vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Milloin viimeks  

-kuuntelit Apulantaa?  
Taisin toissapäivänä kuunnella Kiilaa kirjoittaessani kommentteja siitä tänne.

-teit käsitöitä?  
Neuloin itselleni lapaset ennen joulua.

-kävit leffassa?  
Viime sunnuntaina.

-ostit uuden vaatteen?  
Haha, tästä on kauan! Vihaan shoppailua. :P Varmaan puoli vuotta sitten ostin housut tms.

-menit nukkumaan ennen klo 21.00?  
Lasketaanko tirsat koulun jälkeen? :D Noh, yöunille ennen yhdeksää.. Varmaan joskus kun unirytmi on ollut ihan sekasin ja olen koittanut korjata sitä. Veikkaisin että yli puol vuotta sitten.

-söit suklaata?  
Neljä päivää sitten. Olen nyt kokeilumielessä karkkilakossa. (En ole ennen ollut. :P)

-hiihdit?
Viime talvena.

-kävit ruokakaupassa?
Tänään kävin kahvia ja leipää ostamassa.

-siivosit?
Normaaleja kotitöitä tein tässä äsken. Kai sekin on siivoamista.. Kunnolla siivosin toissapäivänä.

-nauhoitit jonkun ohjelman/elokuvan?
Videot on rikki. :/ Ehkä vuosi sitten.

Jatketaan samaan tyyliin. :P

Käytätkö.. (ja miten paljon)
- meikkiä?
- purukumia?
- kameraa?
- tupakkatuotteita?
- julkisia kulkuneuvoja?
- autoa?
- lompakkoa?
- kannettavaa musiikkilaitetta? (en keksinyt parempaa termiä yhdistämään kasetti-, cd- ja mp3-soittimia :D)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

- meikkiä?

Lähes päivittäin. Ripsaria, kajaalia, joskus luomiväriä..

- purukumia?

Usein, monta kertaa viikossa.

- kameraa?

Tänään ollaan kai lähössä vihdoin ostamaan digikameraa, jes! Eli kohta tuun käyttämään usein. Kuvaaminen on kivaa.

- tupakkatuotteita?

Tosi harvoin. Kännissä tulee joskus poltettua. (ja seuraavana päivänä sen kyllä huomaa..)

- julkisia kulkuneuvoja?

Tosi harvoin. Sillon jos pitää lähteä jonnekin pidemmälle. Viimeks varmaan viime syksynä(?)

- autoa?

Aina kun saan vaan vanhemmilta lainaks, viime ajokerrasta taitaa nyt jo olla monta viikkoa.

- lompakkoa?

Lompakkoa? :D No, melkein päivittäin kun täytyy ruokakaupassa käydä.

- kannettavaa musiikkilaitetta?

En juurikaan olleskaan, koska en omista semmosta hyvää laitetta.

Sama seuraavalle.

Tokya

- meikkiä?

Päivittäin. peitepuikkoa, meikkivoidetta, ruskeaa luomiväriä, ripsaria ja eye lineria

- purukumia?

harvoin, ällöttää se jauhaminen

- kameraa?

päivittäin. Kuljen kamera kädessä koko ajan

- tupakkatuotteita?

En koskaan n__n

- julkisia kulkuneuvoja?

HARVOIN. viimeksi kai joskus syksyllä kun kävin nettiystävien kanssa helsingissä. lauantaina taas joudun bussiin ;<<

- autoa?

en taida käyttää ollenkaan :D kyydissä olen usein.

- lompakkoa?

hmm. missä mun lompakko on?

lähes päivittäin. Aina levyt mukana koulussa

Tylsyyden vuoksi vielä seuraavalle nämä :D

emmi

- meikkiä?
  Päivittäin: meikkivoide,puuteri,kajali,ripsiväri

- purukumia?
   Sillon tällön

- kameraa?
   Sillon tällön kun on jotain kuvattavaa :) Viimeks otin kuvia over'n'outin keikalta viime lauantaina.

- tupakkatuotteita?
   Päivittäin ja aika paljon.

- julkisia kulkuneuvoja?
  Päivittäin koska joudun kulkemaan linkulla kouluun. Tosin nyt olen ollut kolmen viikon sairaslomalla joten ei oo tarvinut käyttää joka päivä.

- autoa?
  Melkein joka päivä tulee johkin jotain asiaa johon käytän autoa.

- lompakkoa?
   Se on aina mukana vaikkei sielä mitään rahaa koskaan ookkaan :P

Mp3 soitin on aina mukana

Jatketaanpas vaikka samaan malliin.

Milloin viimeksi
-Kävit lenkillä?
-Pukeuduit juhlavasti? ja mihin tilaisuuteen? Mitä oli päälläsi?
-Valvoit koko yön?
-Nolasit itsesi?
-Olet loukannut jotakuta?
-Nauroit?
-Itkit?
-
älä tunnusta jos sattuu

puska

Milloin viimeksi

-Kävit lenkillä?
Varmaan puoli vuotta sitte :D

-Pukeuduit juhlavasti? ja mihin tilaisuuteen? Mitä oli päälläsi?
Hmm, ekana tulee mieleen wanhojen tanssit vuosi sitten. En kait minä sen jälkeen ole ollut hienona  :o

-Valvoit koko yön?
Oisko ollu toissa pääsiäinen. Seurakuntatalolla semmoset valvojaissysteemit. Ihan mukavaa oli.

-Nolasit itsesi?
Viime viikolla ajaessani autolla :D. Ajoin melkeen edessä olevan perään kun en seurannut ja takapenkkiläiset ilkkuivat tosi sympaattisesti  :P

-Olet loukannut jotakuta?
En muista. Teen sitä tosi harvoin. Poikakaveriani varmaan jollain pienellä jutulla.

-Nauroit?
Eilen yhdelle inhottavalle tyypille, kun se on niin ääliö :P

-Itkit?
Muutama päivä sitten, syytä en kerro kun se oli niin lapsellinen.

Minkälaiseksi kuvittelet taivaan?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Huh, mikä kysymys :) En tiedä mihin uskon, en usko oikeestaan mihinkään, paitsi kyllä tahdon uskoa et joku senlainen paikka on ku "taivas"..se on sellanen paikka missä on hyvä olla, rauhallinen olo. Ei mitään tuskaa ja kipua, eikä ikäviä asioita. Paljion rakkautta ja iloa.. Siellä on ne rakkaat ihmiset jotka olet aikasemmin menettänyt, ne on sua vastassa..jep, se on tärkeintä, et näetkin vielä ne ihmiset uudelleen.. No joo..

Minkälaiseksi kuvittelet helvetin?

puska

Tulta, tuskaa ja suolenpätkiä. Pienet ihmiset piipittävät ja ovat koko ajan kuumuudessa. En tiedä onko paikka olemassa, mutta tuonne kait sitten joudun jos se on :P

Voisitko oikeasti kuolla jonkun puolesta?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Paha paha kysymys.  Inhoan aiheuttaa tuskaa lähimmäisille, tai inhoan ylipäätän ajatusta siitä että heillä olisi jotain tuskaa. Ja mun kuolemani saattaisi tuottaa sitä aika paljon... :-? Eli en haluaisi kuolla ennen aikojani, koska se olisi aika pahapaikka lähimmäisille. Mutta jos koko mun perhe kuolisi, niin mä en jäisi tänne yksin pitkäksi aikaa..

Ei inspaa niin kysytääs sama seuraavalta..
allekirjoittanut

Painkiller

Jep aika paha. Oon tuulin kanssa samoilla linjoilla, se tuottais taas mun läheisille tuskaa.. Mut minkälainen se tilanne sit olis. Koska jossain tilanteessa olisin varmasti valmis. Koska jos olisin semmosessa tilanteessa vaikka mun kihlattuni kanssa että toisen meistä olis pakko mennä, niin kyllä mä menisin..se olis kyllä samalla itsekäs teko. Mut tollasta nyt on ihan älytön kuvitella.

Onko sulla talvilomaa? Jos on niin onko mitä suunnitelmia?

[tuuli]

Mulla on joskus maaliskuun niillä ekoilla viikoilla. Yhden viikon mittainen siis, mutta en tarkalleen muista, että millä viikolla. Taitaapi olla juuri se eka. Ja meijän perhe lähtee pariksi päiväksi Ylläkselle ja pariksi päiväksi Leville.

Hemuli, kysymys unohtui. No nyt tulee moniosaisempi kysymys. Mitä mieltä olet seuraavista henkilöistä/asioista. Puolustatko vastustatko , puolesta vai vastaan:

a) Antti Tuisku
b) kirkko
c) Hjallis Harkimo
d) George Bush
e) Britney Spears
f) kasvissyönti
g) Tarja Halonen
h) Salatut elämät
i) H&M
j) pakkoruotsi
...
allekirjoittanut

Painkiller

a) Antti Tuisku

Ei mielipidettä. En pidä musiikista, mutta tehköön mitä haluaa.

b) kirkko

Kuulun kirkkoon, mut uskonto sinänsä ei oo lähellä sydäntä. Aikomuksissa ei kuitenkaan oo erota.

c) Hjallis Harkimo

Hjallis on kingi!! :P

d) George Bush

Vastaan.

e) Britney Spears

Mul on sulle kolme kirjainta. Yy ja Öö ja Koo.

f) kasvissyönti

En pystyis siihen. Enkä oikeestaan tajua koko juttua.

g) Tarja Halonen

Ihan jees, muumimamma. Vaikka en ehkä häntä äänestänytkään...heitin vähän niinko arpaa.

h) Salatut elämät

Jee :)

i) H&M

Hmm.

j) pakkoruotsi

Puolesta!!!

Sama vielä!!

Lerppa

a) Antti Tuisku
Mikäs tuossa. Ei kiinnosta lainkaan millään tasolla, mutta jos jotkut tykkää, ni mikäs siinä.
b) kirkko
Kirkot ahdistaa. Itse en kuulu enää kirkkoon. (Olin katolinen.) Jotkut saa siitä jotain iloa ja saakoot vain.
c) Hjallis Harkimo
En kommentoi. :P
d) George Bush
En tätäkään.
e) Britney Spears
En pidä musiikista enkä tyypin antamasta kuvasta. Kuvottaa lähes.
f) kasvissyönti
Itse en ole kasvissyöjä ihan konkreettisista syistä, mutta ymmärän kyllä kasvissyöjien kannan. Vegaaneita ja fruitaristeja en ymmärrä. :D
g) Tarja Halonen
Pärjää Venäjän kanssa paremmin kun Sauli. Paapoo liikaa ja antaa aika huonon julkikuvan Suomesta, mutta fiksu nainen kyllä ja hyvä pressa.
h) Salatut elämät
Joskus erehdyksessä tulee katsottua. Eipä pahemmin kiinnosta katsoa riiteleviä ihmisiä.
i) H&M
Kuteet hajoaa nopeasti, paitsi t-paidat on ihan hyviä kun leikkaa ne hihattomiksi.
j) pakkoruotsi  
Puolesta!

Osaatko..
- viheltää?
- taitella paperista jotain? (mitä kaikkea?)
- juoda vettä nielaisematta?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Osaan viheltää.
Munakupin, joskus osasin pianon, mut on unohtunut.
Miten ihmeessä juo vettä nielaisematta?  :-? Opettakaa mullekin!  :D

sama vielä..
allekirjoittanut

Painkiller

Osaan viheltää. Paperista en taida osata taitella oikeen mitään. Oon sellanen rähmäkäpälä. En oo koskaan koittanu juoda vettä nielaisematta. Hetki. Pakko kokeilla. Ei onnistunu.

Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? :-*

Tokya

En usko. En usko rakkauteen noin yleisellä tasolla muutenkaan :D Ei ole mitenkään mahdollista että olisi kaksi ihmistä jotka pitäisivät toisistaan, se silkka mahdottomuus, ei mene mun päähän. On tietenkin mahdollista että syntyy jonkunnäköinen pakko pitävyys tila, jota ihminen kutsuu rakkaudeksi, luen sen kuitenkin alitajuntaiseksi ajatus jutuksi.

Uskotko taivaaseen ja helvettiin?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.