Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

emmi

Plääh. Mun mielestä mä itse olen liian pitkä. Oon ehkä joku 167-170 ja mä oon mielestäni aivan liian pitkä. Mun jalat ainakin on ihan saatanan pitkät :/ en tykkää yhtään. Hameetki sopis paremmin jos olis vähän lyhemmät jalat ja housut varsinkin. Sen takii en tykkää käyttääkkään housuja hirveesti ku just niissä korostuu ne mun pitkät jalat :( ääh.
Sit oon muutenki hirvee lauta!
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Emmi, emmi!Sinähän olet nätti kuin mikä!Ja pitkät sääret on mun mielestä ainakin nätit jos sellaiset sattuu omistamaan.Itse oon 170 eli aika normaalipitunen ja mua ainakin ärsyttää kun jalat on kumminkin aika lyhyet suhteutettuna selkään.Jos ei halua korostaa niitä pitkiä sääriään niin kandee käyttää silloin lantiomallisia housuja, wink wink..ite en tykkää käyttää lantiohousuja kun ne just korostaa lyhyitä jalkojani ja leveetä persettäni.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

emmi

No joo.. Kaikki mun housut kyllä on sellasia lantiomallisia mitä ne nyt nykyään kai on..  ::) Ei siis kuitenkaan mitään sellasia ylilantiomallisia että perse vilkkuu vaan siis sellasia mitkä on suurinpiirtein tohon luuhun asti, mä en edes tykkää sellasista vyötärömallisista tai sellasista jotka menee yli ton luun. Yäk. Sellaset on ahdistavat.!  :D
Mut kuitenkin. Tästä nyt ei pääse yli eikä ympäri että mä en tykkää itsestäni. Piste :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

mä oon kans lyhyt.. jotain ehkä reilu 160.. kasvan koko ajan, mutta todella hitaasti.. eli en enää mitenkään näkyvästi. oon tämmönen tankki niinku kaikki uimarit!  ;D ( mut vaikka jotkut niin väittääki, ni mulla ei onneks oo leveitä hartioita.. ) hahhahaa! ja sit mul on leveet jalat!  :D yäk, mä en tykkää niistä. yhesti ruettiin miettiin kaverin kanssa et, mihin ruumiin osaan itsessämme ollaan tyytyväisiä ja mulla meni pitkään ennen kuin keksin,.. kaula.

mut joo punanen, oot ihan oikeessa! kyl siis naisten vaatteet on aina parempii, ku ne on jonkun muun, kuin muodottoman luurangon päällä. olipas taas monimutkaisesti sanottu!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Mie oon kai ihan "normaalin" kokonen... Mitä mie nyt oon..167, mutta mie oon helvetinmoisen lauta, enkä tykkää yhtään.  :-/ Joissakin paidoissa jää "ihanat" pussit rintojen tai mahan kohalle. Ja sellasille paidoille on kiva nauraa, joitten pääaukko jää johonkin just rinnan alle... Kai se syömällä selviäis..::)  

puska

No niin, nyt pääsee haukkumaan kerranki itteään ettei kukaan ala inisemään vastaan.

Mulla on liian leveä lantio ja kapeat reidet. Housut aina kirraa lantion kohdalta ja on reisistä löysät. Sitten jalat on liian lyhyet, kun lahkeet on aina liian pitkät. Mulla on liian paksu kaula ja liian pieni nenä. Liian suuret korvat. Ja sitten mulla on vielä ällöttävä kaksoisleuka. Nakkisormet ja liian pienet rinnat. Posket on vähän liian pulleat.

Ainoa asia missä olen itseeni tyytyväinen on silmät, ja pieni siro koko.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Saanko mäkin purkaa....Mulla on kamalan huono iho.Hiukset vaan roikkuu eikä niitä pysty laittaa koskaan mitenkään koska ne vaan haluu roikkua.Niin ne lyhyet jalat suhteutettuna selkään.Hampaat jotka on suuret,vinot ja ulkonevat (onneks saan ees raudat kohta).Ja oon tällanen apina,kiva kun monet miehetkin on mua karvattomampia.Nenä on liian pieni ja nöpö.Ei oo hyvin asiat tääläkään :P

Hyviä asioita on niin vaikee keksii...Oikeestaan pitkät ja sirot sormet ja varpaat on ainoo ylpeyteni aihe.No silmätkin on ihan kivat ja huulet sillon kun eivät ole rohtuneet.Vatsakin on ok,koska pysyy yllättävän pitkään trimminä vaik lihoisin muuten (no läskit valuu peppuun...) ja korvat on ns normaalin näköiset...siinäpä se.

Kai sitä jokus tottuu omaan pärstäänsä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Minä inisen! >:(
Juu kukaan ei ole täydellinen mutta olis mageeta jos ihmiset vois ajatella niitä positiivisia puoliaan. Aina nostetaan esiin ne negatiiviset jutut, Miksi oi Miksi.. Mä nyt oon huono saarnaamaan kun ite oon ihan älytön valittaja, mut.. :P
Kaikki näkee asiat niin eri silmin.. Otetaan joku esimerkki.. Pienet rinnat on monella tapaa paremmat kun isommat. Pitääkö ruveta latelemaan että mitenniin? Ite toivoisin et olis pienemmät. Kolikolla on aina kääntöpuoli..hmm. Haluaisin lähettää kaikille positiivista ajattelutapaa, positiivista mielialaa..multa ei vaan valitettavasti irtoa mitään :-/ Plööh. Ignore me.

[tuuli]

ai niin, kaikkein tyytyväisin itsessäni olen suuhuni! siis niinku.. pitäiskö sanoa huuliini.. ::) mä tykkään tosi paljon mun suusta!
sitä on niin vaikea keksiä itsestään hyviä puolia, kun aina näkee ympärillään paljon kauniimpia ja kaikin puolin paremman näköisiä ihmisiä.. :P
allekirjoittanut

puska

LainaaPienet rinnat on monella tapaa paremmat kun isommat. Pitääkö ruveta latelemaan että mitenniin? Ite toivoisin et olis pienemmät. Kolikolla on aina kääntöpuoli..hmm.

Juuh, tiedän:). Mutta isot rinnat ovat tietysti aina näyttävämmän näköiset. Mutta onhan näissäkin puolensa, eivät heilu juostessa ym  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

matonen

käykää kattoo galleriasta ^jenni^ (voi olla myös yyllä) sori ei jaksa laittaa linkkii. oon taa sniin laiska

muoks. ja osaan taas kirjottaa

Wirtabiuha

Tällasta vaan että toimiiko teistä ideana että arvoja kaupataan?
  Kun Planin lastenhallitus järjesti ton hyväntekeväisyys huutokaupan. tai no pointtina oli että kehitysmaiden lasten tekemiä tauluja annettiin eniten jostain arvosta maksavalle. temonen oli siellä oikeudenmukaisuudesta puhumassa. Ihan asiaa se 'kerrankin' selitti. Nojoo, selitys nollassa. kysykää jos epäselvyyksiä ja kommentoikaa rakkaat.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Tuukka oli missä?  :o Tuliko tuo töllöstä vai mistä?

Wirtabiuha

Hyväntekeväisyys huutokaupassa. Kyl se kuvattiin mutta en mä tiiä tuleeko.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punkku..

Niin minä olin siellä ton Wirtiksen ja Lerpan kaa...En tiedä tosta arvojen kauppaamisesta mutta kyllä minä nyt arvoni annan kaikille mikä tehään lasten hyväksi. Tuukan puhe oli kaunis mut niinkuin tuol toises topicis mainitsin vähän ristiriirainenhan se oli...Eikä muuten Tuukka huutanu sieltä mitään...No mut ei kukaan täällä mikään pyhimys oo.

Mulle tuli ihan hassu olo sieltä lähtiessä...Yritin "keskustella" Temosen kaa ja se oli ihan outoa, kun välillä tuntuu et äijä on karvat pystyssä,sitte puhuu kauniita, sitten kysyy mielipidettä,sitte yrittää syöttää jotain omaa näkemystään, sitten heittää jotain outoo huumorii, sit on närkästyneen näkönen,sit itkee kuinka mökö mä aina oon ja sit kumminkin lähetään hyvällä fiiliksellä... ???

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.