Things to do before you die.

Aloittaja Vilkku, syyskuu 19, 2005, 08:28:28

« edellinen - seuraava »

Reikaleipa

Mikä voi naksahtaa napsuttaessa eillei sitten se mikä siinä kuuluukin napsahtaa? :o

Mäpäs osaan vislata ja sillee pärisyttää huulia yhtaikaa että kuuluu semmonen ihme pirinä. En oo koskaan tavannu ketään joka osais samalla tavalla. ;>

jouhu

Lainaa

viheltäjille neuvo sen maailmanympäri 80 päivässä lastenpiirretyn lopputunnarista:

pistä suusi suppuun niinkuin joisit pillillä
vedä ilmaa suuhusi kas niin sä vihellät
kun sä äänen puhallat niin pelko häviää
 ;)
Mie yriitin tuota tekniikkaa pienenä, kun katoin/kuulin tuon laulun.  ;D Mutta se ei toiminut, eikä toimi nykyäänkään. Vika on suussa..

Vilkku

Vois tänä iltana testailla noita vihellysohjeita, oon varmaanki sen verran wasted et kaikki onnistuu  ;)
[ -You should see my scars- ]

[salzaa]

mulla kuuluu aina vaan epämäärästä suhinaa ku yritän vislata :D pittää reenata lisää, ku äitiki osaa mut minä en! :D

Vilkku

Mä en oo taas pariin viikkon onnistunu saamaan minkäännäköistä vihellystä aikaan, tää alkaa taas palata mun listalle näköjään. Ei mun ees tarttis osata viheltää mitenkään hyvin, muttaku jonkun äänen ees sais aikaan ni olis kiva.

Miten se voi olla mulle näin vaikeeta :P

Lerppa

Yrittäkää muodostaa mahdollisimman pyöreä tila suuhun leukojen aukioloasennon ja kielen avulla. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

LainaaYrittäkää muodostaa mahdollisimman pyöreä tila suuhun leukojen aukioloasennon ja kielen avulla. ;D

Sä koetat vaan saada mut näyttämään mahdollisimman idiootilta, mikä on onnistunu jo, ku istun tässä koneen ja peilin edessä ja vääntelen suutani !

Tiijuli

mäkään en osaa viheltää. vähänkö ois kivaa osata viheltää käännä se poisin alku  :o mahdoton tehtävä.mä osaan viheltää sillain niinku sisäänpäin xD että niinku vetää ilmaa suuhun nii sitte tulee sellanen ääni :D vähä mä oon hyvä. mutta oishan se kiva osata IHAN OIKEESTi viheltää :D
Turvallista matkaa helvettiin.

[tuuli]

Laitatte suun suppuun ja kieli rentona niin että kielenpää on kiinni alahampaissa. Ja suussa vaan ihan pieni aukko, ja sitten PUHALLUS.
Kuvitella miten maailman yksinkertaisimmista asioista voi tehdä näin vaikean kuuloisia kun ne selittää mahdollisimman yksityiskohtaisesti.  ::) Kyllä te sen viheltämisen opitte, kun vaan hiffaatte miten se menee.
Mua hatuttaa kun en pysty hyppäämään lumilaudalla boksista niin että pysyisin täydellisesti pystyssä, ja ois täydellinen tyyli.. :-/ Ja kun en uskalla harjoitella kun kaikki hikusnoukkaajat kyttää jossain metsässä ja nauraa.  :(
allekirjoittanut

Varjohaava(Guest)

Hankkia kunnollisen tyylin
Kasvaa aikuiseksi. (siis ei iän puolesta)
Ottaa koiran Virosta.
Tavata Tonin. :'D
Nähdä Laura.
Olla kasvissyöjä.

Tokya

Mä muuten opin viheltämään joskus ihan vahingossa. Kuulin jonkun äänen niin vahingossa  vihelsin sen mukana, sitte vasta tajusin että vihellän :D

Mulla ainakin kun vihellän, niin vedän tavallaan poskia ihan vähän sisäänpäin, sillai ettei ne roiku ihan löysinä :D

blind_eye

Lainaa
Nähdä Laura.
Hm, ketä Lauraa tarkoitat? :)

Määki voisin nähdä Tonin ennen kun kuolen. Voisin nähdä monta kertaa.
Niin ja huulikorun haluan kanssa ottaa. Ja käydä Intiassa. :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Varjohaava(Guest)

Lainaa
Lainaa
Nähdä Laura.
Hm, ketä Lauraa tarkoitat? :)

Määki voisin nähdä Tonin ennen kun kuolen. Voisin nähdä monta kertaa.
Niin ja huulikorun haluan kanssa ottaa. Ja käydä Intiassa. :>
Eräs nettikaverini. :> (tai no, netti-kirje-puhelu- ja tekstarikaveri)
Tosin varmaan monen muukin, mutta tässä tapauksessa tarkoitan häntä.

(taaskaan ei anna kirjautua, kirjastossa ainoastaan. ,_,)

[tuuli]

Haluun nähä nää kaikki suuret rakennus nähtävyydet. Eiffel tornit sun muut. Pisan vinon tornin, Big Benin, London eyen ja Berliinin tv tornin oon jo nähny.  ;)
allekirjoittanut

pullonkorkki

hmm... miten musta noi kaikki edelliset vastaukset kuulostaa niin pinnalisilta ja maallisilta... no okej, pieniä asioita mutta silti... kyllä mullakin varmaan noita löytyis mutta jotenkin ei iske.  :-?
mä ainakin haluaisin rakastaa mahdollisimman paljon ja olla rakastettu. jos tietäisin kuolevani jonkin ajan päästä, haluaisin kertoa kaikille, joita rakastan, että kuinka tärkeitä he ovat. ja tavata yhden ystäväni, jota en luultavasti näe nyt vuoteen ainakaan...
...niin, ja haluiaisin itkeä. haluaisin osata itkeä. haluaisin pystyä itkemään... :'(
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.