Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Tokya

laitatteko pahaksenne jos kerään kaikkien kuvat tähän?

Puska
Wirtabiuha
Emmi
[salza]
KatjaRock
taika^^
maikki
Lerppa
Unenkansalainen
Matonen
Helva
Tinid
Tokya
Reikaleipa
Acid_
Tepi84
Halvaus
Blind_Eye
[tuuli]
jouhu

osan nickit olivat vanhentuneet, ja osasta en tiiä onko käynyt niin että on vaihtanut nickiä ja joku muu on ottanut vanhan, toivotaan että kaikki on oikein.

näin pitäisi ainakin löytää helposti sen kuvat ketä etsii :]

ja tässä listassa blind_eyen nicki vaihdettuna uuteen :]

//edit. Maikki korjattu oikeaksi.

Lerppa

Varsin hyvä idea, nuo kun on kaikki tuolla pitkinpoikin. :P
Maikista löytyi virhe. Nykysin son tällä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Maikki|;   :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tiijuli

mulla on nikillä tiijaaa
että joo. :D
Turvallista matkaa helvettiin.

Tiijuli

Eikun siis nyttemmin on deebee-
Turvallista matkaa helvettiin.

Tokya

jouhu

Nuo näyttääkin tosi näppäriltä, vaikka tuossa toisessa topicissa vähän..Luulin, että olit vetässy kokonaan, eli kaljuks. Et sentään kuitenkaan...x)

[tuuli]

Mullaki kävi ekana mielessä, että oot vetäny kaljuks tai siiliks, mut sit ajattelin rasistisesti, että ei kai nyt sentään. Ja heh, katsottuani kuvat, niin ihan napakka letti!  :)
allekirjoittanut

Tokya

siiliä ja keesiä yritin vihjata että leikkaisin, mutta äiti laitto tiukan ei:n joten tyydyttävä näinkin "pitkään" lettiin.

[tuuli]

Kuten tuolla mainitsikin, niin tuo [tm] nick oli vain toistaiseksi käytössä mutta hakasulut osoittautuivat hankaliksi tämän netin koodikielen kanssa, joten uusi nick irc galleriaan on tuuli_mccartney
allekirjoittanut

blind_eye

Mun nick on tällä hetkellä psykoosinen- mut se kyllä vaihtelee aika tiheään.. :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Tänne sitten ilmoittelemaan. Tokya, kun sulla toi hieno lista on, niin korjaahan sinne muutokset.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Hui, nyt mystisyyden verho laskeutuu..minä olen tuolla! Nicki siis Painkilleri. Tervetuloa vierailulle :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Painkilleri

jouhu

Painkiller ja Tokya näyttävät samantyyppisiltä ihmisiltä, ainakin ulkonäön perusteella. Kun katoin Painkillerin kuvia, niin jotenkin pääni yhdisti hänet ja Tokyan yhteen. (okei, tänään on vähän seko päivä joten..)

Tokya

jouhu: :D Voi hyvinkin olla että ollaan pain killerin kanssa vähän samanlaisia, mistä sitä koskaan tietää :D

Mutta ei painkilleri voi tuolta näyttää o...o olen aina kuvitellut että sä olet semmonen aika lyhyt, vähän pyöreäposkinen lyhythiuksinen ihminen, jolla on suu koko ajan leveässä virneessä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.