elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

`mulla se on seuraavanlaista:
ahistaa, tuntuu että seinät kaatuu päälle, äänet puuroutuu ja tuntuu, että on lasin takana kattomassa muuta maailmaa, tulee kuuma ja kylmä ja pyöryttää...todella etten sanosi AHDISTAVA kokemus. joka kerta. siihen ei totu.
my sweet, sweet rock`n roll

Purppuraviittainen WeLhoTAr

hui!toi kuulostaa kauheelta! :-/ kuin kauan sulla on sitä ollu?
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

punkki

mullakin on ollut samaa ja kuulen ääniä.... joskus nään outoja välähdyksiä.... ei lievästi pelottavaa? kaikki alko sen jälkeen kun olin kokeillu spiritismiä......

Me aateltiin kavereideni kanssa kokeilla spiritistmiä ku pidetään yhteissynttärit.mut mua pelottaa!!ne on ennenki kokeillu sitä,sanoivat että tuli outo olo ja piti lopettaa.Uskallankohan.. :-/

kreisi_greippi

ei kuulemma kannata kokeilla. niin on ainakin kaikki sanonu, jotka on kokeillu.
mulla on ollu niitä kohtauksia jostain kuukista asti...aina välillä niitä tulee usein, sit tulee joku ihme tauko...
voiko masennus olla periytyvää? isälläni on ollu monesti ja mullakin on kaisua, kun mikään ei tunnu miltään ja kaveri epäilee, että se on masis...
ja kuitenkin, kaiken tämän jälkeen, uskokaa tai älkää, olen OPTIMISTI!
my sweet, sweet rock`n roll

mä oon muutenki niin heikkohermonen että jos illalla/yöllä kuulen outoja ääni tms niin meen ihan paniikkiin.et jos spiritismin jälkeen tapahtuis sellasta ni tulisin varmaan hulluks! :-/ pitää tosiaanki harkita ennenku kokeilen sitä..!!

Sanni Nevalainen

Ei tosiaankaan kannata kokeilla, sen jälkeen niitä ääniä kuulee muúlloinkin kun yöllä.. jos välttämättä haluat kokeilla, kysykää ensin tuleeko se valosta. Henki ei voi silloin valehdella. Jos se sanoo tulevansa pimeydestä, lopeta heti ja kokeile muutaman minuutin päästä uudestaan. Myös olis ihan hyvä lausua esim. isä meidän rukous ennen alottamista.

Silti_Onnellinen

Toi kuulostaa aika...hmm...kornilta  :P
Ootteko ihan tosissanne?  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

juGe

LainaaEi tosiaankaan kannata kokeilla, sen jälkeen niitä ääniä kuulee muúlloinkin kun yöllä.. jos välttämättä haluat kokeilla, kysykää ensin tuleeko se valosta. Henki ei voi silloin valehdella. Jos se sanoo tulevansa pimeydestä, lopeta heti ja kokeile muutaman minuutin päästä uudestaan. Myös olis ihan hyvä lausua esim. isä meidän rukous ennen alottamista.

Tän jutun oon kans kuullu itekki joskus.. pitäsköhä tälle aiheelle melkee oma alue avata.. :)

salzaliini

Ehkäpä tämän elämän on tarkotuskin pelottaa...?! Kuka tietää?
Koska eihän sitä voi muutenkaan tietää että mitä siellä nurkan takana odottaa?! On se kumma homma...

Joo,kokeiltiin sitä ja aika äkkiä lopetettin.se siitä.Se OLI pelottavaa!!!Isä meidän rukous kuulostaa hurjalta..Ku en oo uskovainen...:)

salzaliini

mää oon monesti ajatellu kokeilla spiritismiä...mutta mun tutut pelas sitä pari kesää sitte ja yks niistä sai kesken kaikenn astma kohtauksen ja sillä ei ollu ees todettu aikasemmin astmaa..!
mä muten uskon ainaki spiritismiin! mä uskon et se on ihan totta.
ja just sen takia mä en varmaan uskalla sitä kokeilla... :(
kuin moni teistä on kokeillu sitä?!

me pelattiin taas kolmen frendin kanssa ja nyt onnistu tosi hyvin!Se toimi,oikeesti!Lasi liikku ja se liikku vielä sillonkin kun kaikki oli nostanu sormensa ilmaan lasin yläpuolelle.Mua ei kyl täl kertaa pelottanu ku oli enemmän porukkaa mut oli se kyl tosi spookya!Kirjaimista muodostu sanoja meiän kysymyksiin ja ne vastaukset oli tosi todennäkösiä..!Mut jos pelaatte ni olkaa silti varovaisia,ku henkimaailman kaa ei saa pilailla.

salzaliini..

hui. pelottavaa. kyllä mulla ois hirveet himot sitä pelata,mutta eij uskalla. :(  

Kristalliprinsessa

Mä haluaisin kans joskus kokeilla, mut kukaan ei ikinä suostu. Täytyy yrittää suostutella kavereita   ;D
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.