Ikä

Aloittaja [tuuli], helmikuu 13, 2006, 07:30:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

No niin, tehdään tilastoja, eli minkä ikäisiä olette, niin äänestäkää sen mukaan.  ;) Ja vaihtoehdot laitettu syntymävuoden mukaan, kuten varmaan huomaa.
VIERAATKIN SAA ÄÄNESTÄÄ, mutta tämä on etupäässä kuitenki tarkoitettu Apulantaa kuunteleville.  ;)
allekirjoittanut

Tokya

me ollaan aika hyvin jakauduttu :D Mä taidan olla nuorimpia tällä foorumilla vakituisesti kävijöitä?

Painkiller

Niin Tokya taidat :) Hassua. Että oot vielä noooooin nuori ::)

Mä tuun onneks helposti toimeen mua nuorempien kanssa. Itseasias varmaan paremmin kun ikästeni :P Oon niin lapsi, hehe.. Mut jotkut miun ikäset on oikeesti niin "aikuisia", että oikeen pelottaa!

Tosta tuli mieleen, että järkytyin kun näin irc-galleriassa 12 v tytön kuvia. Se oli kauheeta, näytti joltain parikymppiseltä. Ja kaikki niittikaulapannat sun muut..ja käteen kirjotettu "pain" :-? Vitsi miten pentu mä olin 12-vuotiaana..ihan vauva. Mut se nyt ei oo kyllä paljoo muuttunu :P

[tuuli]

Ootsä Tokya 91? Musta alkaa tuntua että ysiykköset ei edes ole nuoria. Meinaan muistan hyvin, kun itse olin vastaavassa tilassa kuin ysiykköset nyt.. eli kasiluokalla. Ja oonhan mä siitä muuttunu ihan sairaasti, mutta on ysiykköset kuitenki reilusti vanhempia ku vaikka ysivitoset!  ;D
allekirjoittanut

emmi

Mä olen -87 mutta henkiseltä iältä vielä ihan pentu :P
En varmaan vanhene koskaan muutoin kun numeroina. näytänkin ihan joltain 14-16 vuotiaalta ja täytän kuitenkin maaliskuussa 19 :o
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Mä oon -89.
Mäkin näytän nuoremmalta.  :-? Mut mä luulen, että se ''näyttää nuoremmalta'' johtuu vain siitä, että monet saman ikäiset näyttää vanhemmilta.  ::)
allekirjoittanut

jouhu

Olen siis -87 ja maaliskuussa tulee yheksäntoista täyteen, olen vanha.
Miulla on vähän sama kuin Emmillä, eli näytän ehkä nuoremmalta kuin olen. Jotkut on tyyliin suu auki, kun kuulevat miun oikeen iän. (kerrankin yks tyyppi kysy ikää ja vastasin 18, niin se katto vähän *ding* ja sano "voit ainakin sanoo, että oot säilyny.." luuli minuu 15-16 vuotiaaks..)

Painkiller

Muakin luullaan aina nuoremmaks. Ehkä ihan hyvä näin päin :P Ei oo kivaa sit jos se kääntyy jossain vaiheessa toisinpäin.

Lerppa

Heh, miekin kuulun näiden ikäistään nuoremman näköisten joukkoon. :P Kohta tulee 18 täyteen, mutta miua luullaan 14- ja 16-vuotiaaksi. ;D ( Niin -88 siis olen ma. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

Kyllä mä olen -91 :D

Ihmiset luulee aina vanhemmaksi. Jotenkin aina nolottaa kun joku tulee kysymään "mitä lukiota sä käyt?" naama punasena aina selittää että olen vasta peruskoulun kasilla ;D

Mua vähän hirvittää se, että viihdyn paljon paremmin ikäisiäni vanhempien kanssa. Mieluusti pyörin aina isoveljeni kavereiden kanssa, kaikki ryyppy reissutkin tapahtuu sitä kautta, en yleisesti ottaen ole kovin hyvissä väleissä muiden 14-vuotiaiden kanssa :D (veli siis on -88)

[tuuli]

Sitä joko näyttää vanhemmalta, tai nuoremmalta. Kukaan ei näytä ikäiseltään.  :P
allekirjoittanut

puska

Haha, minuakin luullaan aina nuoremmaksi mitä olen. Sitä kun on niin pieni ja suloinen. Tihihihihih ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Ootsää puska värjänny hiukset? Tosta kuvasta katoin.. ::)
allekirjoittanut

puska

Jooh, tummasta pistin blondiksi. Ei vielä ihan kunnolla onnistunut, mutta pitää kohta vaalentaa uudestaan. Aluksi olin ihan shokissa ja uhkasin jo värjätä heti takasi tummaksi, mutta nyt kun tottuu, niin tämä ehkä sopii jopa paremmin. Älykkyysosamäärä tieten heti tippu ja teinipisteitä tuli lisää, mutta ei se mittään :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Mä katoin, että ompas kivan väriset hiukset.  :)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.