vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

seiskalla meillä oli karmee äikän sijainen.. ja vieläpä pitkään!

mitä katoit viimeks telkkarista?
allekirjoittanut

[tuuli]

allekirjoittanut

Painkiller

Nyt näkyy :)

Big Brotherin katoin nauhalta äsken.

Sama eteenpäin. (sori tänään taas tyhjäpää-päivä)

puska

Minä puran tähän väliin lyhyesti...

BIG BROTHER ON PERSEESTÄ!

Helpotti.

Katsoin viimeksi Me kaksi ja Irene televiissiosta viime perjantana.

Ihanimmat silmät omistava julkkis jonka tiedät?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Reikaleipa

Ehdottomasti Eliah Wood *hih* xDxD<3

Siis jooo.. :b

Olet ylpeä itsestäsi, miksi?

[tuuli]

koska mä pääsin musalukioon! hirvee egopaska tullu mustaki sen takia.. :D

sama..
allekirjoittanut

Painkiller

Puskaseni..niin..jotkut tykkää jotkut ei ::)

Olen ylpeä itsestäni koska..öö..otin tänään ruisleipää vaalean sijaan :P Joo.

Suomen jääkiekkomaajoukkueella on maalinteko-ongelma. Miksi? Ja miksi AINA?

blind_eye

Koska ne valmentajat ottaa sinne joukkueeseen vaan jotai jere karalahteja ynnä muita jotka on ihan *piip*istä. AINA :D Ja jotain ilveksen pelaajia. Eli ottais sinne ne jotka osaa tehdä maaleja  ::) (eli tapparan pelaajia  :P) jooh.. ;D

Laitetaan nyt sama :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

nain! ei johdu tosta blind_eyen mainitsemasta syystä!  :D korostan että jere karalahti on hiton hyvä pakki, ja se vetää ainaki 20 kertaa mm:ssä siniviivalta, ja joskus menee jopa maaliin.  ;D
->ei niissä pelaajissa mitään vikaa ole.. mutta valmentaja ei osaa jakaa niitä oikeisiin kenttiin.. :P jos pistetään liikaa tommosia teemu selänteen kaltasia sooloilijoita samaan kenttään, niin eihän ne mitään peliä osaa rakentaa.

mikähän ois sellanen oikein räväkkä kysymys näin lauantai aamuun.. mitäs mieltä oot koululiikunnasta?

allekirjoittanut

Lerppa

Musta se on hyvä juttu. Tulee liikuttua edes sitten se 2 tuntia viikossa jos ei muuten. Yleensä ne koululiikunnan lajitikin on ihan mukavia, ainakin meillä. Tosin luistelun voisi unohtaa. :D
Nyt lukiossakin otin liikan vapaaehtosena, että saa siitä ylimääräset harkat, kun muuten ei kovin paljoa enää tuu urheiltua..
Välillä se on kyllä paskamaista kun pitää aamulla kahdeksalta mennä jonnekin *****:n Svulliin uimaan. :P

Koitan keksiä jonkun pinkeän kysymyksen minkä vastausta täytyy jopa pohtia. Hmm... :P

Kerro millanen sun elämä on nyt (millasessa ympäristössä asut ja mitä teet pääpiirteittäin) ja että miten radikaalisti uskaltaisit lähteä muuttamaan sitä siltä istumalta. Pystyisitkö esimerkiksi menemään maatilalle töihin jos tulevaisuutesi olisi taloudellisesti turvattu, tai lähtemään ulkomaille onnea onkimaan?
(Tässä ei nyt kiinnitetä opiskeluihin huomiota, koska vastaavissa paikoissa ei tarvitsisi koulutusta, eli voisit lopettaa mahd. nyt meneillään olevat opinnot siihen paikkaan. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Elämäni on aika yksitoikkoinen. Päivät toistavat itseään. Mutta silti nautin elämästäni. Se on turvallista ja mukavaa. Asun maaseudulla, omakotitalossa. Käyn koulua ja irkkaan vapaa-aikani, jos minulla ei seuraa täällä ole.

Koskaan aikaisemmin en pystynyt kuvittelemaankaan ulkomaille muuttoa, kun vasta tämän hetkisen seurustelusuhteeni aikana. Rakastan Suomea. Vai rakastankohan sittenkään..? Musiikki minua täällä itseensä vetää. Mutta... Espanja... Lontoo... Ne ovat alkaneet kiinnostaa. Yksin en moista kokeilisi, mutta kahdestaan uskaltaisin. Mieluummin sinne kuin paskaa kuokkimaan.

Miltä osin sinä olet rasistinen?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jaa.. vaikea kysymys.. sanotaan nyt vaikka näin, että en ymmärrä gootteja. piste.  :P

lempi joululaulu?
allekirjoittanut

Tiijuli

hah. varmaanki joku varpunen jouluaamuna :D en tiiä muita :P

Paras joululahja minkä sait?  :D
Turvallista matkaa helvettiin.

puska

Punk as fuck -stringit :P...

No ei, oikeasti paras oli poikakaverin antama ihana pyjama millaista olen kuolannut jo pitkään.

Milloin olet leikkinyt viimeksi ja mitä?
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Reikaleipa

En nyt varsinaisesti leikkinyt, mutta tossa n. viikko sitten pelasin tokaluokkalaisen (?) serkkuni kanssa Playstation 2:lla sellasta ihme peliä, missä on se kamera siinä telkkarin päällä ja sitten piti huitoa ilmaa, että tv-ruudussa näkyvät ikkunat puhdistuisivat. Kuitenkin toi oli vähän sellasta toimintaa ettei kai normaalisti tän ikäinen sälli enään tollasta harrastaisi.  :D

Mistä asiasta pidät, mutta et suostu myöntämään sitä kavereillesi?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.