vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Antti Tuiskusta. :> Se on oikeasti hyvä. Siis mun mielestä. Nyt kaikki dissaa. :D
En välitä. :D

Kerro miten tuon etusivun videon saa ladattua koneelle. :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Tyvärr, jag kan inte hjälpa dig. :D Fråga Juge, om han ville sända den till dig. :P

Harrastatko mitään urheilua? Jos et, niin seuraatko sitten? Entä mitä urheilua seuraat/harrastat? Miten usein ja pidätkö siitä, vai urheiletko vain pysyäksesi kunnossa? Ja mitä kaikkia lajeja olet harrastanut elämäsi aikana ja miten pitkään kutakin? 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

En harrasta juur mitään urheilua. Oon ajatellu että olis kiva alottaa jotain, mut en tiedä että mikä olis hyvä mulle..johonkin aerobiciin vois mennä, mut äh. Yleensäkin kun alotan jotain niin se innostus kestää ehkä pari viikkoa ja sit loppuu. Juoksemista oon yrittäny monta kertaa, mut mä turhaudun kun mä en heti jaksa juosta puolta tuntia putkeen :D Oon enemmän penkkiurheilija. Seuraan lähinnä jääkiekkoa, se on lemppari :) Talvisin tulee seurattua mäkihyppyä kans aika tiiviisti. Futiksen mm-kisoja on kiva kattoa ja yleisurheilun mm kans. Kaikkee urheilua on ihan kiva kattoa..paitsi lentopalloa. Yöks. Niin ja jotain golfia tai ratsastusta. Enkä kyl koripalloakaan jaksa hirveesti kattoa. Joop.

Mitä ruokia osaat valmistaa ilman ohjetta? ::)

Lerppa

En osaa tehdä mitään ohjeen kanssa. :D Teen ruokaa aina ihan randomilla. Ehkä parasta itsetekemää on curryhunajakanapaprika -kastike ja tomaattijauheliha -spagettikastike. Muut mun tekemät ruoat on yleensä nimettömiä sotkuja, eli jotain risottoja tms. :P

Viskataan sama kysymys vielä seuraavalle.

jouhu

En minä niitten ohjeitten mukaan osaa mennä. Kerrankin kun tehtiin lettutaikinaa, niin miun tekemänä siitä teitenkin tuli sellasta missä on kokkuroita ja paksuu. (kun senhän pitää olla sellasta litkuu oikeesti) Toinen on tällänen kiisseli mitä en osannu/osaa tehä, siitä tuli sellasta kun sitä syö suu liimaantuu kiinni.

Odotatko jo kesää/mitä siltä on odotettavissa?

Painkiller

Odotan odotan! Lämpöä, aurinkoa! Mmm...paahtavan auringon paisteessa siemailee vähän jääkylmää siideriä...mmm...kenties joitain festareita...plaah, luultavasti kutienkin paljon töitä. Mut odotan suuresti. Kesällä on niin paljon virkeempikin..tuskin tulee mentyy nukkumaan ihan kymmenen aikoihin niinku nyt :) Juuh kesällä tulee kivaa, toivottavasti :)

Pistetään vielä eteenpäin.

emmi(Guest)

Jeeah. Täälä taas pitkästä aikaa. On ollut vähän elämässä sellanen tilanne että ei oo oikeen kerenny täälä paljoo vieraileen. vois yrittää tässä taas ottaa asiakseen asioida täälä vähän useemmin. :)
ulkoasukin on näköjään vähän muuttunut. Edelleen kyllä kirjautumisessa ongelmia  :(

no mutta vastailenpa tuohon kysymykseen. Eli minä todellakin odotan kesää jo ihan innoissani. Odotin sitä jo kun edellinen kesä loppu.
suunnitelmia on jo vaikka kuinka paljon. Paljon festareita. Ainakin provinssi on ihan huippu mitä odotan. Sitten jos vaikka tällä kertaa sais jotai kesätöitäkin. :)

Pistänpä nyt tälläsen kysymyksen että mikäs täälä foorumilla on ollut meininki? :)

[tuuli]

Emmi wuhuu!!! Suakin näkyy täällä.
Foorumilla ollut ihan paska meininki ässä hihassa... :P Nojaa, mutta eipä tänne ole paljoa kukaan mitään kirjoitellut, jos nyt jokunen Apulanta rulettaa viesti kerran kuukaudessa. Jei.. jei.. jei.. Nojoo, en ole edes itse käynyt kuin selailemassa mutta minkäs teet.

Asutko omassa asunnossa?
allekirjoittanut

Lerppa

Heh, jep. Melkoisen kuollutta on tainnut olla jo edelliset 1,5 vuotta. :P

En asu vielä. Luultavasti lukion jälkeen muutan omaan kämppään, eli vielä kaksi ja puoli vuotta neljästä jälellä.

Lyö tyhjää, joten laitan jotain helppoa, mitä ei tarvitse ajatella...

Pidätkö..
- oluesta? (mistä oluesta?)
- kahvista? (maidolla, sokerilla, mikä merkki?)
- viinistä? (puna- vai valkoviini?)
- konjakista? (merkit?)
- viskistä? (merkit?)
- siidereistä? (mistä siidereistä?)
- limuista? (merkit?)
- mehusta? (mistä mehuista?)

Tepi84

- Kyllä. Lappari on parasta :)
- Kyllä. Merkillä ei väliä. Maidolla ja sokerilla.
- En.
- En.
- En.
- En.
- Kyllä. Pepsi maxi, Sprite, ja Jaffa.
- Kyllä. Monet mehut on hyvii ;)

Mikä eläin haluaisit olla? Ja miksi?
Haza haza

[tuuli]

Jaa-a... Ihmisenä on toistaseks tuntunu ihan kivalta. Mikähän ois sellainen eläin joka ois lähinnä mua.. Varmaan joku koira.  ::)

Montaa kieltä puhut?
allekirjoittanut

Maisteri Wirtabiuha(Guest)

Nosiis... Yhtään en puhu sujuvasti. Olen löytänyt itsestäni vakavan puhevian tässä, siis suomenkieltä puhuttaessa. se on ikävää koska kukaan ei saa selvää kun vaikka keskustellaan niveltulehduksesta ja ajattelen samalla jotain miellyttävää kuten etuhampaitani, sitten sanon vahingossa etuhampaat johonkin kohtaat.
 Tosiaan, puhu sujuvasti suomenruotsia ja ruotsia ja englantia en niin sujuvasti, mutta pidän keskieurooppalaisesta puhetavasta että huidotaan kunnes toinen ymmrtää.. sekä paperilla saksaa. Jesss.

Osaatko kätellä? ja koska mielestäsi on sopivaa kätellä? pidätkö ihmisistä jotka kättelevät ''löysin käsin''?
 Tuntuu varmaan hyvältä kun mä olen taas täällä. suruvalitteluni.

Lerppa

Osaan toki, miusta on tärkeää että osaa kätellä kunnolla. Sellanen löysäily ja ohi katsominen saa kylmät väreet aikaan. :D Ja niin.. Millonkahan tuota nyt olisi sopiva.. Ei muuta tilannetta tule mieleen kun uuden ihmisen tapaaminen tai itsensä esittely jollekin. Tuntuisi ehkä vähän oudolta kätellä kavereita aina nähdessä. :P

Kummalla kädellä avaat limupullon? Entä miten hyvin osaat kirjoittaa sillä heikommalla kädellä? (eli suurimalla osallahan se on vasen..)

zoot

Avaan limppapullon oikeella kädellä. Vasemmalla kirjotan TODELLA huonosti. :D

Mitä mieltä ootte telkkarin stailisteista jotka tykkää lääppiä ihmisiä samalla ku ne esittelee tän ko. ihmisen uusia, upeita vaatteita? Mua ainaki ällöttäis.  :o
don't worry, just do it

Painkiller

Hmm. No enpä tiedä, en ole ajatellut asiaa :) Onhan se varmaan vähän..ööh..sellasta..vähän ällöttävää. Mut eipä ne stailattavat näytä välittävän, niin en välitä minäkään.

Lääppimisestä tuli mieleen Sillä Silmällä. Uskotko että tyypit on oikeesti sitä mitä ne esittää, vai tyyliin pelkkiä näyttelijöitä? Ja miks niiden pitää aina juosta joka paikkaan?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.