Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaa
Mutta ei painkilleri voi tuolta näyttää o...o olen aina kuvitellut että sä olet semmonen aika lyhyt, vähän pyöreäposkinen lyhythiuksinen ihminen, jolla on suu koko ajan leveässä virneessä.

Hehe ;D Mut niinhän mä olenkin, paitsi suu ei kyl oo koko ajan leveässä virneessä. Mut lyhyt olen ja on mulla pyöreet posket ja lyhyet hivukset :D

Painkiller

Ja mun mielestä taas Lerppa ei voi olla ton näkönen... Lerpalla olis pitänyt olla ihan lyhyet hiukset ja semmonen vähän "poikatyttö" ;D Ja mä aattelin et Lerppa on sellanen tositosipieni ja lyhyt tyttö. Mistä ihmeestä ihminen kehittelee päässään ihan kuvia ;D

puska

Painkiller: Minulla tulee sinusta ihan eräs mun serkku mieleen :). Oot aika paljo saman näkönen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

LainaaPainkiller: Minulla tulee sinusta ihan eräs mun serkku mieleen :). Oot aika paljo saman näkönen.

Kiva :D

[tuuli]

Mä kuvittelin Jouhun pitkävaaleahiuksiseksi jolla on silmälasit. Kunnes mulle aikanaan selvis ettei se ihan siltä näytäkään.  ;D

Painkillerillekin kuvittelin vaaleet hiukset. Ajattelin ensin, etten uskalla kattoo noita kuvia, mutta kiusaus voitti. Se on jännä miten sitä luo ihmisistä kuvia omaan päähänsä.. ::)
allekirjoittanut

jouhu

Se on kyllä jännä, todella, heh.
Muistaakseni joku muukin oli jossain kuvitellu miut sellaseks vaalee tukkaseks ihmiseks. Mistä lie johtunee, ehkä oon sitten piiloblondi, kjäh.

Lerppa

LainaaSe on jännä miten sitä luo ihmisistä kuvia omaan päähänsä.. ::)
Niinpä! Miullakin oli ihan omat kuvitelmat teihin kaikkiin.. Painkillerin olin ajattelut pitkähiuksiseksi ja Tuulin puolestaan aikoinaan vaaleahiuksiseksi. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Hassua että joku on edes kuvitellu musta jotain... ::)
Mä oon melkein kaikki kuvitellu aluksi vaaleahiuksisiksi!  ;D Haha, hupaisaa.
allekirjoittanut

Tepi84

Mä oon ollu jo monet vuodet kalju  ;D
Haza haza

[tuuli]

Onkos Tepi84:llä kuvia netissä?  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

[tuuli]
Onhan mul... irc-gallerias nickil Tepi84.... ylläri  ;D
Haza haza

[tuuli]

Oho. No enpäs huomannut.  ::)
allekirjoittanut

Tepi84

[tuuli]
No oli mun nick siin listaski. En nyt muista kuka sen teki.... mut kuiteskii ;) Onkos sul sit missää kuvii?
Ei o itel digi kameraa ni ei saa otettuu kuvii :( Muuta ku mitä nyt kamu on aina bailuis ottanu :D Tai sit mitä ollaa "styydiolla" otettu. Mut jooh..
Haza haza

Tokya

edellisellä sivulla on lista, siihen keräilin kaikkien nickit, sen saa käydä bumppaamassa ylös jos jaksaa :D

Painkiller

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.