään, jos sitä todella tahtoo, eikä täällä enää halua elää. Mutta tällaisia tapauksia tuskin on paljoa, ihmiset tekevät näitä tekoja liikaa. Ja tietysti on paljon niitä itsemurhayrityksiä, joilla vain huudetaan apua. Joskus ne eivät pelkästään yrityksiksi sitten jää, vaan ne johtavatkin kuolemaan. Isoin päätös, mitä ihminen voi tehdä, ja ei todellakaan pidä itseään heti pienen vastoinkäymisen jälkeen tappaa. Itse en ainakaan näe mitään järkeä terveen nuoren ihmisen itsemurhissa. Eri asia on jostakin tuskaisesta sairaudesta kärsivän ihmisen hengen riisto itseltään, jolloin tämä saattaa todellakin olla parempi vaihtoehto. Mutta terve nuori ihminen voi aina nousta vielä jaloilleen.

Pitäisikö kannabis laillistaa Suomessa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Ei todellakaan. Kannabiksesta on liian helppo siirtyä kaikkeen muuhun ja näkeehän sen miten kiva Damissakin on liikkua..

Iskeekö raskas nopea örinädeathmetalli missään mielentilassa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Iskee kyllä. :) Kaverin kaa ainakin kuunnellaan sellasta mukavaa örinää. :D Mielentila...Noh, miulla se varmaan menee missä vaan.

Sataako siellä? :p

[tuuli]

lunta sataa, ja se on hyvä, sillä voin taas joku päivä mennä testaamaan uusia flow lumilauta siteitäni!  :-*

vähiten miellyttävä apulannan musiikki video? tai ylipäätään semmonen mitä et niin usein ehkä katso, kuin jotain muuta? ( koska eihän tuukka tee huonoja videoita!  :D )
allekirjoittanut

puska

Viivakoodit. En ole oikein mieltynyt siihen. Ja ketuttaa kattoa sitä "making of Viivakoodit" -pätkää, kun Wirtasella on niin hienot meikit silmissään siinä, ja ne ei edes näy videolla:P

Missä Apulannan levyssä on parhaat kannet?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Hm.. Ehkä AKKM:ssä kun siinä on se pääkallo.. :)

Entäs seuraavan mielestä?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Noidanmetsästäjä

Sama.

Sama.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.