vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

jouhu

Haa...Noita tuli töllöstä, kun mie olin pikkunen. :) Mutta en mie niistä silleen välittäny. Mie vaan ihmettelin, kun muut kattoo innoissaan sitä.

Noh, mainitseppa mieleenpainuvin ohjelma mikä tuli sinun lapsuuden aikana telkkarista?

[tuuli]

muskettikoirat!!!
prätkähiiret!!!

noi on ne parhaat! :D

tiedätkö nuo? no jos et, niin sama kysymys eteen päin..
allekirjoittanut

Lerppa

Totta helvetissä tiedän! ;D

Koska viimeksi sait jonkun kunnon ruhjeen jonnekin? Ja mikä oli syynä moiselle? :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

eilen!! näytin pikkuveljelle pihalla kuinka se voltti heitetään jaloilleen ja jotenkin se vaan epäonnistui ja tulin selälleni kovalle maalle, jonka uumenista jöpötti kivenpää.. vähän selkä kipeä ja mahtava  mustelma... mutta "kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän, jos edes sitäkään"... ainakin  veljellä ja sen kavereilla oli hauskaa(ne paskiaiset=)  :)

kuukausi sitten päätin poistaa jalasta ihokarvoja axepurkin ja sytkärin kera... siitä tuli mukava palohaava ja kipua päiviksi.. mutta´kaikkea sitä on kokeiltava ja tuo vielä kuvattiin videokameralle, joten voin näyttää sitten tuleville lapsilleni, että EI NÄIN!!

sama kipeä kysymys seuraavallekin!

Painkiller

Mä oon onnistunut välttämään onnettomuuksia aika hyvin. Ei tuu mieleen nyt muuta kun se kun eräs yhtye, Technicolour, oli esiintymässä paikallisessa baarissa. Jammailin siinä eturivissä koko keikan ajan..sitten seuraavana aamuna poikaystäväni huomasi mun polvet..ne oli jotain niin järkyttävää..molemmissa polvissa oli nyrkinkokoset viininpunaset jäljet, niinko mustelmat. Hyi että et oli oksettavan näköset. Mun polvet oli keikan aikana ilmeisesti osunut kokoajan mun edessä oleviin kajareihin vai mitä lie siinä olikin..en mä sillon ees tuntenut mitään mut seuraavina päivinä oli polvet aikas hellinä..

Ei keksi nyt mitään..elikkä sama sitten eteenpäin..

punainen

Aika hyvin oon mäkin säästynyt ruhjeilta ja ylipäätään itsensä telomiselta.Ei oo koskaan ollu mikään poikki,ei tikkejä, ei siteitä ei sairaalareissuja...Tylsä elämä mulla.Mutta niin taitaa kans olla viime vuoden festarireissujen jäljet pahimmat ruhjeet.Kissan kokoset mustelmat jaloissa ja ihan ihme paikoista niitä mustelmia löyty..

Jos saisit päivän viettää jonkun eläimen nahoissa,niin mikä eläin olisit ja miks?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtis

Olisin delfiini. Koska sais olla vedessä hengailemassa. Erilainen maailma.
  Tosta kivusta, että ei oo pitkään aikaan sattunu yhtä hyvin ku viime viikoloppuna! Kun yks jätkä onnistu huitasemaan vähän arveluttavaa tuotetta mun silmään... Tuntu että näkö lähtee..!

Onko alaston ihminen kaunis?

[tuuli]

LainaaJos saisit päivän viettää jonkun eläimen nahoissa,niin mikä eläin olisit ja miks?

oisin tietty jonku ihanan ihmisen kissa!  :D tai koira..

samaa...
allekirjoittanut

Lerppa

Jotkut ihmiset on kauneimmillaan alasti ja toiset taas vaatteet päällä. Mutta jos nyt näin yleisesti sanotaan niin ei alaston ihminen turhan kaunis ole kun on tottunut näkemään vaatteet päällä. Tosin puolialaston on kyllä hyvin hyvä. ;)

Sama
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

vastaan kumpaankin...

Olisin ehdottomasti lintu,koska halaun tietää miltä tuntuu saada lentää...Ja zoomailisin maisemia sieltä yläilmoista ja menisin kaikkiin kauniisiin paikkoihin...

Alaston ihminen ei kyllä yleensä ole mikään hirveen kaunis...ainakaan mies sellainen...Ihminen on jotenkin niin suojaton ilman vaatteita tai ainakin näyttää siltä...Ei se olis yhtään luonnollista jos ihmiset hengais täällä pallolla ilman mitään vaatteita.Ei se oo nättiä!

Asioita joihin olet addiktoitunut?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

aaaah... suklaa.. suklaasuklaasuklaa ja suklaa!  :-* nojoo toi on valtaosilla naisista. mä tykkään eritoten maraboun minttukrokantista, sellasista vaahtosienistä jotka on päällystetty suklaalla, mignon munista, niistä pienistä hopepaperiin käärityistä suklaamunista, pandan crisp konvehdeista.. kyl noita on! oon ihan hirvee suklaa-herkku-suu!  :D naamnamnamnamnamnaaamnamnam!!

toinen lähes yhtä suuri addiktio on apulanta.  ;)

mitä mieltä olet viivi avellanista?
allekirjoittanut

Viivi Avellan, mitä hän on tehnyt? Koko henkilöstä huokuu kokoomuslainen "näin se tehdään Oikein" -asenne. Ärsyttää yltiöpositiivisuus ja media-äly, joka lienee tulossa ulkomaisten formaattien painostuksesta pakolliseksi oppiaineeksi peruskoulussa. Saavatpahan mulkosilmäiset pervot taas jonkun syyn selata Seiskaa tahmaisilla näpeillään. Markkinat.

Kenestä kalifi kalifin paikalle?

[tuuli]

no varmaan siitä yhestä jepestä, joka siinä sarjassa sitä niin kovasti tahtoi... :P

mitä mieltä buusterista?
allekirjoittanut

pasi

siis siitä ohjelmasta?? no eipä ole tullut paljon katseltua.. aina silloin tällöin, jos ei muuta tekemistä ole.. ihan ok ohjelmahan se on..

volvo, nissan vai mazda?

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.