vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Tällä hetkellä mun pitäis varmaan valita jokin ruokakauppa, koska jääkaappi on typötyhjä...mutta kyllä mä taitaisin kuitenkin olla vielä pari päivää syömättä ja lähtisin levyostoksille vaikkapa FRS:iin...kyllähän ihminen pärjää ilman ruokaakin =)

Mikä on mottosi?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

Free record shop or anttilan levyosasto :P

Next?
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Heh, aika varmasti free record shop ;)  ;D

hm.. sama :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaTällä hetkellä mun pitäis varmaan valita jokin ruokakauppa, koska jääkaappi on typötyhjä...mutta kyllä mä taitaisin kuitenkin olla vielä pari päivää syömättä ja lähtisin levyostoksille vaikkapa FRS:iin...kyllähän ihminen pärjää ilman ruokaakin =)

Mikä on mottosi?

ohohooo! kristallienkeli!!  :o ei ole pitkään aikaan näkynyt!  :)
jaah.. en ole itselleni vielä mitään mottoa keksinyt.. olisiko se sitten sääli on sairautta, ihan hyvin sanottu!

LainaaJos sulle lykätään 50e käteen ja sun pitää mennä johonkin näistä kaupoista se tuhlaamaan, niin mihin menet?
Kappahl, Free Reckord Shop, Anttila, joku taidevälinekauppa, H&M, S-Market, Spine Center, Tiketti, Isku vai Sokoksen kosmetiikkaosasto?

sanotaan kylmästi et EN AINAKAAN sokkarille, anttilaan, kappahliin tai henkkamaukkaan! hyhhyh.. en ees muista millon viimeks oisin ostanu niistä jotain!
( en tiedä mikä toi isku on, tai spine center )
FRS:iin oon ainaki viimeaikoina mennyt rahaa saatuani! joo, mä ostaisin hanoi rocksin ja kotiteollisuuden uudet levyt! eli sinne! ja loppurahan käyttäisin tos taidevälinekaupassa tai s marketissa-> suklaata suklaata.  :-*

sama..
allekirjoittanut

jouhu

Jos nyt toi kauppa juttu... Menisin free record shoppiin, mutta kun täälläpäin tuon nimistä musakauppaa ei ole, niin sen sijaan sanon levy-eskot. Eli sinne...on niin paljon levyjä mitä tahtois.
Ja mikäköhän olis miun motto? ::) Olen itekkin monesti miettiny mikä olis, mutta en ole keksinyt mitään järkevää...
Seuraava!

Painkiller

Kyllähän tonne free record shoppiin sais varmaan aika nopeeta tuhlattua...tänään olin muuten ostoksilla...yhtään levyä en ostanut, mut yli 150euroa meni, käääks!!! Vaatteita ja kengät ostin. Mut niin tai sit menisin Anttilaan, sieltä vois ostaa jotain hyödyllistä omaa kotia varten.

Mottoa mulla ei taida olla..

Jokerit vai Kärpät? (jos et seuraa jääkiekkoa, niin vastaa Jokerit..heh..JOKERIT go go!!) 8)

Wirtabiuha

Seuraan kyllä ja sanon Jokerit.

Kuunteletko radio Cityä? tekeekö mieli hirttäytyä aina 60sek urheilua kohalla?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kuuntelen (tosin nykysin aika vähän) ja vastaan ehdottomasti kyllä! Paremmin ei vois sitä tunnetta kuvata kun tulee "60sek urheilua".

Montako kappaletta omistat..
- lävistyksiä
- kameroita
- aitoja cd-levyjä
- kirjoja
- musiikkia tietokoneella mp3-muodossa
- kenkäpareja
- soittimia
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

lävistyksiä: 1, sekin korvassa
kameroita: 2 digikameraa, joista toinen jumissa ja yksi videokamera

aitoja cd levyjä: about 150
kirjoja: meikä ei kirjoja lue, mutta eiköhän niitäkin joku 5? löydy

musiikkia tietokoneella: jaa.a vaikein kysymys, aika monet levyt olen laittanut koneelle cdiltä, jotta on helpompi ja nopeampi kuunnella.määrää en tiedä

soittimia: siis mitä soittimia tässä tarkoitetaan? jotain kitaroita yms? omistan dvd soittimen ja cd soittimen :)

kenkäpareja: 4

samaa seuraavallekin!!

jouhu

Lävistyksiä: 2 (yhet molemmissa korvissa) mutta lisää on suunnitelmissa
kameroita: omia ei ole yhtään...
aitoja cd-levyjä: kaikki on aitoja. En viitti mennä laskee, kun niitähän on liian monta miun laskettavaks. ;)
Kirjoja: aikamoinen läjähän noita on, vaikka en minäkää hirveesti lue
musiikkia koneella mp3 muodossa: ei taida tällä hetkellä olla yhtään. (kone pimahti ja tais kaikki jutut sillon kadota)
kenkäpareja: niitä sellasii pareja on monia, joita olen käyttänyt korkeintaan pari kertaa tai vaan sovittanut kaupassa. Mutta kenkäpareja mitä oikeesti käytän on oikeestaan kahet. Maiharit ja tennarit.
Soittimia: jos tässä haettiin sellaii musikaalisia...niin se miun legendaarinen melodika. ;D Siihen en kyllä ole koskenut vuosi kausiin.
Mie oon niin tylsä, että laitan vielä seuraavalle.

puska

LainaaKuuntelen (tosin nykysin aika vähän) ja vastaan ehdottomasti kyllä! Paremmin ei vois sitä tunnetta kuvata kun tulee "60sek urheilua".

Montako kappaletta omistat..
- lävistyksiä
- kameroita
- aitoja cd-levyjä
- kirjoja
- kenkäpareja
- soittimia

- Jos korvan rustossa oleva korvis lasketaan niin 1.

- 1 paska.

- 65 + sinkkuja läjä

- 5.

- 2118 biisiä, JOISTA SUURIN OSA ON KOPIOITU OMILTA AIDOILTA LEVYILTÄ! :D

- käytössä oleviä 8.

- 5. Akustinen metallikielinen kitara, piano, nokkahuilu, kantele ja koskettimet.

Sama nyt vielä:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaSoittimia: jos tässä haettiin sellaii musikaalisia...niin se miun legendaarinen melodika. ;D Siihen en kyllä ole koskenut vuosi kausiin.

jouhu ihan pakko kysyy, mut mikä se sun melodika taas olikaan? oot sen sanonut moneenki kertaan, mut minkälainen?  :D

LainaaMontako kappaletta omistat..
- lävistyksiä
- kameroita
- aitoja cd-levyjä
- kirjoja
- kenkäpareja
- soittimia

- yksi rusto

- yksi Canon 3.2 toissa vuoden malli, mut omasta mielestäni pirun hyvä digikamera!

- aika vähän. mut lähes kaikki on sellasia joita kuuntelen säännöllisesti. kaikki apiksen, sit discolta pari, jokunen don huonot, sit joku alle kymmenen kaikkee muuta.. hyvin vähän on poltettuja! että ottakaas tosta selvää! :D joku 30 siis.. ehkä hiukka päälle!

- laitoin just vinnille kaikkee mitä en oikeesti lue ja jotka vaan kerää, et otan sit ne sieltä ku muutan omaan kämppään. mitäs tuol hyllys nyt ois.. felix ja rahan lumo  ;D, sit joku runokirja, raamattu, katekismus ( eli nää legendaariset riparikirjat ), koulukirjoja.. vinnille meni mm uppo nallet.

- mul on yks jonka mun kaveri lähetti mulle mesessä. en omista mp kolmosta, en tue sitä. oon kopsannu melkei kaikki apiksen levyni tietokoneelle ja jotain muita levyjä. sit on mc koppakuoriainen   :D !!!!

- eilen ostin äly hienot kengät joista tykkään! sellaset mustat ihanat...  :-* sit on noi mun haisevat punaiset skeittikengät, punaiset conversen all starsit, juhlakengät, kesäsandalit, yhden saappaat, ja kait kumpparit!  ;D ei oo oikeastaan yhtiäkään turhii kenkii.. et niinku kaikki mitä tarvii! joka säähän yhdet!

- viulu. sit meil on piano, ja muutama kitara. en oikeastaan omista yhtäkään noista.  

allekirjoittanut

Painkiller

Kulmassa on lävistys. (Kieli kiehtois, mut epäilyttää mm. hampaiden takia)
Omistan yhden tavallisen kameran ja kännykässä on myös kamera.
Aitoja cd-levyjä on varmaan parisataa, en oo vähään aikaan laskenut.
Kirjoja löytyy aikas paljon. Vanhoja lastenkirjoja on varmaan monta laatikkoa komerossa.
Musiikkia tietokoneelta löytyy..hmm..vaikee sanoo, jonkun verran.
Kenkäpareja..tääkin on vaikee. Kymmenet? En osaa sanoa.
Soittimista löytyy piano ja kitara. Niin ja on mulla varmaan jossain ala-asteen nokkahuilu :D

No jatketaan samalla linjalla...

Montako kappaletta omistat...
-pehmoleluja?
-aurinkolaseja?
-tietokonepelejä?
-kelloja?
-farkkuja?

jouhu

Lainaa

jouhu ihan pakko kysyy, mut mikä se sun melodika taas olikaan? oot sen sanonut moneenki kertaan, mut minkälainen?  :D

Ai, niinku millanen minkälainen? Siinä on vähänniinku pianon koskettimet..puhalletaan ja painellaan niitä nappuloita sitten siitä tulee oikein kaunis ääni. :D
Ainiin, lisään tässä vielä noihin soittmiin! Koskettimet, akustinen kitara, harmooni..

Lerppa

Montako kappaletta omistat...
-pehmoleluja?
Keräsin niitä pienenä, joten tuolla kaapissa on lähemmäs 100.
-aurinkolaseja?
Kolmet.
-tietokonepelejä?
Kaks.
-kelloja?
Arviolta 10.
-farkkuja?
Neljät joista yhdet mahtuu jalkaan. :P

Jos nyt vielä sitten samaa linjaa kun ei oikeen keksi. :D

Kuinka usein käyt..
- ulkona?
- elokuvissa?
- keikalla?
- ruokakaupassa?
- jääkaapilla?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.