vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Help! koska se on mun ainoa Beatlesin levy. Haha. Ainoa levy joka lähtee kanssani Saksaan.  ;D

Omistatko säästöporsaan?  :D
allekirjoittanut

blind_eye

Omistan, vaikka tyhjä se melkein aina on :DD

Seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

En omista. Tai on meillä tollanen purnukka mihin heitetään kolikoita.

Viehättävä kysymys, milloin oksensit viimeksi? :P

[tuuli]

No mähän en ole kännioksennuksia kokenut.. viimeisin oksennus joskus nappulana yrjötaudissa. Joskus harkoissa on ollut lähellä, kun on liian nopeeta syönnin jälkeen menty vetään 200 metrin pikauintia ilman taukoja.  :D

Mites, seurasitko fudista?
allekirjoittanut

Tepi84

En koska ei kiinnosta.

Mitä pidät tästä helteestä joka vaan jatkuu?  :'(

Itsen en pidä tästä yhtään.. sais tulla sateet ja kunnon ukkoset  :) Se olisi kunnon kesä sää  ::) :P
Haza haza

Painkiller

Suomen kesä ja helleajat on niin lyhyitä että kyllä tästä pitää nauttia vaikka välillä vähän tukalaa onkin (mm. töissä). Hrrrrrr..miettikää sitä toivottoman pitkää talven kylmyyttä..hrrr.. Toivon että helteet jatkuu ens viikolla kun vietän ruhtinaallisen viikon kesälomani.

Entäs seuraava on mieltä mitä?

moondancer

Mä oon jotenkin oppinu tykkään kuumasta kesästä : > ku oli tossa pari tollasta tuulisempaa ja kylmempää päivää ni tuli melkein ikävä helteitä : >

odotako jo innolla koulun alkua? : D

Tepi84

En... koska duuni alkaa... eikä nappais  :'(

Mitä tekisit jos sinulla ei olisi enempää kuin 20 egeä käyttää rahaa kahden kuukauden ajan?
Haza haza

[tuuli]

En tekis mitään. Veisin sen tilille.  ;D Jos sitten jossain vaiheessa tekisi mieli jotain niin voisi vaikka käyttää.. ::)

Omistatko tuulettimen?
allekirjoittanut

blind_eye

En, mut meillä on mökillä sellanen, ei siellä pystyis muuten nukkumaan.

Mitä on tänä kesänä vielä tekemättä?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Jaaa.. ei mulla mitään joka kesän rituaaleja ole.. Tai oikeastaan on pari, mutta ne ois pitänyt tehdä alkukesästä.
Hmm... en ole vielä käynyt festareilla.  ::) Tosin en käy..

No oletko käynyt katsomassa uusimman Karibian piraatit leffan? Ja onko se niin paska, kuin kaikki sitä väittää?  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Olen käynyt. Eikä se mikään paska ole. Jatko-osamainen leffa, mut ei mikään paska. Kyllähän sitä katellessa viihty.

Seuraava?

Annikaa(Guest)

Oon käynyt. Olihan se ihan kattottava, mutta ykkönen oli paljo parempi ku tuo seuraava.... :/ Tuo oli liian tekemällä tehty ja oikeestaan ennemmminki  naurettava sillon ku olis pitäny olla "jännä"..... :o

Mutta joo... Eli hmm..Suurin määrä mitä oot syöny suklaata?? (siis sillee niinku kerral..) ;)  :-? ::)

[tuuli]

Yks levy ja vielä jotain pientä sen lisäks. Ihan helvetin paljon, mutku olin pienenä sellainen fucking läskipossu.  ::)

Ääääh... en keksi.. poltatko cd:itä?
allekirjoittanut

Painkiller

Pakko sanoa että ton elokuvan ei oo tarkotuskaan olla mikään jännäri. Eikä sitä pidä ottaa niin vakavasti ;)

En polta enää cd:tä. Tai ainakin tosi harvoin.

Onko kesä ohi?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.