Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

---->''ei halua pukeutua miehiä varten''
no jaa... ehkä se nyt ei välttämättä ole mitään suunnatonta vihaa. pikemminkin kateutta...
allekirjoittanut

Olet kateellinen miehille? Olisit iloinen ettei valtio pakota sinua menemään metsään räntäsateessa ryynäämään ja huutamaan LAUKAUS! LAUKAUS! LAUKAUS! ;D

Minäkin olin joskus nuorempana kateellinen tytöille, koska ne vaikuttivat niin kypsiltä ja itsenäisiltä. Nykyään tajuan, että kummatkin sukupuolet ovat yhtä hyviä, mutta erilaisia. Kummassakin joukossa löytyy täydellisiä mätäpaiseita ja toisaalta todella hyviä tyyppejä. Ymmärrän sikäli feministejä, että yhteen sukupuoleen nojaava järjestelmä on harvoin tasapainoinen. Mistä sitten johtuneekaan, että naisen perusluonteeseen kuuluu olla alistuva, kompromisseja sopiva ja rauhallisuuteen taipuvainen? Naisilla se valta on piilotettua ja potentiaalista.

Kannattaa olla ylpeä omasta sukupuolestaan! Ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolellakaan.

punainen

Minusta on ainakin ihanaa kun sain syntyä naiseksi, sillä miehenä olisin luultavasti päässyt liian helpolla elämästä.Ja ne miehet jotka vaatii jotain armeijaa pakolliseksi naisille, olkaa onnellisia että ette syntyneet naisiksi, sillä silloin tajuisitte vasta mitä epätasa-arvo on... Menisin ihan mielleläni armeijaan, jos minun ei tarvitsisi sietää syrjivää kohtelua sukupuoleni takia.:P Ja tämä nyt ei ollut tarkoitettu kellekään foorumlaiselle ja tasa-arvon kannattajana olen myös sitä mieltä että armeija pitäisi olla vapaaehtoinen...Ja keskustelu lähtee taas luisuu aiheesta...

Kun täällä nyt pukeutumisesta oli kyse niin mitä mieltä olette Apulnannan urhojen pukeutumisesta? Wirtanen osaa minun mielstäni ainakin tyylikään pukeutumisen, vaikka nykyään hänestä onkin tullut turhan kova trendiorja... ::)Tuukal on muuten ihanii päähineitä.

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

en haluaisi lähteä pomppimaan aiheesta sanomalla tuohon punaisen ''armeijan pitäisi olla vapaaehtoista'' juttuun hirveesti kaiken maailman vastalauseita, joten oletan että punainen fiksuna ihmisenä etse tajuaa sen, että jos armeija olisi vapaa-ehtoinen niin kukapa sinne menisi. ja mitä me sitten tekisimme, kun venäjä pojat tulisivat aseiden kanssa alueillemme.

jep se siitä.  :D
mulle kuitenki loppu peleissä on yhdentekevää että miten kukin pukeutuu, koska ihmisiä ei saisi arvostella ja valikoida sen mukaan... nojoo saatan joskus syyllistyä siihenkin ...mutta mäkin tykkään wirtasen pukeutumistyylistä. oli se sitte minkälainen trendipelle tahansa. sille käy noi samettitakit paremmin kuin kaiken maailman revityt punkkarihupparit. :D
allekirjoittanut

jouhu

Kun kerran kysytään... Tuukan pukeutumisesta tykkään! :) Haluaisin pukeutuu silleen, jos olisin mies.

[tuuli]

Juu mä kans! Vittu mua vituttaa aina vaateostoksilla kun MIEHILLE tehdään niin vitun paljon hienompia vaatteita kuin naisille! Naisten vaatteet on kaikki sellasia horo heruutus riepuja vittu!!!!! tekis mieli ostaa miesten vaatteita mielummi.... 8)
allekirjoittanut

punainen

Samaa mieltä tuulin kaa! Naisten vaatteet on aina sitä samaa sen hetken trendikuosia ja just täynnä kaikkee ällöttävää hepenettä ja niille "naisellisille" trensipieruille leikattuja bileriepuja. Ja housujakin on tosi vaikee löytää kun kaikki naisten housut on leikattu niin tyhmästi. >:(Ostasin miesten kuteita mutta niissä taas ei tahdo löytyä tarpeeks pieniä kokoja :P Siksi sitä toivookin että mulla noita käsityönlahjoja olis enemmän jotta vois itte väsätä ittelle jotain kivaa...

*välikom...Totta kai mä fiksuna ihmisenä tajuan ton armeija jutun.mutta tuuli fiksuna tietty tajus katsoa kirjoitukseni taakse.. ja eikös se tappaminen ollut moraalisesti aina väärin jonkun mielestä...?

[tuuli]

just! siis täääääyyyyysin samaa mieltä punaisen kanssa noista miesten vaatteista. ja miehille tehdään niin hienoja kaikkii kauluspaita viritelmiä, mistä me naiset ei voida uneksiakaan!  ( no onneks meillä on marimekko  :-*) ja niist miesten vaatteista ei ikinä löydy tarpeeks pientä kokoa.. isoveljelläni on aivan ihana viinin punainen kauluspaita. sovitin sitä salaa yhesti silittäessä, mut se oli ihan liian iso... miks en ole mies.!!!?
allekirjoittanut

punainen

Niin tämän takia yksi haaveistani olis perustaa oma vaatemerkki joka tuottais just sellasia unelma asuja mitä nämä isot vaateketjut ei uskaltais ikinä valmistaa..

emmi

Lainaa( no onneks meillä on marimekko  :-*)

Onneks ja onneks. Onhan ne raitakuosit ihan hienoja mutta mä en hyväksy sitä että marimekko myy myös turkista!
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Ja mä en sitä että marimekko tekee tuotteensa halpatyövoimalla jossain kaukomailla, ompelee jonkun pesuohjeen suomessa ja laittavat siihen made in finland ja myyvät hirveillä voitoilla. En ees tykkää yhtään marimekon kuosista.

emmi

samaa mieltä punaisen kanssa. Ainoa hieno kuosi on se raita. Jota saa jostain eurokankaasta ihan melkein samanlaista jonain halpakankaana. :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

marimekon sukat on surkeita lörtsäkkeitä............ vähän mä säikähin kun huomasin miten marimekko on alkanut tekeen KÄVELYSAUVOJA! kyllä minua ainakin hävettäis kulkee joittekin marimekon UNIKKOKUVIOITUJEN kävelysauvojen kanssa lenkillä.... ei kai niitä kehtaa käyttää kukaan muu kuin kirsti paakkanen.  :D antaisivat urheilun olla urheilua ja muodin muotia, eivätkä sekoittaisi niitä yhteen. kohta varmaan alkavat tekemään unikkokuvioituja hiihtosuksia..!
allekirjoittanut

puska

Lainaavähän mä säikähin kun huomasin miten marimekko on alkanut tekeen KÄVELYSAUVOJA! kyllä minua ainakin hävettäis kulkee joittekin marimekon UNIKKOKUVIOITUJEN kävelysauvojen kanssa lenkillä.... ei kai niitä kehtaa käyttää kukaan muu kuin kirsti paakkanen.  :D

HAHAHAHAHAHA! :D
Nauran vedet silmissä:D. Anteeksi taas kerran.
Menee tuo kyllä kieltämättä jo vähän naurettavaksi. Mutta joo, kannattaahan niitä tehdä jos kaupaksi menee ja rahaa tulee. Jotkut hienostoleidit niitä ostavat kun eivät kehtaa HALPISSAUVOILLA mennä kävelylle.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.