Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

En, eikä ole tehnyt mielikään. Toisilla meistä tuntuu vain olevan niin suunnaton tarve koristaa kehoaan kaikenlaisilla killuttimilla ja leikkimällä vampyyriä. Suunnaton ego. Luulevat ryökäleet kaiketi olevansa jotain erikoista. Whatever floats your boat, really.

[tuuli]

mä yhdyn tuohon ¨niittivyö + zip farkut¨ seuraavanlaisesti->

mulla on itelläni zipistä ostetuttuja housuja, tosin suurin osa merkkikamppeita.[-> Lois] mut on mulla yhet zip farkutki, joiden kanssa käytän useinki niittivyötä. mut ne ei ole sellaiset perinteiset kana zip strez farkut ( voiko niitä farkuiks kutsua ). mä vihaan strez farkkuja!!!! ja mä muutenki vihaan sellasia housuja jotka myötäilee joka paikasta ihoa. yööööh! ja on se kieltämättä aika oudon näköstä jos joku kulkee sellasissa yltiö kana farkuissa ja sit joku kaks- tai kolmirivinen niittivyö siinä rinnalla. mutta toisaalta jos joku tykkää sekä tiukoista farkuista, että niittivöistä, niin emmehän voi kieltää häntä käyttämästä niitä yhtä aikaa..... ::)
allekirjoittanut

piupau_muovia

Wau, mään...unenkansalainen..mmm...hyvässä kunnossa,poeka..minua on määritelty punk/hippi/rock hörhöksi, joka ei osaa ostaa uusia vaatteita...farkut on revenny joka lähtöön ja niitä korjailen pitsillä sun muilla hörhelöillä... päällä myös isoveljen vanhoja kalsaripaitoja... 8)

jouhu

Millanen on kalsaripaita?  :-[

puska

No siis... Kalsareiden yläosa:D. Marzi Nyman on käyttänyt moisia. Aivan loistavia ne sen kokovartalokalsari-hässäkät.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

piupau_muovia

jeah..mä olen marzi nyman nainen... ;)

jouhu

jouhu

Täytyy kyllä nyt...
Olen nyt kauheen otettu. :) Yks meidän luokkalainen sano miulle, että: "siun pukeutumisesta näkee läpi, että sä kuuntelet apulantaa.."
Toisaalta se saatto olla vaan kohteliaisuus, kun tehtiin sellasii power pointeja ja mie tietenkin tein apulannasta, niin kyseinen henkilö näki mitä tein. Sano olevansa entinen suurikin apulanta fani. Kuulemma kierteli hirveesti keikkoja ja muuta.
Sain suustani vain sanan "aijaa", kun olin niin yllättynyt hänen sanomastaan.
Että tällästä... :)

[tuuli]

Herää kysymys millä tavalla apulantaa kuunteleva ihminen pukeutuu.  ;)
allekirjoittanut

jouhu.

Tuo on kyllä totta. :) Sillä en oikeastaan tiedä miten tyypillinen apulannasta tykkääjä pukeutuu. Siksi hieman yllätyinkin tuosta kommentista.

Maikki..

No ei varmaan kukaan pukeudu silleen että.. apulantafani jos on niin pukeutuis jotenkin erilailla sen takia.. tai niinkö.. :D enosaa selittää mutta niin. Tietenki varmaan jotain apis paitoja jne mutta että koko pukeutuminen olis jotenkin tietynlainen apisfaneilla.. ? (Kuka älysi? ;D -Minäen.)

jouhu

Öööö... ::) Kai mie jotenkin tajusin. :) Olis kyllä pitäny kysyy, että miten apulantatykkääjät (<enkös olekkin keksinyt hianon sanan? ;)) pukeutuu tyypillisesti.  

[tuuli]

nii kaipa ne sitte jotenki erilaisemmi kuin muut
allekirjoittanut

jouhu

Niin...kai. Ei miulla sillon kyllä mitään erikoista ollu päällä. Liituraitahousut, musta paita, punanen pitkähihanen paita ketjullinen ja niittivyö...jos niittivyötä voi asusteeksi sanoa. Tais olla myös mustaa kynslakkaa... ::)
Mie, kun oon nyt viime aikoina käyttäny älyttömästi mustaa kynsilakkaa ja koulun alkaessa aattelin olevani mukavasti massasata erottuva, kun käytän sitä. Ja jonkinaikaa ehkä olinkin, mutta nyt viimeisien viikkojen aikana pari meijän luokkalaista on ruvennu käyttää myös. En tietenkään voi estää heitä käyttämästä sitä, ;), mutta nyt on ruvennu tuntumaan ikävältä... Kuin olisivat varastanut sen miulta. Kai on hyväksyttävä asia tai vaihdan mustan kirkkaan shokeeraavaan punaseen.

piupau_muovia

ota kohteliaisuutena, muodin edelläkävijä...jeah, män... tai ala käyttää semmosta ryysyä ylläs, että kelläin ei oo pokkaa matkia...mä oon huomannu muuttuneeni melko paljon hipiksi, mikä on outoa, sillä kommentteja tulee ulkopuolisilta.. ja mä näytän kuullemma myös pojalle, mikä syö minun olematonta itsetuntoa entistä enemmän...i tont vant tu pee poi...nyyh..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.