Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

jouhu

Taitaa olla aika ristiriitanen tyyppi. ;)

Painkiller

Täällä ei ilmeisesti ketään seuraa American Idolsia. Mä oon ihan surun murtama. Suomessa nähtiin eilen jakso jossa tippui pois Constantine Maroulis ja minoon niin järkyttynyt..tää on ihan hirveenkamalaa :'( Ihan mahtava tyyppi. Ja kattokaa vaik kuin söpiskin..heh ;) Aivan ihana..

[tuuli]

en katsonut, kun se tulee kait subilta.

muuuten, tuleeko toi amerikan idols jo toista kertaa? tai joka vuosi? se meinaa sitä et suomeenki on odotettavissa jotain idols kakkosta.. :P
allekirjoittanut

Painkiller

Juup, jenkeissä on muistaakseni menossa jo neljäs kausi.

Wirtabiuha

Sattuko kukaan kattomaan ku herra tupla Wee oli tossa 45min ohjelmassa äsken kertomassa vapaudesta ja muroihin kusemisesta?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Voih! Missasin.Olin niin työn touhuissa täällä kellarissa...No oliko siinä mitään erikoista? Vai katoitko Wirtabiuha?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtis

Ei siinä mitään erikoista ollu. Jotain se avautu siitä, miten Heinolaan pitäs saada oma Apulanta patsas, kun puistojen ja teiden nimet muutuu mutta patsas pysyy... Ja Oikeus oli joku sen pääaihe, en mä kokonaan kattonut... vaan sen lopun.

emmi

Mä katoin sen wirtasen osuuden. En mä siittä kyllä enää oikeen mitään muista. Jumalasta, oikeudesta, vapaudesta, heinolasta ja kai vielä jostai muusta se siinä kerto.
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Se oli taas perusperus Tonilta... Se puhuu aina niin sellasella tavalla, ettei osaa erottaa että puhuuko se vaan lämpimikseen, vai tahtooko oikeasti yrittää sanoa jotain. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

LainaaSe oli taas perusperus Tonilta... Se puhuu aina niin sellasella tavalla, ettei osaa erottaa että puhuuko se vaan lämpimikseen, vai tahtooko oikeasti yrittää sanoa jotain. :P

musta toni on todella hyvä puhuja.  :)
allekirjoittanut

Lerppa

Kyllähän se puhua osaa, mutta just se häiritsee kun ei tiedä että ajatteleeko se oikeasti niin, vaiko vaan puhuu...

[tuuli]

LainaaKyllähän se puhua osaa, mutta just se häiritsee kun ei tiedä että ajatteleeko se oikeasti niin, vaiko vaan puhuu...

luultavasti vaan PUHUU  ;D
allekirjoittanut

punainen

Toni on synnynäinen poliitikko ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Lerppa

Jep. Olis vaan toteuttanu sen Kokoomus-kampanjan. :P

puska

Niin, ja ois vaan ottanu pysyvän ruiskukan perseeseen!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.