WC:n seinäkirjoitukset

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 05, 2003, 01:45:56

« edellinen - seuraava »

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Kommentoinpa tähän aiheeseen sen verran. Niin kauan kirjoitukset julkisille paikoille on ok, kun ne pysyy vessojen seinien sisäpuolella. Tylsiä ihmiset jotka piirtelee tusseineen joka paikkaan.  :P
allekirjoittanut

puska

Mun mielestä on ihan mukava katella seinäkirjotuksia kaupungeissa. Mutta kyllä sitä silti voisi ajatella että jättääkö merkkinsa uuden kaupungintalon seinään vai vanhaan raihinaiseen linja-autopysäkkiin. Jälkimmäisessä "sotkut" tuovat vaan mukavaa piristettä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Me ollaan pari kertaa kaverin kans kirjotettu Pakkahuoneen takaovien viereiseen seinään. :D

[tuuli]

No ehkä se on tuommoisessa rakennuksessa ihan ok.
Sit vaan alkaa vituttaa kun OMAAN TALOON ilmestyy Mikko <3 Jaana juttuja...  :P
allekirjoittanut

moondancer

mein koulusta ei vessojen seinistä mitään löydy. on erikseen sellanen puu ovi mikä on musan luokan vieressä. kait siihen jotain sais raapustaa mut eipähän oo mitään uutta ilmestyny. kaikki jotain 3 vuotta vanhoja tekstejä.

mä en kamalasti kans missään kaupungissaKAAN tykkää noista ''Mikko <3 Jaana'' -jutuista mut kunnon graffitit on kyllä hienoja :>

jouhu

LainaaMe ollaan pari kertaa kaverin kans kirjotettu Pakkahuoneen takaovien viereiseen seinään. :D

Mitäs kirjottelitte? Kiinnostaa...

[tuuli]

Lainaamä en kamalasti kans missään kaupungissaKAAN tykkää noista ''Mikko <3 Jaana'' -jutuista mut kunnon graffitit on kyllä hienoja :>
Niin kyllä on! Sellaiset koristaa siististi esim jotain betoniaitoja tai tunneleita..  ::)
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
LainaaMe ollaan pari kertaa kaverin kans kirjotettu Pakkahuoneen takaovien viereiseen seinään. :D

Mitäs kirjottelitte? Kiinnostaa...
No ollaan ainaki laitettu jtn et 'apulanta' tai 'toni' ja sit päivämääriä et koska ollaa käyty kahtomassa. :D En tiä miks, joku päähänpisto, mutta siellähän niitä kirjotuksia on jonkun verran muutenki.

pullonkorkki

löytyyhän niitä meidänkin koulun vessoista, mutta nyt muistuu ainakin tämä mieleen:
"tuukan kalsarit on nastat",
"ai ootko muka nähny",
"ootko ite",
"neljä kertaa!"
ja vieressä isolla "tuukkeli"

kyllä repesin kun näin ekan kerran... ;D
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Painkiller

Regen

onhan noita tekstejänäkynyt...kaverini kanssa ollaa yhteen rustattu että "jos sie et digaa apulantaa niin Nasse sedästä tulee hyvin,hyvin vihainen!"
"mitä tahdot? mitä siitä. Mikään ei kuitenkaan riitä. mitä teitkään sinä itse, muista se kun tuomitset." by: Toni Wirtanen (kuollakseen elossa)

Regen

täs on kuiteski päähän painuneita raapustuksia

"Hasta la vista! älä kuse seinil!"

"Tontsa on IHQ!" (tuli väkisin mieleen toni ;D)
"mitä tahdot? mitä siitä. Mikään ei kuitenkaan riitä. mitä teitkään sinä itse, muista se kun tuomitset." by: Toni Wirtanen (kuollakseen elossa)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.