vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

On ollut varsin mukava.  :)

Mikä on pohjoisin maankolkka jossa olet käynyt? Entä eteläisin?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

pohjoisin.. aijaijaijai... varmaan ylläs.  :D en ole sen ylempänä käynyt edes muualla maailmassa.

eteläisin menee sitte jonnekin.. kanarian saaret - espanja - italia osastoon. enpä ole kauheen suurella alueella liikkunut.

sama..
allekirjoittanut

blind_eye

Hm.. Kuusamo  ;D
Ja sit kai Kreikka.  :D

Vielä festareille menossa tänä kesänä?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Aukustirockiin Jalasjärvelle! 8) Aattelin myös Ankkaa mutta ei oikeen nappaa nyt ja hintaakin olis sille tapahtumalle liikaa...

Onko sulle sanottu koskaan että muistuttaisit jotain julkkista ulkonäöltäsi?Ketä?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Siiri Nordinia kuulemma olen muistuttanut kun olen niin siro ja tumma lyhyt tukka. Kerran kaverini sanoi kun olin silmälasit päässä, että muistutan Toni Wirtasta. Aika mielenkiintoista  :D.

Pidätkö sienistä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Pidän paljonkin. Tosin kuivatut myrkkysienet on asia erikseen. :P

Vanhemmat yleensä valittavat monesta asiasta lapsilleen...
Mistä siulle on valitettu/valitetaan eniten?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Miulle varmaan siitä etten liiku tarpeeks. Toisaalta se on ihan totta, että miun pitäis liikkuu enemmän, mutta ei sitä jatkuvaa nalkutusta jaksa kuunnella.

Mistä kiikastaa tai mikä pyyhkii...?
::)

Vilkku

Se vähän kiikastaa, että kello on jotain varttia yli kuus aamulla, enkä oo vielä menny nukkumaan. Ja nilkkakin on turvoksissa. Sänky olis tosin tossa kahden metrin päässä, vois mennä vakaa-asentoon. Mutta yksin on niin ikävä nukkua.

Mistä alkaa syksy ? [Päivämäärä, jokin tietty merkki, mikä?].
[ -You should see my scars- ]

neliojuuri

Varmaan siitä ku koulut alkaa. Tai eihän se nyt ilmojen puolesta välttämättä, mut kesään kuuluu olennaisen osana nukkuminen ja hengailu. Ja ettei tärtte välittää kellonajoista mitään.

Joku hauska lapsuusmuisto??
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

puska

Veljeni piti vahtia minua ku äiti oli pihatöissä. Veljeni ehdotti leikkiä jossa juostaisiin talon ympäri. Siinä juoksennellessa veli ei sitten tarkkaan pitänytkään minua silmällä. Autotieltä, jolla on 80-nopeusrjoitus, oli alkanut kuulumaan hirveää tööttäystä. Minä olin seisonut keskellä tietä autoletka edessäni. Velipoika sai vähän huutoa.

Sama.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Ensimmäisenä mulle tulee mieleen se kun pelkäsin ihan hulluna joulupukkia. Itkin aina ihan hirveesti ja juoksin mummon luo turvaan. Toi ei kylläkään ole mikään hauska lapsuusmuisto. Tai sillon se ei ainakaan ollut hauskaa. Joulupukki oli pelottava. Muuten jouluista on jäänyt mukavat muistot. Mummola ihan täynnä sukulaisia ja lahjoja ja musiikkia ja melua :)

Jos sinun olis pakko osallistua johonkin seuraavista sarjoista niin mikä se olisi : Idols, Big Brother vai Suuri seikkailu?

Tounakka

Idols varmaan, musiikki on ainoo jota osaan. Laulaminen kyl vähän niin ja näin.

Sama.

Wirtabiuha

Big Brother ;D

Linnunrata, käsikirja vai liftari?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Olin ekalla tai tokalla luokalla ja meidän pienessä kyläkoulussa oli ihan kauhea rehtori. Kaikki pelkäs sitä. Harjoteltiin kevätnäytelmää koko koulun edessä. Mä olin joku ihme kukkaistyttö. Sit rehtori rupes huutaa mulle naama punasena kun puhuin kuulemma liian hiljaa. Mä rupesin itkemään ja juoksin omaan luokkaan ja mun oma opettaja lohdutti sitten mua. Se oli kauheeta. Ja ihan kauhea se vanha ukko, hyi.

Sama!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.