vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Tuuli#aufdeutsch(Guest)

(Kuukausi erossa tästä foorumista. Aika hyvin. En edes ole vierottunut. : ) )

Hassua unta. Tein itselleni kielilävärin. Haha. Tarkemmin kerrottuna: Olin varmaan Ranskassa.. jossain ihme tunnellissa. (metrotunnelissa yms) Yhtäkkiä mulla oli kädessä terävä kielikoru, menin vessaan ja tein itselleni lävärin. Vessassa aloin höpöttää eräälle hevarille saksaa, ruotsia ja lopulta suomea. Aiheesta: Ongelmana oli, ettei mulla ollut sopivaa korua mun lävistettyyn kieleeni, koska siinä löytämässäni kielikorussa oli sellanen tennispallon kokoinen pallo.  ;D Eikä se mahtunut suuhun.

Nojooh. Oli vaan niin huvittava uni, että oli pakko kertoa.

Seuraava?

Tepi84

Viimeks näin... unta siitä että duuni kamuni kuoli  :'( Ja paikkaa en muista.. mutta seuraava asia minkä muistan oli hautajaiset.. itse ainakin itkin paljon... ja näin vielä ruumiinkin... paljoa en muista tästä unesta.. mutta tollasia pikku asioita.

Kuinka paljon odotat lautojen uudelta sinkulta ja levyltä?
Haza haza

Vilkku

En mä itse asiassa ole toistaiseksi vielä mitään suurempia odotuksia luonut. Katotaan sitte, ku sinkku tulee, jos sitte kehittäis jotkut suuret odotukset levystä.

Mikä on paras keikka, jolla olet ollut [itse näin eilen tähän asti parhaan ikinä, mieletön endorfiiniadrenaliinipiikki päällä edelleen]?
[ -You should see my scars- ]

Lerppa-(Guest)

Finntroll Nosturissa maaliskuussa -05, Opeth Nosturissa syksyllä -05 ja Apulanta Heinolassa Sinfonietan kanssa kesällä -03. Noista onkin sitten paha lähteä parasta erittelemään. Kaikki keikat omalla tavalla parhaita. Uskomattomia. :)

[Millä keikalla Vilkku oli?]

Pistetään sama kysymys eteenpäin.

blind_eye

Apulanta Pakkahuoneella -02 ja In Flames Provinssissa -06.
Ne on vaan jotenki jääny eniten mieleen.<3

Ootko vetäny jo lipat tänä talvena? :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

En oo vielä. Säästelen sillai, et vedän sit kerralla jossain vaiheessa oikein kunnolla ;D

Oletko koskaan kokeillut avantouintia?
[ -You should see my scars- ]

Tuuli@D(Guest)

Että oonko!  :D Hahahaa, monta kertaa. En tosin kai mitenkään julkisesti mut mökillä ja näin.

Odotatko jo Joulua?

blind_eye

Odotan! :D
Tykkään joulusta tositosipaljon.<3

odottaako seuraava? :)

Tuuli(Guest)

ODOTTAA!!! Määki tykkään.  :D Ja Joululomasta kans.

Ääh... tulis nyt joku kyssä.. Katso tietokonetta silmiin; Kuinka kauan vietät aikaa internetissä päivässä?

moondancer

no toi on niin päivästä kiinni. joskus en oo ollenkaa joskus 5 minuuttia joskus tunnin joskus yli. riippuu kuin paljo on muuta tekemist :p

sama.

blind_eye

Ennen olin paljon enemmän, tosimonta tuntia päivässä.
Nykyäänkin oon kyllä ihan liikaa, varmaan joku ainakin 2 tuntia päivässä.
Yleensä mulla on sillain et on kone päällä tyylii koko päivän mut en oo koneella vaan luen tai katon telkkaria tms.

Oletko kuullut Koneeseen Kadonnut-biisin? mitä pidit?

forte

On tullut kuultua. Moniakin kertoja, ja ihan hyvän vaikutuksen on tehnyt. Ok sinkku, kivasti sitä Apulanta tyyliä ja samalla linjalla pysynyt. Odottelen levyä ihan hyvillä odotuksilla.

Tehdäänpä nyt tällainen : Huonoin Apulannan kappale? Meinasin eka parhainta mutta yrittäkääpä tuohon vastata.
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

No mä en haluu sanoo huonoks (ei sillä et Apulanta ois niin ihkukivabändi, jolla ei oo ollenkaa HUONOI biisei ihkudaa, vaan kun mä en halua sanoo mitään musiikkia huonoks. ::)), joten kappaleet jotka ei miellytä mua sitten pätkän vertaa, eikä oo ikinä miellyttäny:

Hetki
Dee Bee
Ei oo mukavaa
Rai-rai-rai
Mennään eläintarhaan
Laululintu
Onttosydän
jnejne...
Nuo on kaikki sellasia joista en saa mitään irti, tai en muuten vaan tykkää/ jaksa kuunnella.

Mitähä sitä kysyis...Onko ollut kiirettä?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.