WC:n seinäkirjoitukset

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 05, 2003, 01:45:56

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

--> eli, mitä viestei ootte nähny yleisten käymälöiden seinillä?

Yhes jätkien WC:s o kuulemma niin et ku katot kusiessa edessä olevaan seinään ni kerran siinä luki "kato vasemmalle" sit siinä vasemmalla seinällä luki "kato oikealle" ja oikeassa seinassa luki "kato taakse" ja sitten siellä takana luki "HEI! älä kuse lattialle"  ;D

sit toinen on tää ikuinen smurffi-kysymys, joka on tullu vastaan vessassakin..: 'minkä väriseks smurffi menee, jos sitä kuristaa?'

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Hmm.. meidän koulun vessat taidettiin justiin viime kesänä putsata kirjotuksista...  :'(  Yhessä kopissa oli kans ideoitu tota kato vasemmalle -juttua :)
   Tennarin vessat on kyllä aika hienoja noiden kirjotusten kannalta, sieltä löytyy varsinkin "elokuva-arvosteluja" paljon ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi*

kyllähän niitä on kaiken näkösiä vessa-tekstejä tullu luettua, mut en kyllä nyt muista mitään hyvää...

salza*

meiän entisen koulun vessassa oli kaikkea apulanta ja systeemi kusee tekstejä ja kaikki luuli et mä olin ne kirjottanu vaikka se oli mun kaveri. ;)

ja tämän nykyisen koulun vessan seinällä on "veski-chatti" ;D *reps* ja kaikkia galluppeja et kuka on koulun horoin muija jne.. tämä oulu on vähä tämmönen pleissi..

rautalintu

Meil ei lue mitään.
Yläasteella kun olin, ei sielläkään oikeen muuta kuin tyyliin: Täällä haisee paska. Tai I was here. Ja joitakin laulujen sanoja.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

"Nämä seinät ovat Berliinin muurin jatkeet.
- Ja nämä seinäkirjoitukset Marxin teoksen puuttuva loppuluku! "

"Suosi Suomalaista!
- Kutita Kuopiolaista
- Potki Porilaista"

"Some come here to sit and think,
others come here to shit and stink.
I come here to scratch my balls
and read the bullshit on the walls."  ;D

"Vain typerysten on käytävä koulua! - Miksi sinä sitten olet täällä? "  <--- toi on mun vanhan koulun seinältä  ;D

"Lisää kouluviihtyvyyttä - pysy kotona"

"Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen"

"Haluan kuolla unessa, kuten isäni -
En kirkuen, kuten hänen matkustajansa"

"15 minuutin ihanuus voi olla 9kk raskaus"

:)

Wirtis

Ei niitä seiniä kesällä pesty ei... ihan koulu ajlla Kasit (siis me) saatiin hinkata niitä kädet verillä... Kyllä sieltä kaikkea löytyy! mm. toi sama kato oikeelle juttu paitsi et lopussa luki että älä pyöri vaan kuse..

jouhu

Meidänkin home koulun wc:een seinät putsattiin ja maalattiin, kesän aikana...kai, mutta nytten ne on taas ihan täynnä kirjotuksiin. Mm. se ja se ovat huoria.. Joku on kusipää... Ja tän tapasii tyhmiä juttuja.

virtahepo

Löytyyhän useimmista vessoista jotainnaurettavia huora-,haistakaa paska-,painu vittuun-tekstejä. Se on aika säälittävää. Mut jos jossain jotai tekstiä tai raapustusta nään niin enpä jaksa vaivautua kummemmin sitä lukemaan. Toivottavasti joku nauttii niiden juttujen kirjoittamisesta, koska niitten pois peseminen tuottaa suurta vaivaa.

jouhu

Niinpä. Mäkin oon aatellu, että onpa säälittävää porukkaa.. Siis, ei tollasta pysty käsittämään!

*tuuli

Sokkarin vessan seinät on täynnä kaikkee... ei niitä oikeen jaksa lukee... liikaa... mut siel on tyyliin yhdestä meidän koulun tytöstä; "***** on huora ja ihan saatanan huono pano." Ja tietenkin tyttöjen vessassa. Kirjoittaja varmaankin luulee että 'nyt ihmiset ajattelee että tän on kirjottanu joku jätkä' mutta jää kiinni sillä mitä jätkät nyt tyttöjen vessas tekis.  ;)

Sit meidän koulun vessaan on joku pistäny signeerauksensa tai siis nimmarinsa varmaan kaikkiin lavuaareihin sun muihin... sit wc-paperitelineessä lukee 'nahkatakit vittuun - haista vittu' ... kyllä meidän koulussa on kovaa porukkaa.  ;)

Vilkku

Meidän koulussa ei taida lukea mitään. Aikuislukion riemuja ;) Paitsi yhdessä tyttöjenvessassa lukee "Heikki was here" :P
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

meidän lukio valmistu tänä vuonna, joten ei sielkää oikeastaan mitään kirjotuksii oo, mut joissain muis paikois niit löytyy kuten leffateattereiden vessoist...

Vilkku --> oon just vaihtamas aikuislukioon, ni mä ilmotan sit jos siel jossain vessas lukee "heikki was here", ni sit opiskellaan samassa paikassa :)

Vilkku

En oo kyllä varma lukeeko sitä siellä enää, mutta jos Eiraan päin eksyt niin saatetaan törmäillä.
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

*heh* sitä Eiraa mä oon ihan tosissani miettinytkin! :) mut mul on kyl myös vaihtoehtoina mäkelänrinne tai sitten espoon puolella viheri :). Pitäis päättää, mut vaikeeta on... Mul on yks kaveri Eirassa :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.