vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

puska

No enpä kyllä oikein mitään. Joskus pienenä keräilin hienoja kiviä ja tarroja. Kyllähän tuota teitenki tulee joittenki bändien levyjä itelleen haalittua. Apulanta on semmonen keräilykohde.

1990- vai 2000-luku?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

matonen

No joo. En kyllä mitään sillee suurella antaumuksella mut limutölkkejä (ai ne lentokoneen pienet ihanat...) ja sit kekkasin syksyllä hyvän idean: ne boarding passit (?) mitä lentolipuis on, kavereilta semmosii...

Sama...

[tuuli]

mukeja keräilen! :) on noit jo aika monta tuol kaapin päällä homehtumassa.

Lainaa1990- vai 2000-luku?

ihan sama se mulle on. 80 luku on kyl ehkä paras, ku synnyin silloin!  ;D

mitä mieltä oot gospel musiikista?
allekirjoittanut

KristalliEnkeli

juuh, meikä on todellakin vielä hengissä...Tuulihan se taisi miut tuossa huomata =) nyt oon taas päässyt netin ääreen silloin tällöin

mulla ei varsinaisesti ole mitään pahaa sanottavaa gospel-musiikista, mutta ei se mun makuuni oikein ole....ehkä, kun en itse ole kovin uskonnollinen ihminen...no, ei se kyllä pelkästään musiikkinakaan mene, joten sanon vain, että ei mun makuun.

mikä luu sinulta on viimeksi murtunut? ....jos ei ole koskaan mikään murtunut niin onnittelen =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

[tuuli]

kylkiluu, kun vartionjohtaja kurssilla yks tyyppi hyppäs mun päälle.  :P mut ei murtunu pahasti. mulla ei oo pahasti murtunut koskaan mikään. mut etenki lumilautailessa on välillä ollut lähellä!

montako lamppua on huoneessasi?
allekirjoittanut

jouhu

Hetkinen...::) kattolamppu, pöytälamppu, pöytälamppu, pimeessä nurkassa lamppu. Eli neöjä. :)

Oletko pelannut tuo a.l. peliä? Mitä mieltä?

Painkiller

Olen pelannut yhden kerran...ja, no, just tollanen mitä saattoi odottaakin :) Ihan hauska, äänet on ihan hauskoja..emmä kyllä kauaa sitä jaksais tahkota :)

Monella eri kielellä osaat tervehtiä?

[tuuli]

TERVE! morjens! päivää! hei! moi! (suomi)
hello! (englanti [ ei tullut mieleen mitään muita ku toi!  ;D] )
tjäna! tjänare! hej! (ruotsi)
guten tag! morgen! (saksa)
blessud! blessadur! blessadar! blessadir! (islanti)

+ puolaks, mut en tiedä miten se kirjotetaan.

jahah.. toni, sipe vai sami?
allekirjoittanut

Tokya

hmmm.. kaikki. ei kun ööh. vaikeeta päättää maube sipe. mut koska me kitaristit ollaan parhaita niin sitten toni tai sami, vaikkei sami enään kitaristi olekkaan, ööh, no päätetään tasapeliin kaikille x]

kesä vai talvi? miksi?

Painkiller

Ihan ehdottomasti kesäKESÄ! Sillon on lämmintä..minihameessa ei tarvi palella..on valosaa niin myöhään..ja mä huomaan ainakin olevani paljon pirteämpi..emmä tie, kesällä voi tehdä kaikkea kivaa..on festareita sun muita tapahtumia..

Noo, sama!

[tuuli]

molemmissa on hyvät ja huonot puolensa. en tunne itseäni mitenkään angstiseksi että muka vihaisisin täysin jompaa kumpaa.
kesässä on huonoo se, että on niin pirun kuuma. en voi käyttää rakkaimpia vermeitäni, eli nahkatakkia, mustia paksuja kenkiä/ skeittikenkiä, enkä joskus ees pitkiä housuja.. :P aurinko porottaa suoraan silmiin ja selkä hikoo! sit tietty välillä kyrpii, kun kaikki kaverit on poissa, ja joutuu itsekin mökille puurtamaan. kesälomakin on todella pitkä, joulu- ja hiihtolomaan verrattuna! mut kivaa on se, kun voi reissata ja käydä kaikissa kivoissa paikoissa, leireillä yms yms, ja pääsee uimaan, ja vesi on oikeesti lämmintä! ja jäätelö on jotain aivan ihanaa!  ;)
talvessa taas parasta on se, kun on lunta ja paljon! pääsen snoukkaamaan! se on uskomattoman hieno laji! sitä voisi melkein tehdä koko vuoden ympäri. joulu on tosi ihanaa aikaa, ja talvi muutenki! talvessa sit kyrpii lomien lyhkäisyyden lisäks kylmyys ( aina silloin tällöin.. mielummi se ku kuumuus! ), ja kun lunta menee kenkiin.. yääk!  :D

kyl mulla on kivaa molempina vuoden aikoina, mutta talvilomia haluaisin silti pidemmiksi, ja kesälomia lyhyemmiksi!

plääh... en keksi kysymystä ja on kiire.
allekirjoittanut

Lerppa

Kesä, koska kesään ei kuulu tolkuttoman pitkää mustaa vesisade/räntä -keliä. Talvi on aivan upea sillon kun se on parhaimmillaan ja on -20 sekä metri lunta, mutta siitä hetkestä ei ainakaan Pk-seudulla turhan pitkään saa nauttia.  :-/

Minkä maan ruoasta pidät eniten? (Tyylillä kiinalainen, japanilainen, meksikolainen, saksalainen.. jne. - kansallisruoka.)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Kiinalainen on huvaa, ja meksikolainen. Ja intialainen.

[ Onnea Lerpalle, Lerpalle onnea. Alat olla ihmisen iässä.]

Miksi nyt on talvi? kenen luvalla!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

nokun ongelma on se ettei enää oo talvee.. oli se niin ihanaa, ku joka paikka oli täynnä lunta ja oli vilposaa. :-* mutku nyt on tämmöne onneton paska kevät ja joka paikka kastuu, tuulee, mut aurinko paistaa! jos laitat takin, sulle tulee kuuma, ja jos otat sen pois, sä palellut!
AARRGGHH!!!
vihaan kevättä..

miks pitää olla kevät? miksei talvella voi vaan yhtenä päivänä sulaa kaikki lumet pois, ja pääsis heti uimaan 30 asteiseen veteen?  :)
allekirjoittanut

KristalliEnkeli

kevät on siksi, että luonto ehtis totutella lämpötilaan siirryttäessä -25:stä +25:een...sama juttu siirryttäessä kesästä talveen, syksy on kylmään totuttelun aikaa....
mut joo...kyl olis kiva kun tulis jo lämmin!!!!! =)

mikä/kuka sai sinut viimeksi hymyilemään? =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.