Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

minkä vitun takia naisten pitäis olla siroja, hentoja, kevyitä ja harrastaa pianonsoittoa ja balettia?
allekirjoittanut

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Lainaaen mäkään aluks tykännyt maihareista enkä osannut olla niitten kanssa mutta kun niitä on käyttänyt niin oon alkanut niihin tottuun. mut silti kyl ne tennarit on parhaat!
Ois kiva jos tennareita olis semmosina talviversioina. Oon kyl törmänny yhtiin sellasiin mut ne on ihan järkyn näköset. se materiaali on jtn mokkaa! yöks. olis hyvä jos ne talviversiot olis samanlaiset kun noi kesäversiotkin mut niis olis vaan
se lämmin vuori. Olisko sit vähän braa!  :D

ja tohon jouhun juttuu. Kun mulla on sellaset tummansini-turkoosi raidalliset polvisukat ja sit joskus syksyllä kun mulla oli ne jalassa silleen et olin käärinyt housunpuntit vähän ylös et ne näky niin istuskelin sit kavereitten kanssa koulun rööki paikalla ja siin oli sit kans yks tyhmä meijän koulusta ja se oli mulle silleen "mun on ihan pakko kysyä et mistä sä oot ostanu noi sukat, ne on tosi ihanat" mä olin sit silleen vaisusti sanoin et "lindexiltä" ja sit joku sen kaveri sano et nyt tietty meet heti ostaan itellekkin ja se oli silleen et tottakai, noi on niin ihanat. Mä mielessä ajattelin et hähä, etpäs ookkaan menossa ostaan koska ei niitä enää myydä sielä kun olin ne ostanu vuosi sitten  :P

;D Hahaa...
Kyllä miekin täällä oottelen kessää, että pääsis pitää tennareita. Aattelin värjätä ne joksikin muun väriseks, kun ne on nyt tylsän valkoset.
Se jätkälle.... *kielen näyttö* ;) En ole monellakaan tytöllä nähnyt maihareita...täälläpäin ainakaan.. Ja ne ovat kauniit! Helvettiin baletit ja muut.

Taisi olla muna joka sen määräsi eikä vittu, mutta kyllä joidenkin vittujenkin mielestä naisen kuuluisi olla naisellinen.

'Pitäisi' on väärä sana, jos ajatellaan asiaa ihmisarvon näkökulmasta. Tarkoitatko tässä nyt sitä, että naisen ei koskaan eikä missään tapauksessa pitäisi olla naisellinen, vai ettei kukaan mies saisi kannustaa naisellisuuteen, vai että mieltymys pitäisi käännyttää? Taitaa sukupuoleen perustuva moraali olla vähän niin ja näin :-/. Mitäpä ne feministit ovat saaneet miehissä aikaan pukeutumalla säkkeihin? --> kauniilla naisilla on yhä enemmän kysyntää.

jouhu

Miultako kysyt? No.... Odotas, kun mietin mitä vastaisin, etten vaikuttaisi tyhmältä..::)
Naisellisuudessa ei ole mitään vikaa, mutta miesten mieltymyksen mukaan pukeutuminen/käyttäytyminen on miun mielestä jotenkin...yäkkistä.  Öööö....vastasinko kysymykseen?

emmi

mun mielestä maiharit on kyllä hienot ja kun niitä nykyään tehdään ihan naisillekkin ja miehille. ja noi mitkä mulla on, on _naisten_  maiharit.. sitäpaitsi. naisellinen nainen voi näyttää minkälaiselta vain ja se voi silti olla naisellinen. jos nyt edes ymmärsit. Plah.
älä tunnusta jos sattuu

Lähinnä [tuuli]:lta kysyin, kun hän tuossa alkoi haastamaan ja haistattelemaan, mutta vastauksesi on ihan ymmärrettävä, jouhu.

[tuuli]

no anteeks... mä vaan vähän kiihdyin, kun on taas huono päivä. ei ollut tietenkään tarkoitus loukata saatika rueta riitelemään.
en ole hyvä arvostelemaan naisia, koska oon ihan rehellinen hetero, mutta mun mielestä kyllä semmoset ''maihari-rokkari-tytöt'' on paljon paremman näkösiä, kuin semmoset minihameissa ja napapaidoissa pomppivat ballerinat....... ärsyttää sellaset kaiken maailman hienohelmat, jotka on just kaiken naiseudellisuuden ( ?? ) esikuvia!
allekirjoittanut

punainen

Jokainen nainen pukeutuu naisellisesti silloin kuin pukeutuu niinkuin itse tykkää, eikä muita miellytääkseen :PSama pätee miehiin. Joten mä oon ihan yhtä naisellinen maihareissa kuin kymmenen sentin korkkareissa, jos itte viihdyn kummissakin. Ja maiharit on hyvät kengät!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lainaa''maihari-rokkari-tytöt'' on paljon paremman näkösiä, kuin semmoset minihameissa ja napapaidoissa pomppivat ballerinat....... ärsyttää sellaset kaiken maailman hienohelmat, jotka on just kaiken naiseudellisuuden ( ?? ) esikuvia!

- Keskustelupalstojen argumenttien sääntö numero yksi: Toinen on aina erimieltä oli asia mikä hyvänsä. Hän näkee vastapuolen edustavan jotain ääripäätä ja siksi asettaa oman mielipiteensä toiseen ääripäähän. Näin ollen seurauksena pitäisi syntyä kompromissi keskipisteeseen.

Kun kerroin vanhasta naiskäsityksestä, minulla ei ollut mielessä minihameisiin pukeutuvat pissaliisat ja hienohelmat. Maihareista tuli ensimmäisenä mieleen 90-kiloinen, painia harrastava, tatuoitu rekkakuski-lesbo (joka ei ole kamalan esteettisen näköinen). Tällöin halusin tuoda esille vastakohdan, jotta voisin hyväksyä myös siinä välissä olevat "normaalit" ihmiset. Ymmärsittekö? Tämä on tätä mistä Wittgenstein puhui...

punainen:
Kenen mielestä sinä olet naisellinen missäkin vaatteissa? Eikö ulkonäköön viittaavat ominaisuudet ole kunkin katsojan mielessä, vaikka sinä pukeutumisellasi kohottaisitkin omaa itsetuntoasi?

[tuuli]

Lainaa- Keskustelupalstojen argumenttien sääntö numero yksi: Toinen on aina erimieltä oli asia mikä hyvänsä. Hän näkee vastapuolen edustavan jotain ääripäätä ja siksi asettaa oman mielipiteensä toiseen ääripäähän. Näin ollen seurauksena pitäisi syntyä kompromissi keskipisteeseen.

Kun kerroin vanhasta naiskäsityksestä, minulla ei ollut mielessä minihameisiin pukeutuvat pissaliisat ja hienohelmat. Maihareista tuli ensimmäisenä mieleen 90-kiloinen, painia harrastava, tatuoitu rekkakuski-lesbo (joka ei ole kamalan esteettisen näköinen). Tällöin halusin tuoda esille vastakohdan, jotta voisin hyväksyä myös siinä välissä olevat "normaalit" ihmiset. Ymmärsittekö? Tämä on tätä mistä Wittgenstein puhui...

pidätkö minua pilkkanasi? ;) siis tuossa ensimmäisessä jutussa. mä oon ihan oikeesti sitä mieltä, että paljon siistimpiä on naiset maihareissa, kun naiset piikkikoroissa!  :D
allekirjoittanut

En. Mielestäni maiharit < monot < sandaalit < korkkarit < lenkkarit < tennarit < paljaat jalat, jos mitataan esteettisyyttä.

Wirtabiuha

Mä olen kyllä aika pitkälle feministi ja mä käytän naisellisia vaatteita... - jäi ärsyttämään tuo säkki kommentti feministeistä... Mä en oikein tajua tän teidän keskustelun pointtia...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

mustapiste

Mä en oikein tajua miksei naiset voisi käyttää maihareita.

"raskaat, rumat ja yleensä vielä likaiset"

ahaa.
kaikki saavat pukeutua miten tykkäävät.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.