Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

vaikka ei ne urheilusauvatkaan ilmasia ole.  :D
allekirjoittanut

puska

No eipä niin:). Kiinnostais vaan tietää että kuinka paljon tulee lisää hintaa tuosta unikkokuviosta... Tiedätkös Tuuli?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

jaa että paljon maksaa kävelysauvat top sportissa.. no en todellakaan!  :D en nimittäin harrasta tuota sauvakävelyä, vielä. oho!  :D  
allekirjoittanut

maijja

Otan kantaa nyt tuohon, sukupuoli keskusteluun.

Koko oman pienen ikäni olen ollut sitä mieltä että maailma olisi paljon parempi paikka jos minä olisin syntynyt poikana. olen ollut aina se enempi poika kuin isoveljeni.
Pikku autot ja aseet on olleet mun juttuni pienenä, toki barbeillakin leikin, mutta ne olivatkin sitten hieman erilaisia leikkejä kuin naapuri tytöillä.

Nyt kun olen kasvanut niin henkisesti olen edelleen tuo pikkupoika, yläasteella kapinoin sitä vastaan siten, en meikannut, käytin isoja housuja ja huppareita. Hameita inhosin, sukulaiset häpesivät monssa juhlissa, (eikö yhtään pienempiä housuja löytynyt?)
Edelleenkin niitä käytän jokseenkin se on vähentynyt.

Nykyään etsin itselleni sitä omaa pukeutumis tyyliäni, housut ovat kyllä pienentyneet, mutta eivät ne todellakaan ole vielä niin tiukkoja kuin muilla kavereillani. En oikein tiedä mitä haluan viestittää pukeutumisellani. Yläasteella se yritys olla erilainen oli, ja ehkä se toteutuikin. mutta nyt käytän aika paljon sammareita ja tiukkoja paitoja. Hameet ovat uusi ystäväni, kesällä niihin tutustuin ja nyt keväällä löysin ne uudestaan, se hieman sotii poikamaisuuttani vastaan, mutta ainakaan ne eivät paina niinkuin tiukat farkut. joita niitäkin olen opettelemalla opetellut pitämään.
Meikkaamaankin olen opetellut, no okei, yksi kaverini koko viime vuoden herätti minut puoltatuntia aikasemmin kuin piti. "nyt maijja teet itsestäs ittes näkösen" En oikein tiedä oliko se oikein, mutta nykyään meikkaan melkein joka päivä.

Tahtoisin ostaa sametti takin ja maiharit, tahtoisin maastokuvioiset löysät housut. En enää jaksa yrittää olla erilainen, mutta teinixnixnix muodin tahdon kiertää ja kaukaa. Siksi en "tavallisia" tennareita hommannut. Sellaiset valkoiset tahtoisin, mutta ne maksaa miljoonia.

Armeijasta vielä. Koko pienen ikäni olen tiennyt että sinne menen ja olen vieläkin menossa, en sitten tiijä tuleeko kamala ahistus ensimmäisenä päivänä, mutta suunnitelmissa olisi sielläkin loppuun asti olla.

No entä nyt tänäpäivänä, sisäinen poika ei ole kuollut, ei todellakaan ja toivon ettei hän kuolekkaan. kovasti on hän pienentynyt, tyttö olen opetellut elämässäni olemaan ja joskus vieläkin toivon olevani poika. (se näkyy siinä että aina ensimmäisenä katson kaupasta poikien housu valikoiman ennen kuin menen katsomaan niitä naisten puolelta, ja melkeimpä jos niitä ei poikien puoleta ole löytynyt ei niitä myöskään sieltä toiselta puolelta löydy)
Pitäisi taas alkaa pitämään vain sellaisia vaatteita jotka tuntuu päällä hyvälle ja näyttää omasta mielestään hyvälle. ei toisten mielyttämisessä ole mitään järkeä.

No nyt olen itsekkin jo sekaisin, mutta toivottavasti te saitte selkoa.
Sisällä syntyy syöpä.

Wirtabiuha

Mäkin olen ollut pitkään sitä mieltä että menen armeijaan, mutta koska se ideologia on niin perseestä ni en mä jaksa mennä hankkimaan itelleni hirveetä vitutusta. Kyllä sitä poliisiksi ilman armeijaakin pääsee ni sama se.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[tuuli]

mä oon kans tosi pitkään miettinyt tota armeijaa. nyt oon alkanu hiukan epäröidä, mut ei se onneks vielä olekaan ajankohtaista.
allekirjoittanut

puska

Hahaa, nyt kun armeijasta puhutaan, niin minä olen kyllä niin neiti että en sitä kestäisi. Itku tulisi jo ensimmäisenä päivänä ja kotiinlähtö olisi edessä. Oon yksinkertasesti vaan niin mukavuudenhaluinen ihminen, että en jaksais semmosta. Veljeni on armeijan käynyt. Alussa hänkin mietti sivariin vaihtoa, kun se rääkki oli hänelle henkisesti aika raskasta, mutta sinnittelipä tuo kuitenkin loppuun saakka.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Elkää nyt hyvät ihmiset vapaaehtosesti armeijaan menkö! Itsellä ei kokemuksia, juttuja kuulen harva se päivä kun nalleni siellä on. Ei ei ei..

Ja alkuperäiseen kysymykseen.. Pukeudun. Tai ainakin toivon pukeutuvani ;D Rakastan vaatteita..farkut, ketjut, korut, musta väri, vaaleanpunainen, se on aika rock 8).. Toisaalta joskus on taas kiva pukeutua ihan eri tavallakin. Kyllä mä aikamoinen peilailija oon..täytyy kattoa et miltä näyttää kun ulos lähtee..verkkarit on päällä ainoastaan kotona jos sielläkään ;)

[tuuli]

LainaaElkää nyt hyvät ihmiset vapaaehtosesti armeijaan menkö! Itsellä ei kokemuksia, juttuja kuulen harva se päivä kun nalleni siellä on. Ei ei ei..

niin, mä en tiedä, haluanko välttämättä vapaaehtoisesti mennä kuuntelemaan kun ukot kertoo huonoja panovitsejään.. :P ;)
allekirjoittanut

Tiijuli

mä olin pienenä menossa armeijaa ihan kybällä mutta nyttemmi ko miettii nii en kyllä aijjo mennä. mä oon niin laiska ihminen että ristus ku en aamulla meinaa kouluun mennä..
Turvallista matkaa helvettiin.

puska

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: Painkiller  link=1093582634/120#127 date=1115642487Elkää nyt hyvät ihmiset vapaaehtosesti armeijaan menkö! Itsellä ei kokemuksia, juttuja kuulen harva se päivä kun nalleni siellä on. Ei ei ei..

niin, mä en tiedä, haluanko välttämättä vapaaehtoisesti mennä kuuntelemaan kun ukot kertoo huonoja panovitsejään.. :P ;)

On siellä onneksi miehillä ja naisilla omat paikat :D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Niinp! Onneks... Kiitetään luojaa siitä.  ;D Houli tsiisus jos ei olis, niin en varmasti menis. Ei mutta kyllä mä näillä näkymin oon menossa armeijaan. Saas nähä..
allekirjoittanut

Tepi84

No ihan tavallisii kuteisiin mä pukeudun. Farkut t-paita ja sit joku pitkähihanen tai Apiksen huppari ;) Että semmosta. Ja en seuraa muotii. Ostan sellasii kuteita mitkä tuntuu hyvältä päällä ja on mun mielestä hienoi.
Haza haza

[tuuli]

Olin joskus enemmän rokkari mitä nyt. Johtuen siitä että mun rakkaat resufarkut on niin resuset etten uskalla käyttää niitä. Meinaan on vaarana et lahje irtoo jos joku astuu sen päälle.  ;D En ota sitä riskiä.
Niiden housujen kanssa oli kiva käyttää ketjuja ja kaikkee mustaa, mutta kun ne on nyt aikansa eläneet, niin mä en ole löytänyt tilalle uusia. Nyt oon lojunu isoveljen vanhoissa farkuissa...... ;D Mut ette tajua, jos jostakin tietystä vaatteesta tulee sulle tosi tärkee... varsinki housut! Ja käytät niitä housuja monta vuotta ihan 24/7! (no siis lähes) Ja sit ne hajoo! Niin sä et vaan löydä tilalle uusia.   :-/
Joten tällä hetkellä näyän valehtelematta aika pummilta... :-X
allekirjoittanut

Tokya

mä oon huomannut kuinka mun pukeutuminen lähenee koko ajan enemmän ja enemmän rock/punk tyyliä, pelottavaa. ja joku luuli mua uus natsiksi ;<<

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.