vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

emmi

En ole. mä en ole sellainen ihminen. Yks kaveri niko aina niinko sanoo mulle et vedä mua turpaan, et se niinku antais mun lyödä ihan kympillä sitä turpaan, mut en mä pysty. en mä osaa :) oon sit vaan läimäyttäny sitä poskelle :D Eilenkin just se yritti saada mua lyömään sitä mut ei onnannu. Hyvä asiahan se kyllä on. Väkivalta ei oo kai ratkasu.. tai jtn :)

Mitä mieltä olet väkivallan käytöstä?
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

no lapsia ei saa ainakaan lyödä. jotku kusipää lasten raiskaajat tai muut vastaavat sais mun puolesta silputa vaikka tylsällä veittellä.

sama seuraavalle.

Wirtis

Olen. Mutta se oli itsepuolustusta.

Oletko nukkunut?

pasi

oletko nukkunut?

olen nukkunut viime yön aika hyvin,ne vähäiset tunnit, huolimatta siitä, että katsoin koko yön kauhuelokuvia

mitä mieltä olet väkivallan käytöstä?

väkivaltaa pitäisi käyttää vaan silloin kun se on aivan pakollista, tai siis itsepuollustukseksi, jos ei muuta keinoa ole päästä tilanteesta!! itse olen harrastanut karatea ja hapkidoa ja siellä viimeistään opin että väkivalta on se viimeinen keino! aina pitäisi päästä tilanteesta pois puhumalla, eikä sillä oikealla suoralla!!

onko sulla jo kesä suunnitelmia??

[tuuli]

viime yönä hyvin vähän ku oli tosi korkee kuume!  :P

kesäsuunnitelmia on! menen taideleirille serkkuni kanssa ( tapani mukaan joka kesä! ), koitan saada töitä, elikkä siis koitan tehdä töitä, jotta voin mennä festareille, mahdollisesti ankkaan.

muok-> ja pasi oli neljä sekunttia ennen... pöh ja pah.. mä vastaan sit tohon pasin kyssäänki.. :D

oletko ( olitko? ) hyvä koulussa?
allekirjoittanut

Lerppa

Peruskoulussa olin hyvä, mutta nyt lukiossa numerot heittelee aika paljon, että paha sanoa.. Oon saanut kaikkia paitsi vitosia ja nelosia (toistaseksi :P ), ehkä ysejä eniten, mutta ne kutoset laskee keskiarvoa sitten aika hyvin..

Mikä asia on sellanen, jota et olis uskonut, jos se olis kerrottu sulle vuos sitten, että mitä tulee tapahtumaan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Että mä oisin vielä hengissä ja että mulla olis kaikki oikein hyvin. Kuulostaapa teiniltä. nojoo, mähän olen five stars.

vaikkapa sama seuraavalle.... eller ngt...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Painkiller

Niin kuulostaa tääkin teinixiltä :P mut siltikin..se että se oikea ihminen tulee elämään..jos vuos sitten olis sanottu et kesällä se tapahtuu niin oisin varmaan vaan nauranut..että voi olla niin rakastunut.. :-* en olis uskonut että miun kohalle sattuis jotakin niin täydellistä..söpöä :)

Noo kysellään sitten että mites weekendi meni, mitä tuli puuhailtua?

jouhu

Oikein mukavasti...laiskotellen. :) Siskon kanssa käytiin vuokraamassa "kauhu"leffa "kadotettujen kuningatar". Siinäpä se oikeestaan menikin..

Laitetaan vielä seuraavalle, kun miulla oli niin tylsä.

emmi

No joo siinähän se. Perjantaina aikamoisessä humalassa, lauantaina aikamoisessa krapulassa ja sunnuntai meni vaan laiskotellessa.

kasvaako hiuksesi liian hitaasti?
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ei itseasiassa.

katsotko koskaan Dr. Philia? :D helvetin laadukkaasti taas...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Se tulee sellaseen aikaan, että välillä vahingossa katsoo.
On kyllä todella laatu joo. x)
"Olen huumeriippuvainen enkä pääse irti, mitä pitäisi tehdä?"
- Lopeta huumeiden käyttö!
"OOOH!"

Mainitse hyvä(!) bändi, joka alkaa kirjaimella.. H, S ja P.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Lerpalla on hauskoja kysymyksiä :)

H..tuli ekana mieleen Hammerfall..hih..mut sanotaan Hanoi Rocks.

S..Sentenced.

P..ei tuu mitään mieleen..hmph..eieiei ku Private Line..miun lenpparilenpparilenppari!

Sama!

Wirtabiuha

HIM
Soundgarden
Poets of the fall

Iillä, ärrällä ja ässällä alkavat bändit?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

Incredible Nothing
Rammstein
Smak
 ;)

Jatketaan viä samanlailla..
b:llä, n:llä ja vaikkapa t:llä alkavat bändit :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.