vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

(No öyk, kyl tääl näköjään vähän elämää on, ku on jo 4 viestiä tullu mun eilisen jälkeen tähänki ketjuun!  :o Kiitos ihmiset!)

Öö.. no mä katoinvaan sitä Suomen Sillä Silmällä, ja kyllä ne ukot oli oikeesti homoseksuaaleja.  ( ::) Puhutaan nyt tätä virallista kieltä ettei vain kukaan loukkaannu, koska mehän hyväksymme täällä foorumilla kaikki ihmiset. ) Ykshän niistä asui miehen kanssa, ja ei suostunut puolisonsa nimeä sanomaan. Ja näin.. Kyllä ne oli. Uskon uskon!  ::)

Omistatko säästöporsaan?  ;D
allekirjoittanut

puska

Omistan! Ja siellä on yksi kymmenpenninen sisällä :D. Vois sitäkin kyllä joskus käyttää, ettei aina olisi rahat lopussa.

Milloin joku on kehunut sinua ja miksi?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Soitonopettajani-isäni sano mulle vähä aikaa sitte, että soitan hyvin viulua ja olen edistynyt....... Siihen sen enempää kommentoimatta.

Kuulutko kirkkoon?
allekirjoittanut

Tokya

Kyllä. Aion kyllä erota heti kun mahdollista :P

Omistatko kameran? minkämoisen?

[tuuli]

Digikamera: Canon PowerShot A70 3.2 Mega pixels.
Tiedän että teillä kaikilla on puolet enemmäm pixeleitä ja puolet pienempi ja kevyempi kamera, mutta haluan painottaa sitä että ostin tuon ollessani seiskaluokalla, jolloin kenelläkään kavereistani ei vielä digikameraa ollut, ja se maksoi 300€. Mulla ei ole ollut varaa ostaa vuoden päästä kehittyneempää mallia.  :P

Sama.........
allekirjoittanut

Tokya

Olympus E-300 järjestelmäkamera 8.1 megapixeliä.
Todella rakastan ko. kameraa, jouluna sain, kuvia tultua otettua lähes 2 000.

onko tietokoneessasi tft-näyttö vai normaali?

Painkiller

Mulla ei edes ole digikameraa, et sillee..kauan olen haaveillut mut ei raaski ostaa.

Meidän uudessa hienossa tietokoneessa on tämmönen magee litteä näyttö.

Kuinka moni ihminen on tunnustanut sinulle rakkautensa elämäsi aikana?

Reikaleipa

Jos ei perheenjäseniä lasketa niin kaksi.

Mistä värkistä kuuntelet musiikkia eniten?

Lerppa

Eniten kuuntelen koneelta, koska tässä on parhaat kajarit ja vietän suurimman osan vapaa-ajasta näillä main. Toiseksi eniten cd-soittimesta (aitoja) cd:itä.

Mikä vie suurimman osan vapaa-ajastasi? ( Opiskelua/työtä ja nukkumista ei lasketa. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

VARJOHAAVA(Guest)

Moni asia vie niin samanverran aikaa. Itse asiassa ei mikään. Tyhjänpanttina olo.

Jos maanpäällä olisi kaksi miestä ja sinä, ja ihmisrotu täytyisi saada jatkumaan, menisitkö naimisiin Tuomas Holopaiden vai Emppu Vuorisen kanssa? (Älkää syyttäkö kysymyksestä minua)

Painkiller

Tuomaksen.

Voittiko oikea henkilö presidentinvaalit? :)

[tuuli]

Vaikee vaikee.. Kun kuulin et Niinistö on ehdokkaana, niin suhtautumiseni oli että ''WOU, vähän siistiä  ;D''. Mutta järki sanoi, että tietysti Tarjasta presindetti, koska mitä siitäkin tulis jos Niinistö ois pressa. Lopulta vaalikeskustelujani seurattuani olisin ehkä sittenkin äänestänyt Niinistöä (jos olisin ollut äänioikeutettu).......

Mielipide klassisesta musiikista? Bonus kysymys, kenen suuren säveltäjän syntymästä oli kulunut pari viikkoa sitten 250 vuotta?  ;)
allekirjoittanut

Lerppa

Mielipide.. Vaikea tuollainen, koska klassisessa on yhtä paljon erilaisuuksia, kun esimerkiksi rokissa. :P Kuuntelen toisinaan klassista ja eniten olen tykästynyt Bachiin ja Bocheriniin. Melko suuri osa klassisesta musiikista alkaa ahdistamaan miua jostain syystä ja uruilla soitettua klassista pystyn kuuntelemaan todella vain rajatulla alueella. :P

Ja Mozartin syntymästähän tuo 250 vuotta taisi olla.

Käytätkö perinteistä postia kuinka paljon? Ja onko sen käyttö vähentynyt siun osalta netin vallotuksen jälkeen?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Perinteistä postia kyllä käytän...Mutta en osaa arvioida kuinka paljon, öym. Siitä varmaan pystyy jotain päättelemään, että kirjottelen miun kirjekaverin kanssa sileen "vanhanaikaseen" tapaan, eli tällä etanaposti tyylillä. Tykkään enemmän kirjottaa käsin kuin koneella, vaikka käsin kirjottaminen käypi vähän sormiin. Varsinkin jos pitkään söhertää jotain. Siinä on jotenkin enemmän tunnelmaa.. Netin ja koneen valloituksen jälkeen miulla käsinkirjottaminen on vaan vahvistunut. Ehkä kun muut on vaihtanut tähän vähän nopeempaan vaihtoehtoon, niin miulla on vaan vahvistunut kirjottamaan käsin..
Toivottavasti tuosta nyt ymmärtää mitä kutakuinkin ajan takaa..

Odotatko lähitulevaisuudelta jotain erityistä? Jos odotat niinn mitä?  

Tepi84

Itse asias en odota yhtään mitään. On sen saanu täs elämän varrella nähä et ei kannata elää ku päivä kerrallaan. Eikä miettii tulevaisuutta sen koommin. Elikkäs enpä mä oikee mitää siltä oota. Tähän asti menny sen verran perseelleen että ei enää ees jaksa oottaa tulevaisuudelta mitää. Että elämäs sen verran huono aika menos.

Uskotko että Apulanta olisi tehnyt samanlaisia levyjä kuin nytkin jos Antti olisi vieläkin mukana bändissä? Ja laulaisiko Antti vieläkin?
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.